abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9039366
Ik heb speciale pillen die ik moet innemen 2-maal daags. maar ik krijg ze niet naar binnen DRAMA

wie helpt. het zijn van die langwerpige capsules. niets helpt. erindouwen, met water veel slikken. niets maar dan ook niets

ik ben ten einde raad

Life = Party
  dinsdag 11 maart 2003 @ 16:19:15 #2
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_9039401
Kun je ze rectaal inbrengen?
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_9039409
Wurgreflex; is erg vervelend..heb ik ook last van.
Trainen, trainen..trainen en echt je verstand op 0 zetten
Succes
pi_9039426
door het eten prakken?
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_9039429
met een beetje eten.
Hap brood nemen, goed kauwen, en dan nog meer kauwen. Zodra je het wilt doorslikken gauw even die capsule erin douwen, zodat je hem niet meer voelt. En dan ook niet erg eraan gaan lopen denken dat die pil er in zit he!
Zo is het in feite een gewone hap eten en merk je die pil niet meer.
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_9039431
verstop ze in je eten
pi_9039452
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:19 schreef slashme het volgende:
door het eten prakken?
lijkt me wel een goeie oplossing
pi_9039455
tussen je boterham/boerenkool of ander voedsel doen en er dan niet aan denken. en niet te goed kauwen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 11 maart 2003 @ 16:21:05 #9
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_9039481
Sommige capsules (zoals die voor mijn maag) mag je openmaken en het poeder in een half glas vruchtensap oplossen.
Zou in de bijsluiter moeten staan.
pi_9039482
Probeer vla of yoghurt met bosvruchten ofzo. Gewoon grote hap op je lepel nemen en niet voelen met je wang / tong of de pil er wel of niet inzit, gewoon slikken. Gaat vanzelf makkelijker!
The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
  dinsdag 11 maart 2003 @ 16:21:56 #11
49249 GHansieIII
Wie ik ben? Een k*tkloon.
pi_9039517
Als het een capsule is die je in z'n geheel in moet slikken dan lijkt me gewoon VEEL water en dan maar doordrinken tot je wel moet slikken (anders stik je). (Dat werkte uiteindelijk bij mij).
Don't think you are, know you are.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 16:27:41 #12
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9039736
Medische onderwerpen komen denk ik beter tot hun recht in Lifestyle
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9040503
Soms helpt het ook als je eerst een glas water drinkt dan de pil er in en dan doorslikken met water. Dan is de keel niet zo droog..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 16:51:27 #14
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_9040571
Ik weet niet of het goed is, maar als ik iets niet naar binnen krijg, dan doe ik altijd m'n hoofd omhoog en neem een flinke slok water...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_9040637
Ow da's idd vervelend, dat had ik vroeger ook, echt het kleinste pilletje kon ik niet eens doorslikken, nu gaat het met gemak (ongeacht de grote). Geen idee hoe dat kwam.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 18:43:41 #16
34400 PietF
Captain Obvious
pi_9043313
Wat bij mij altijd werkt is simpelweg je pil of capsule tussen de voortanden doen en een glas water leegdrinken, indien nodig een 2e glas.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_9048149
Is het toevallig een soort pil die er zwarte, langwerpig uitziet, en van binnen een wit poeder bevat

(suc6!)

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 21:40:49 #18
27439 tRiZzZ
Nederlander
pi_9048190
Bij mij lukt het maar al te goed
God Made Grass Man Made Booze Who Do You Trust?
  dinsdag 11 maart 2003 @ 21:43:18 #19
45963 Kiezel
Niet van steen, wel een kei!
pi_9048265
De capsule helemaal achterop je tong leggen. Slok water nemen en dan jezelf ertoe zetten om gewoon te slikken zoals je altijd doet als je water drinkt.
wOOps
pi_9048546
* Kleintje is ook heel erg slecht in pillen slikken.

Maar... ik heb een trucje.

Neem iets lekkers, kauw dat lekker fijn, niet doorslikken. Als je genoeg in je mond hebt om in 1 x door te slikken dan doe je de capsule erbij en slik je het met eten door!

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 maart 2003 @ 22:19:46 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9049258
Vervelend problem. Vla of yoghurt werkt over het algemeen wel. Grote happen vla en dan die capsule erin.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_9049756
Pil in half glas water gooien. Snel achterover "gieten" meestal stroomt de pil gewoon mee, merkt er weinig van.
pi_9050188
Heel vervelend ja, ik heb er ook jaren last van gehad. Drama's als ik weer eens medicijnen kreeg
Wat bij mij heeft geholpen, een paracetamol in je mond doen en er op bijten. Dan krijg je zo'n vieze smaak in je mond dat je een slok water neemt en hem doorslikt. Hielp niet direct goed maar was wel een goede manier om mee te beginnen. Klinkt wel vies en vreemd maargoed
Nu heb ik medicijnen die ik moet slikken, niet bij nadenken, slok water nemen en doorslikken, nog wat water in je mond en pil erbij. Hoofd achterover gooien en gelijk die pil doorslikken.

suc6

Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 11 maart 2003 @ 23:28:34 #24
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_9051249
Ik heb er ook lang last van gehad, ik durfde echt geen pilletje in te nemen als er niemand in de buurt was, bang dat ik stikte.

Wat bij mij heeft geholpen is het pilletje in de mond te doen, en dan zo'n grote slok water in je mond te nemen, dat het pilletje er in weze op drijft. Als je dan doorslikt merk je vaak niet eens dat het pilletje meegaat!

Door dat zo een tijdje te doen, ben ik de angst een beetje kwijt geraakt, en kan ik inmiddels mijn medicijnen weer normaal innemen, zonder angst.

Sterkte ermee!

dinsdag 11 maart 2003 @ 23:36:18 #25
20741 generalist
Watch me do it!
pi_9051417
Vroeger ook last van gehad, tipje gekregen en die kan ik nu doorgeven

- men neme een slokje water;
- men legt de pil achterop de tong;
- men neme nog een slok water en voila, pil = pleite

Succes!

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')