abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 17 februari 2004 @ 09:51:50 #201
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17247985
Het vervelende van Marmouch is, is dat hij in de ogen van veel jongeren een opgeleide goedbespraakte man is die ze echt hun lot aantrekt. Nou, ik heb bij hem op de haagse hogeschool gezeten, en ook een aantal projecten gedaan. Wat een vervelend triest kleutertje is het zeg. Hij heeft altijd gelijk, dat hij ongelijk zou kunnen hebben is ondenkbaar voor hem. Docenten en medestudenten kregen ook regelmatig te horen dat hij het wel beter wist dan de profs en dr's die de boeken geschreven hebben. Standaard respons op goeie tegenargumenten was "Ach, jij wil toch niet naar mij luisteren, omdat je weet dat ik gelijk hebt".

Hij is gestopt met de opleiding omdat hij met bijna elke docent wel overhoop lag. De meeste studenten die ik kende noemden hem trouwens steevast dj paul . Dat hij beschuldigd is van diefstal verbaast me weinig. Het is triest dat zo'n zielig en eenkennig figuur kopstuk wordt van de AEL, als is hij waarschijnlijk wel representatief voor zijn achterban. Nu heeft hij gewoon meer mensen die zijn kont likken dan de drie sukkels die als hondjes achter hem aanliepen op de HHS.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_17248673
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 09:51 schreef freud het volgende:
Nu heeft hij gewoon meer mensen die zijn kont likken dan de drie sukkels die als hondjes achter hem aanliepen op de HHS.
Zie je wel, gewoon uit op macht. Gelukkig kom je met een instelling als deze niet ver in dit land.
Ik heb liever dat men vraagt waarom ik geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom er een standbeeld van me staat.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 10:27:14 #203
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17248730
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:24 schreef Fokslet het volgende:

Zie je wel, gewoon uit op macht. Gelukkig kom je met een instelling als deze niet ver in dit land.

Pim lukte het anders aardig.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_17249160
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:27 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Pim lukte het anders aardig.

Ja, en toen was hij dood

RiP

Ik heb liever dat men vraagt waarom ik geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom er een standbeeld van me staat.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 10:48:01 #205
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17249182
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:46 schreef Fokslet het volgende:

Ja, en toen was hij dood

RiP

Dit figuur misschien ook wel binnenkort
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_17249229
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:48 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Dit figuur misschien ook wel binnenkort

Een hersenbloeding kan hij alvast niet krijgen.
pi_17249471
Ik wens hem persoonlijk helemaal niks toe, maar ik gun hem wel wat meer IQ zodat hij misschien snapt met wat voor een zaak hij bezig is.
  FOK!fotograaf dinsdag 17 februari 2004 @ 12:44:05 #208
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17251796
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:59 schreef Fokslet het volgende:
Ik wens hem persoonlijk helemaal niks toe, maar ik gun hem wel wat meer IQ zodat hij misschien snapt met wat voor een zaak hij bezig is.
Hij is zeker niet dom trouwens. Als je ziet hoe handig hij politiek macht naar zich toetrekt met zijn retoriek, is dat niet het werk van een dom persoon. Zijn denkbeelden zijn echter zo vervormd en gekleurd dat er niet met hem te praten valt. Als ik hem iets toe zou wensen, dan is het zelfkennis.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:41:34 #209
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_17258583
Rare palestijnse aanhangers.. hoe kun je in godsnaam extremistisch palestijns baggervolk vergelijken met de modelmensen in israel
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:50:20 #210
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_17258830
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:41 schreef sanniejj het volgende:
Rare palestijnse aanhangers.. hoe kun je in godsnaam extremistisch palestijns baggervolk vergelijken met de modelmensen in israel
Dit kun je krijgen:

Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_17259446
quote:
Met die pijpekrullen

Get real man. Modelmensen, pfff.
Maar afijn, als ik moet kiezen, dan kies ik voor de Palestijnen. Is mijn goed recht.

dinsdag 17 februari 2004 @ 17:14:20 #212
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_17259534
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:12 schreef Fokslet het volgende:

[..]

Met die pijpekrullen

Get real man. Modelmensen, pfff.
Maar afijn, als ik moet kiezen, dan kies ik voor de Palestijnen. Is mijn goed recht.

Pijpekrullen en keppeltjes, mensen die de Islam al achterlijk vinden zouden daar eens naar moeten kijken
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_17259570
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:14 schreef Graveland het volgende:

[..]

Pijpekrullen en keppeltjes, mensen die de Islam al achterlijk vinden zouden daar eens naar moeten kijken

Om te beseffen dat ze niet sporen met hun haren?
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:17:16 #214
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_17259633
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:15 schreef Fokslet het volgende:

[..]

Om te beseffen dat ze niet sporen met hun haren?

ook
pi_17259658
quote:
Rare palestijnse aanhangers.. hoe kun je in godsnaam extremistisch palestijns baggervolkPalestijnse extremisten vergelijken met de modelmensen indemocratische staat israel
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:00:18 #216
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_17269365
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:14 schreef Graveland het volgende:
Sinds wanneer loopt iedereen in Israel rond met pijpekrullen en keppeltjes ? 20 % stemde op een nieuwe niet-religieuze partij.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  vrijdag 5 november 2004 @ 15:59:26 #217
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_23099398
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 00:34 schreef MokroMike het volgende:
standpunten van MokroMike:

1. Zionisme is racisme en moet dus met wortel en tak worden uitgeroeid....geen compromissen over mogelijk

2. Israel moet verdwijnen en de Moslims, Christenen en Joden moeten in een ongedeelde democratische staat Palestina samen leven en gelijk berechtigd worden.....geen compromissen over mogelijk.
1. Racisme: nee dat hoeft niet uitgeroeid te worden. Indien men elkaar maar in elkaars waarde laat mag iedereen vinden van mij wat men wil. Wat NIET kan is iemand vermoorden om zijn/haar mening En daar is GEEN compromis over mogelijk: of je past je aan aan de grondwetten van het land waarin men woont of men vertrekt naar een ander land.

2. Israel hoeft niet perse te verdwijnen. 2de gedeelte vind ik een goed plan. Alleen krijg je dit NIET voor elkaar indien men doorblijft gaan met aanslagen (van beide kanten niet: zowel niet door israelies en ook niet door islamieten) Ben dan de wijste en stop met aanslagen. Laat zien dat je dit meent en neem de eerste stap. Ja, amerika kent een grote groep israelieten die hun mening op een erg effieciente manier gehoord krijgen MAAR een verenigd Europa heeft de toekomst. Europa zal ook meer te vertellen krijgen als we het onderling met elkaar eens kunnen worden.
Zodra iedereen doorheeft dat men extreme reakties je eigen mening NOOIT gehoord zal worden komen we nergens.

Extreem gedrag zal NOOIT geaccepteerd worden en zal alleen maar ervoor zorgen dat er een heksenjacht zal worden geopend op extremisten (zowal links als rechts overigens). Nederland is daar niet de plaats voor: een mening geven mag iedereen mits de rechter achteraf getoetst wordt en problemen ermee heeft. Maar daar blijft het bij.

Iedereen heeft dezelfde grondrechten (in nederland). Respecteer die en jij en ik (nederlander) en de heer Cohen kunnen best ergens een collaatje gaan drinken

MIjn excuses: ik kreeg deze link vanuit een recent gepost artikel en was zo dom niet te kijken naar de datum dom dom dom dom.
Indien het niet gewenst is svp deze post verwijderen en dan ga ik verder met lurken
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')