Hij is gestopt met de opleiding omdat hij met bijna elke docent wel overhoop lag. De meeste studenten die ik kende noemden hem trouwens steevast dj paul
. Dat hij beschuldigd is van diefstal verbaast me weinig. Het is triest dat zo'n zielig en eenkennig figuur kopstuk wordt van de AEL, als is hij waarschijnlijk wel representatief voor zijn achterban. Nu heeft hij gewoon meer mensen die zijn kont likken dan de drie sukkels die als hondjes achter hem aanliepen op de HHS.
quote:Zie je wel, gewoon uit op macht. Gelukkig kom je met een instelling als deze niet ver in dit land.
Op dinsdag 17 februari 2004 09:51 schreef freud het volgende:
Nu heeft hij gewoon meer mensen die zijn kont likken dan de drie sukkels die als hondjes achter hem aanliepen op de HHS.
quote:Pim lukte het anders aardig.
Op dinsdag 17 februari 2004 10:24 schreef Fokslet het volgende:Zie je wel, gewoon uit op macht. Gelukkig kom je met een instelling als deze niet ver in dit land.
quote:Ja, en toen was hij dood
Op dinsdag 17 februari 2004 10:27 schreef HarigeKerel het volgende:[..]
Pim lukte het anders aardig.
RiP
quote:Dit figuur misschien ook wel binnenkort
Op dinsdag 17 februari 2004 10:46 schreef Fokslet het volgende:
Ja, en toen was hij doodRiP
quote:Een hersenbloeding kan hij alvast niet krijgen.
Op dinsdag 17 februari 2004 10:48 schreef HarigeKerel het volgende:[..]
Dit figuur misschien ook wel binnenkort
quote:Hij is zeker niet dom trouwens. Als je ziet hoe handig hij politiek macht naar zich toetrekt met zijn retoriek, is dat niet het werk van een dom persoon. Zijn denkbeelden zijn echter zo vervormd en gekleurd dat er niet met hem te praten valt. Als ik hem iets toe zou wensen, dan is het zelfkennis.
Op dinsdag 17 februari 2004 10:59 schreef Fokslet het volgende:
Ik wens hem persoonlijk helemaal niks toe, maar ik gun hem wel wat meer IQ zodat hij misschien snapt met wat voor een zaak hij bezig is.
quote:Dit kun je krijgen:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:41 schreef sanniejj het volgende:
Rare palestijnse aanhangers.. hoe kun je in godsnaam extremistisch palestijns baggervolk vergelijken met de modelmensen in israel
quote:Met die pijpekrullen
Rare palestijnse aanhangers.. hoe kun je in godsnaam extremistisch palestijns baggervolk vergelijken met de modelmensen in israel
Get real man. Modelmensen, pfff.
Maar afijn, als ik moet kiezen, dan kies ik voor de Palestijnen. Is mijn goed recht.
quote:Pijpekrullen en keppeltjes, mensen die de Islam al achterlijk vinden zouden daar eens naar moeten kijken
Op dinsdag 17 februari 2004 17:12 schreef Fokslet het volgende:[..]
Met die pijpekrullen
Get real man. Modelmensen, pfff.
Maar afijn, als ik moet kiezen, dan kies ik voor de Palestijnen. Is mijn goed recht.
quote:Om te beseffen dat ze niet sporen met hun haren?
Op dinsdag 17 februari 2004 17:14 schreef Graveland het volgende:[..]
Pijpekrullen en keppeltjes, mensen die de Islam al achterlijk vinden zouden daar eens naar moeten kijken
quote:ook
Op dinsdag 17 februari 2004 17:15 schreef Fokslet het volgende:[..]
Om te beseffen dat ze niet sporen met hun haren?
quote:
Rare palestijnse aanhangers.. hoe kun je in godsnaam extremistisch palestijns baggervolkPalestijnse extremisten vergelijken met de modelmensen indemocratische staat israel
quote:Sinds wanneer loopt iedereen in Israel rond met pijpekrullen en keppeltjes ? 20 % stemde op een nieuwe niet-religieuze partij.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:14 schreef Graveland het volgende:
Pijpekrullen en keppeltjes, mensen die de Islam al achterlijk vinden zouden daar eens naar moeten kijken
1. Racisme: nee dat hoeft niet uitgeroeid te worden. Indien men elkaar maar in elkaars waarde laat mag iedereen vinden van mij wat men wil. Wat NIET kan is iemand vermoorden om zijn/haar mening En daar is GEEN compromis over mogelijk: of je past je aan aan de grondwetten van het land waarin men woont of men vertrekt naar een ander land.quote:Op woensdag 12 maart 2003 00:34 schreef MokroMike het volgende:
standpunten van MokroMike:
1. Zionisme is racisme en moet dus met wortel en tak worden uitgeroeid....geen compromissen over mogelijk
2. Israel moet verdwijnen en de Moslims, Christenen en Joden moeten in een ongedeelde democratische staat Palestina samen leven en gelijk berechtigd worden.....geen compromissen over mogelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |