abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2003 @ 13:49:41 #1
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_9035226
Ik weet niet zeker of dit topic hier thuis hoort, zoniet of als ie ergens anders beter op zijn plaats is dan geeft een mod er maar een slinger aan.

Komende week donderdag (de 20ste dus) heb ik een soort van blind-date. Zit echter wel een verhaal achter:

Ongeveer een jaar terug heb ik via internet een meid leren kennen en een hele tijd (aantal maanden) met elkaar gechat en af en toe via de telefoon gesproken. Op een gegeven moment dachten we dat het wel leuk was om eens een keer samen te gaan stappen. Er was alleen een probleem, de afstand was te groot. Maar niet getreurd, ze zou binnenkort op kamers gaan in Utrecht. Dat was dan een stuk dichterbij. Evengoed nog vrij ver weg, maar wel te doen. Ik zou dan samen met een vriend van mij en haar en nog een vriendin van haar samen gaan stappen. Dat is toen helaas niet doorgegaan. Werd steeds uitgesteld en op een gegeven moment is dus niets van gekomen en ook het contact ging verloren.

Afgelopen weekeind sprak ik haar stom toevallig weer eens op msn. We hadden elkaar al ongeveer een half jaar niet meer gesproken en allebei vonden we het leuk weer eens lekker bij te kletsen. Zij kwam vrijwel meteen met het voorstel om dan nu uiteindelijk toch maar eens samen te gaan stappen, en dus gaan we donderdag de 20ste (samen met haar huisgenote) Utrecht in. En ik kan daar dan meteen blijven slapen , hoef ik niet s-nachts naar huis toe te rijden .

Niets aan de hand tot nu toe zou je zeggen. Maar ja, die vriend van mij wil dus ook mee stappen. Op zich geen probleem zijn we met zn vieren, waarschijnlijk nog gezelliger ook. Maar dan moet hij dus ook blijven slapen. En dan ga ik er niet vanuit dat dat een probleem zal zijn, ging destijds namelijk ook. Ik heb het wel nog niet gevraagd. Maar wil dat eigenlijk ook niet doen. Er is namelijk een vrij grote kans dat er wat zal gebeuren tussen mij en die meid , maar als die vriend van mij ook mee gaat schat ik die kansen een stuk kleiner in . Ik ga er namelijk vanuit dat hij dan bij ons op de kamer komt te liggen.

Wat zal ik nu doen?
- Gewoon vragen of hij ook mee kan komen en blijven slapen, en dan wel zien hoe het loopt .
- Of als hij ook mee gaat, vragen of hij dan wel een aparte kamer krijgt of bij haar huisgenote op de kamer erbij. Maar dat geeft weer de indruk dat ik er vanuit ga dat er iets zal gebeuren tussen ons, en dat is waarschijnlijk een afknapper voor haar. En tevens weet ik niet of die huisgenote er op staat te springen als hij bij haar op de kamer komt slapen .
- Of niets vragen en gewoon tegen mijn vriend zeggen dat het niet gaat .
Of is dat te achterbaks?

Iemand een idee wat ik moet doen, of andere tips.

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
pi_9035295
Als het een vriend van je is kun je toch gewoon zeggen dat je die meid wilt scoren en dat de kans daarop klein is als hij in dezelfde kamer slaapt.

Goeie vrienden hebben de rare gewoonte om dit soort dingen te snappen.

dinsdag 11 maart 2003 @ 13:52:43 #3
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9035319
gooi elkaar vol met drank, lekker boeiend of die vriend er dan nu wel of niet bij is
  dinsdag 11 maart 2003 @ 13:55:14 #4
4210 Joe Gain
Is you, or is you ain't??
pi_9035388
gewoon tegen die vriend zeggen "hey, dit is misschien wel de enige keer in mijn leven dat ik ga neuken, dus wil je alsjeblieft niet mee gaan, of meegaan, maar dan niet blijven slapen?"
*No animals were harmed during the posting of this post*
  dinsdag 11 maart 2003 @ 13:56:58 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_9035437
waar de jeugd van tegenwoordig zich toch druk om kan maken
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:55 schreef Joe Gain het volgende:
gewoon tegen die vriend zeggen "hey, dit is misschien wel de enige keer in mijn leven dat ik ga neuken, dus wil je alsjeblieft niet mee gaan, of meegaan, maar dan niet blijven slapen?"

je haalt me de woorden uit de mond
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 13:57:14 #6
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_9035443
Ik zou het verhaal gewoon uitleggen aan die vriend van jou. Ik neem aan dat hij het dan wel begrijpt

edit: Wat ze hierboven zeggen dus

dinsdag 11 maart 2003 @ 13:58:20 #7
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_9035476
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:57 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Ik zou het verhaal gewoon uitleggen aan die vriend van jou. Ik neem aan dat hij het dan wel begrijpt
en terug loopt naar Venlo, midden in de nacht, omdat de treinen niet meer rijden?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_9035492
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:55 schreef Joe Gain het volgende:
haha
  dinsdag 11 maart 2003 @ 14:02:32 #9
26063 Frankieboy
pi_9035587
Ik heb het er al met hem over gehad, en opzich vind hij het niet erg mocht hij niet kunnen blijven slapen. Maar leuker is het natuurlijk voor hem wel als hij mee gaat. Kan hij misschien die huisgenote scoren, (weet niet of zij nog vrijgezel is)

Maar het is wel zo dat iets dergelijks al meerdere keren is voorgekomen, maar dan andersom. dus dat ik met mijn vriend ergens mee naartoe ben geweest. En daar deed hij toen ook niet moeilijk over.
Ook wel al eens dat hij met mij mee ging, maar ergens voel ik me knap lullig wanneer ik hem nu moet zeggen dat het niet doorgaat voor hem.

[Dit bericht is gewijzigd door Frankieboy op 11-03-2003 14:03]

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
pi_9035601
waarom koppel je hem niet aan die andere dame??
pi_9035642
sandwichen dat vrouwtje
  dinsdag 11 maart 2003 @ 14:06:39 #12
26063 Frankieboy
pi_9035708
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 14:04 schreef GrumpyXL het volgende:
sandwichen dat vrouwtje
Nee dank je, ik heb niet zo'n trek in een sandwich.

woordspeling

dinsdag 11 maart 2003 @ 14:08:53 #13
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_9035769
Zeg tegen je 'vriendin' dat hij nogal snurkt,.. en om ergernis te voorkomen hem liever op een andere kamer wilt laten slapen. Als die er niet is, dan draag je de hal, gang of douche aan om 'm daar neer te leggen. Want als je hem naar huis laat rijden, dan zegt zij misschien nog wel dat je beter met hem mee terug kunt rijden.

Anyway,.. het duurt nog meer dan een week.
Succes en plezier!!

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  dinsdag 11 maart 2003 @ 14:09:02 #14
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9035772
misschien als je het die vriend inderdaad uitlegt, begrijpt ie het wel en gaat hij gewoon niet mee....

-edit-Niet in dit topic, via mail etc.!

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 11-03-2003 17:02]

dinsdag 11 maart 2003 @ 14:18:05 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_9036013
gewoon niets zeggen
gezellig met zn vieren gaan
en dan zegt ze vanzelf wel........
kom je bij mij in bed liggen?
dan zorgt ze er zelf wel voor dat die vriend en huisgenoot weg zijn

hoort dit niet in R&P?

pi_9037504
Misschien een beetje flauw dat ik het vraag, maar weet je zeker dat ze nog steeds vrijgezel is? Er kan veel veranderen in een half jaar.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 15:13:30 #17
39446 303
(C) Roland
pi_9037513
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:49 schreef Frankieboy het volgende:

Er is namelijk een vrij grote kans dat er wat zal gebeuren tussen mij en die meid

Waarop basseer je dat? Je hebt elkaar toch nooit gezien?

Dit soort stellingsnames zijn altijd riskant, het getuigt niet echt van respect voor het meisje.

Installing a new program will always screw up at least one old one.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 15:22:31 #18
26063 Frankieboy
pi_9037783
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 15:13 schreef Tedda het volgende:
Misschien een beetje flauw dat ik het vraag, maar weet je zeker dat ze nog steeds vrijgezel is? Er kan veel veranderen in een half jaar.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 15:13 schreef 303 het volgende:

[..]

Waarop basseer je dat? Je hebt elkaar toch nooit gezien?

Dit soort stellingsnames zijn altijd riskant, het getuigt niet echt van respect voor het meisje.

Om dan maar beide vragen tegelijk te beantwoorden.

Ze vroeg mij, (oftewel zij begon er over) hoe het zat met de liefde. ik zei dus dat ik nog vrijgezel was. Vervolgens vroeg ik aan haar hoe het met de liefde was. Ook vrijgezel.
En vrijwel meteen erna zei ze dat we dan maar eens wat af moesten spreken.

Need I say more.

pi_9040980
Na opschoning schopje R&P
  dinsdag 11 maart 2003 @ 17:09:23 #20
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_9041129
Je kan toch gewoon vragen of hij het erg vindt om een andere keer mee te gaan? Overigens heb ik niet het idee dat het echt om een romantische date gaat, aangezien zij haar huisgenote dan ook wel thuis zou laten. Het zou strategischer zijn om die vriend nu mee te nemen en met dat meisje een afspraak voor een andere keer te maken, voor samen.

Anders zit je nu met die huisgenote en de volgende keer met je vriend.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 11 maart 2003 @ 19:55:13 #21
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_9045277
gewoon tegen die vriend van je zegge dat de kans erin zit dat er wat gaat gebeuren.. en dat het beter is als hij tegen die meisjes zegt dat hij "de volgende dag vroeg naar zijn oma moet, en dat hij daarom wat eerder weg gaat , en dat hij niet kan blijven slapen, want anders komt ie te laat.." .. aaaaaah das jammerrrr!
  woensdag 12 maart 2003 @ 09:11:17 #22
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_9055111
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:52 schreef Roellio het volgende:
Als het een vriend van je is kun je toch gewoon zeggen dat je die meid wilt scoren en dat de kans daarop klein is als hij in dezelfde kamer slaapt.

Goeie vrienden hebben de rare gewoonte om dit soort dingen te snappen.

Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  woensdag 12 maart 2003 @ 11:30:08 #23
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9058308
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 15:22 schreef Frankieboy het volgende:

[..]

[..]

Om dan maar beide vragen tegelijk te beantwoorden.

Ze vroeg mij, (oftewel zij begon er over) hoe het zat met de liefde. ik zei dus dat ik nog vrijgezel was. Vervolgens vroeg ik aan haar hoe het met de liefde was. Ook vrijgezel.

Need I say more.

Dit zegt alsnog niks, misschien was ze gewoon nieuwsgierig..
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9059941
Strax gaat je vriend er vandoor met allebei, blijft hij slapen en jij niet
Lambo of Rekt
pi_9065495
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 15:22 schreef Frankieboy het volgende:
ik zei dus dat ik nog vrijgezel was. Vervolgens vroeg ik aan haar hoe het met de liefde was. Ook vrijgezel.
Need I say more.
Ah nee, da's duidelijk, dan mag je er zeker weten natuurlijk bovenop
Jezus man, je ziet haar voor zover ik het begrijp voor het eerst, relax een beetje! Vrouwen houden doorgaans niet echt van mannen met de ik-ga-vandaag-neuken-en-wel-met-jou blik in de ogen.
en haalt het maar net!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')