abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9039536
Step right up!
pi_9039609
En hij gaat verder met het alfabet-interview.

Jamai zei nogmaals (bij het instarten van de single) dat de achtergrondvocalen van Dewi zijn.

En hij is idd ondergedoken, al die fans voor je huis bezorgen je ook geen rust natuurlijk.

pi_9039688
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:24 schreef Sassie het volgende:
En hij gaat verder met het alfabet-interview.

Jamai zei nogmaals (bij het instarten van de single) dat de achtergrondvocalen van Dewi zijn.

En hij is idd ondergedoken, al die fans voor je huis bezorgen je ook geen rust natuurlijk.

pi_9039777
Jim en Jamai maakten altijd veel troep. Ook leuk.
pi_9039937
ik hoorde vanochtend bij Gordon in de ochtend dat er 1,5 milj mensen op jamai hadden gestemd en 500 duiz op jim.

Daarom willen ze de percentages niet geven

pi_9040320
Straks allemaal ff MTV Live opzetten natuurlijk

Tja, de jongen wordt nu wel geleefd, maar daar doen degenen die hem 'volgen'/graag zien ook aan mee.

Over een week of twee zal het wel rustiger worden, als zijn single inmiddels dan al uit is.

pi_9040511
*MTV life aanheeft*
pi_9040690
ik heb geen mtv

kut upc

maaruh hij is toch gevlugd met familie naar een vakantie huisje ergens

dinsdag 11 maart 2003 @ 17:03:54 #9
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9040958
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:55 schreef Riann het volgende:
maaruh hij is toch gevlugd met familie naar een vakantie huisje ergens
Klopt helemaal, Jamai zei dat een x aantal minuten geleden op radio 3FM.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 17:14:34 #10
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_9041280
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:24 schreef Sassie het volgende:
Idd, heel lollig. Ik hoor het nu pas
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  dinsdag 11 maart 2003 @ 17:48:07 #11
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9041968
Hij is zo te gast bij Robert Jensen @ NoordzeeFM.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_9042260
Sjongejonge het houdt niet op zeg!
Nou ja je kunt alles beter in een keer gedaan hebben, hoef je daarna nergens meer heen (kan ie rustig vakantie houden en clip opnemen).
Gelukkig zit alles in hilversum (toch?), hoeft ie niet ver te reizen tussendoor.

Vond trouwens dat het achtergrondmuziekje bij MTV Live wel wat hard stond, kon het moeilijk verstaan.

pi_9055331
Gisteren in RTL boulevard viel het Henk jan op dat hij
twee dagen dezelfde kleren aanhad.
Is niet goed voor zijn image.
pi_9057738
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Step right up!
...come right in, walk this crazy world I'm living in!!
pi_9058776
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 09:28 schreef lin1406 het volgende:
Gisteren in RTL boulevard viel het Henk jan op dat hij
twee dagen dezelfde kleren aanhad.
Is niet goed voor zijn image.
Dat zei Beau toch (tegen Henk-Jan)?
Dat ie vroeger in Schoonhoven misschien wel 2 dagen dezelfde kleren aan kon hebben, maar dat het voor de tv eigenlijk niet meer kan.

Mwa hij zal het wel te horen krijgen denk ik.
Nu maar zien of de sponsors met wat nieuwe setjes over de brug komen als ie weer ergens (voor de camara's) moet verschijnen.

pi_9059624
Vies menneke die Jamai
"Signature?? I don't need no stinking signature!!"
pi_9060124
Jamai is zijn fans nu al zat, zo kopt de voorpagina van de Telegraaf.
pi_9060881
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:20 schreef Stoffelke het volgende:
Vies menneke die Jamai
pi_9061047
Gek dat het nog niet is uitgelekt waar Jamai en zijn
familie zitten. Er zal daar altijd wel iemand zijn die
hen ziet.
pi_9064757
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:42 schreef schatje het volgende:
Jamai is zijn fans nu al zat, zo kopt de voorpagina van de Telegraaf.
Ik zag het ook staan ja. Aan de ene kant kan ik me er wel wat bij voorstellen, al die hordes mensen de hele dag bij je huis, maar aan de andere kant gaat het hem wel fans kosten als hij zo blijft doen...
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9065039
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 13:15 schreef Koningin het volgende:

[..]

2 dagen dezelfde kleren aan.... dat kan toch niet als idol
"Signature?? I don't need no stinking signature!!"
pi_9065145
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:34 schreef Stoffelke het volgende:

[..]

2 dagen dezelfde kleren aan.... dat kan toch niet als idol

En hij had zich ook al niet gedouched zei ie gisteren. Maar ach, hij zal wel wat busjes Rexona hebben staan.

Kan iemand dat telegraaf-artikel trouwens nog ff posten/'samenvatten', kan het nergens vinden, afgezien van een mini-pic v/d voorpagina van vandaag: http://tlgte.paypernews.nl/thumbnails/frontpage/1S/pagina_220x300.jpg
Alleen wat in die trant op jamai.net:

quote:
Jamai is idol - status al zat
Gepost op: renedesign on Woensdag, Maart 12, 2003 - 09:05 PM

33 x gelezen

SCHOONHOVEN, woensdag
Idols-winnaar Jamaï en zijn familie hebben hun toevlucht gezocht in een vakantiehuisje op een onbekende plek in Nederland. Zij willen bijkomen van Idols en de hectische situatie bij hun woning in Schoonhoven.

Tegenover journalisten verklaarde het kersverse idool dat het wel een beetje irritant wordt als mensen de hele dag je naam staan te roepen.
Het was de afgelopen dagen erg druk bij de woning van de familie. De politie heeft daarbij dranghekken en extra agenten ingezet. Alles verliep overigens ordelijk, aldus een woordvoerder van de politie.

Zie: http://www.jamai.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=22&mode=thread&order=0&thold=0

[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 13-03-2003 01:08]

pi_9075917
Had pas fimpje gedownload ergens van Jamai bij Barend en van Dorp dat hij Always on my mind song. Was beetje van slag van meisje klonk nergens naar

Gelukkig maakte die op het laatst nog goed

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_9076414
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:22 schreef bobjuh het volgende:
Had pas fimpje gedownload ergens van Jamai bij Barend en van Dorp dat hij Always on my mind song. Was beetje van slag van meisje klonk nergens naar

Gelukkig maakte die op het laatst nog goed

Mja die vrouw zong het nummer in een hele andere toonsoort, hun stemmen gingen niet echt samen
pi_9078206
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:35 schreef Sven- het volgende:

[..]

Mja die vrouw zong het nummer in een hele andere toonsoort, hun stemmen gingen niet echt samen

Hij probeerde ook hele andere toonsoort te zingen dan die normaal zingt daarom ging het fout
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')