Ik heb een excel sheet met in de uiterste linke collumn een aantal rijen met vragen. Deze vragen worden voor veel personen ingevuld, dus veel collumns achter de vragen.
Nu wil ik eigenlijk dat de collumns met daarin de antwoorden van de personen afzonderlijk van de vragen kunnen bewegen (dus de vragen blijven staan, maar de antwoorden kunnen horizontaal scrollen)
Nu is mijn vraag dus hoe ik een extra scrollbar in mijn excel sheet krijg waarmee ik een bepaalde selectie kan laten bewegen..
Ik krijg er we een scrollbar in (via control menutje) maar deze doet niks
Als iemand me kan helpen HEEL graag.
Alvast bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door RaVeDaVe op 11-03-2003 14:29]
mzzl
quote:* rihago duikt onder tafel.
Op dinsdag 11 maart 2003 14:29 schreef Splackavellie het volgende:
GODVERDOMME TE LAAT!
quote:Yes, dat werkt (is nog niet helemaal wat ik voor ogen had, volgens mij kun je ook een aparte scrollbar voor een selectie maken) maar dit voldoet wel
Op dinsdag 11 maart 2003 14:29 schreef RaVeDaVe het volgende:
je kan de rand van je venster naar binnen slepen, zodat er als het ware een nieuw venster ontstaat...
en daar krijg je meteeen een scrollbalk bij...
dus vlak naast je scrollbalk effe je venster verkleinen (slepen)... dat zou moeten werken.
succes...
Hartstikke bedankt!
(gelieve nog niet dicht te zetten, misschien komt er nog iemand met een methode om een scrollbar voor een selectie te maken)
quote:Na 5 minuten overleg met een collega ben ik erachter wat je bedoelt, en dit wilde ik!
Op dinsdag 11 maart 2003 14:31 schreef Frollo het volgende:
OK, stel je voor.
Je hebt de vragen in kolom A staan en de namen van de mensen in rij 1.
Ga dan in cel B2 staan (onder rij 1 en rechts van kolom A) en kies Venster > Titels blokkeren.
Bedankt!!
quote:Nou, mooi zo
Op dinsdag 11 maart 2003 14:41 schreef Cheiron het volgende:
Na 5 minuten overleg met een collega ben ik erachter wat je bedoelt, en dit wilde ik!
Je zet het weer uit door middel van Venster > Titelblokkering opheffen, maar dat spreekt wel voor zich natuurlijk.
quote:.. excuse me for not being allknowing...
Op dinsdag 11 maart 2003 14:42 schreef Splackavellie het volgende:
damn what n whizzkid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |