abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2003 @ 16:25:52 #1
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_9039659
Ik heb net deze (overig erg goede) film bekeken, maar er zit mij iets dwars: hoe kent het hoofdpersonage het personage van Monique vd Ven? Ze zitten in de kerk, kijken elkaar begrijpend aan, en cut naar de bruiloft. Terwijl ze volgens mij nergens eerder in de film voorkwam. Of heb ik iets gemist?
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_9040775
heeft te maken met dat meisje (volgens mij ook monique v/d ven) in die gevangenis waar hij als klein jongetje in terechtkomt, nadat zn ouders zijn gefusileerd. geloof ik...
  woensdag 12 maart 2003 @ 09:45:39 #3
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_9055680
Ja, ik snap dat hij een soort fascinatie heeft met vrouwen met kort krullend haar, maar wat ziet Monique vd Ven dan in hem? En hoezo kijken ze elkaar zo 'veelbetekenend' aan in de kerk?
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  woensdag 12 maart 2003 @ 09:46:38 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_9055699
serendipity... altijd handig in films...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_9055717
Lees het boek, daar zitten even iets meer hints en details in. Hoewel de film niet onder doet voor het boek...
Nu officieel
  woensdag 12 maart 2003 @ 09:57:23 #6
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_9055938
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 09:47 schreef Chez-Nous het volgende:
Lees het boek, daar zitten even iets meer hints en details in. Hoewel de film niet onder doet voor het boek...
Of kijk anders op uitreksels.nl dit is namelijk volgens mij het meest uitgekauwde boek dat er is. Heeft iets met noodlot te maken geloof ik. En dat meisje in de kerker is trouwens Hanny Schaft als ik me niet vergis. Kan ook toeval zijn trouwens, vandaar de symboliek met de dobbelstenen (dobbelen tijdens de aanslag en ook later tijdens de demonstraties komen deze terug) jaja, ik heb ook ooit mijn huiswerk gedaan.
De mensen zijn gek geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')