Komende week donderdag (de 20ste dus) heb ik een soort van blind-date. Zit echter wel een verhaal achter:
Ongeveer een jaar terug heb ik via internet een meid leren kennen en een hele tijd (aantal maanden) met elkaar gechat en af en toe via de telefoon gesproken. Op een gegeven moment dachten we dat het wel leuk was om eens een keer samen te gaan stappen. Er was alleen een probleem, de afstand was te groot. Maar niet getreurd, ze zou binnenkort op kamers gaan in Utrecht. Dat was dan een stuk dichterbij. Evengoed nog vrij ver weg, maar wel te doen. Ik zou dan samen met een vriend van mij en haar en nog een vriendin van haar samen gaan stappen. Dat is toen helaas niet doorgegaan. Werd steeds uitgesteld en op een gegeven moment is dus niets van gekomen en ook het contact ging verloren.
Afgelopen weekeind sprak ik haar stom toevallig weer eens op msn. We hadden elkaar al ongeveer een half jaar niet meer gesproken en allebei vonden we het leuk weer eens lekker bij te kletsen. Zij kwam vrijwel meteen met het voorstel om dan nu uiteindelijk toch maar eens samen te gaan stappen, en dus gaan we donderdag de 20ste (samen met haar huisgenote) Utrecht in. En ik kan daar dan meteen blijven slapen
, hoef ik niet s-nachts naar huis toe te rijden
.
Niets aan de hand tot nu toe zou je zeggen. Maar ja, die vriend van mij wil dus ook mee stappen. Op zich geen probleem zijn we met zn vieren, waarschijnlijk nog gezelliger ook. Maar dan moet hij dus ook blijven slapen. En dan ga ik er niet vanuit dat dat een probleem zal zijn, ging destijds namelijk ook. Ik heb het wel nog niet gevraagd. Maar wil dat eigenlijk ook niet doen. Er is namelijk een vrij grote kans dat er wat zal gebeuren tussen mij en die meid
, maar als die vriend van mij ook mee gaat schat ik die kansen een stuk kleiner in
. Ik ga er namelijk vanuit dat hij dan bij ons op de kamer komt te liggen.
Wat zal ik nu doen?
- Gewoon vragen of hij ook mee kan komen en blijven slapen, en dan wel zien hoe het loopt .
- Of als hij ook mee gaat, vragen of hij dan wel een aparte kamer krijgt of bij haar huisgenote op de kamer erbij. Maar dat geeft weer de indruk dat ik er vanuit ga dat er iets zal gebeuren tussen ons, en dat is waarschijnlijk een afknapper voor haar. En tevens weet ik niet of die huisgenote er op staat te springen als hij bij haar op de kamer komt slapen .
- Of niets vragen en gewoon tegen mijn vriend zeggen dat het niet gaat .
Of is dat te achterbaks?
Iemand een idee wat ik moet doen, of andere tips.
Goeie vrienden hebben de rare gewoonte om dit soort dingen te snappen.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:55 schreef Joe Gain het volgende:
gewoon tegen die vriend zeggen "hey, dit is misschien wel de enige keer in mijn leven dat ik ga neuken, dus wil je alsjeblieft niet mee gaan, of meegaan, maar dan niet blijven slapen?"
edit: Wat ze hierboven zeggen dus
quote:en terug loopt naar Venlo, midden in de nacht, omdat de treinen niet meer rijden?
Op dinsdag 11 maart 2003 13:57 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Ik zou het verhaal gewoon uitleggen aan die vriend van jou. Ik neem aan dat hij het dan wel begrijpt
quote:haha
Op dinsdag 11 maart 2003 13:55 schreef Joe Gain het volgende:
gewoon tegen die vriend zeggen "hey, dit is misschien wel de enige keer in mijn leven dat ik ga neuken, dus wil je alsjeblieft niet mee gaan, of meegaan, maar dan niet blijven slapen?"
Maar het is wel zo dat iets dergelijks al meerdere keren is voorgekomen, maar dan andersom. dus dat ik met mijn vriend ergens mee naartoe ben geweest. En daar deed hij toen ook niet moeilijk over.
Ook wel al eens dat hij met mij mee ging, maar ergens voel ik me knap lullig wanneer ik hem nu moet zeggen dat het niet doorgaat voor hem.
[Dit bericht is gewijzigd door Frankieboy op 11-03-2003 14:03]
quote:Nee dank je, ik heb niet zo'n trek in een sandwich.
Op dinsdag 11 maart 2003 14:04 schreef GrumpyXL het volgende:
sandwichen dat vrouwtje
woordspeling
Anyway,.. het duurt nog meer dan een week.
Succes en plezier!!
-edit-Niet in dit topic, via mail etc.!
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 11-03-2003 17:02]
hoort dit niet in R&P?
quote:Waarop basseer je dat? Je hebt elkaar toch nooit gezien?
Op dinsdag 11 maart 2003 13:49 schreef Frankieboy het volgende:Er is namelijk een vrij grote kans dat er wat zal gebeuren tussen mij en die meid
![]()
![]()
Dit soort stellingsnames zijn altijd riskant, het getuigt niet echt van respect voor het meisje.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 15:13 schreef Tedda het volgende:
Misschien een beetje flauw dat ik het vraag, maar weet je zeker dat ze nog steeds vrijgezel is? Er kan veel veranderen in een half jaar.
quote:Om dan maar beide vragen tegelijk te beantwoorden.
Op dinsdag 11 maart 2003 15:13 schreef 303 het volgende:[..]
Waarop basseer je dat? Je hebt elkaar toch nooit gezien?
Dit soort stellingsnames zijn altijd riskant, het getuigt niet echt van respect voor het meisje.
Ze vroeg mij, (oftewel zij begon er over) hoe het zat met de liefde. ik zei dus dat ik nog vrijgezel was. Vervolgens vroeg ik aan haar hoe het met de liefde was. Ook vrijgezel.
En vrijwel meteen erna zei ze dat we dan maar eens wat af moesten spreken.
Need I say more.
Anders zit je nu met die huisgenote en de volgende keer met je vriend.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:52 schreef Roellio het volgende:
Als het een vriend van je is kun je toch gewoon zeggen dat je die meid wilt scoren en dat de kans daarop klein is als hij in dezelfde kamer slaapt.Goeie vrienden hebben de rare gewoonte om dit soort dingen te snappen.
quote:Dit zegt alsnog niks, misschien was ze gewoon nieuwsgierig..
Op dinsdag 11 maart 2003 15:22 schreef Frankieboy het volgende:[..]
[..]Om dan maar beide vragen tegelijk te beantwoorden.
Ze vroeg mij, (oftewel zij begon er over) hoe het zat met de liefde. ik zei dus dat ik nog vrijgezel was. Vervolgens vroeg ik aan haar hoe het met de liefde was. Ook vrijgezel.
En vrijwel meteen erna zei ze dat we dan maar eens wat af moesten spreken.Need I say more.
quote:Ah nee, da's duidelijk, dan mag je er zeker weten natuurlijk bovenop
Op dinsdag 11 maart 2003 15:22 schreef Frankieboy het volgende:
ik zei dus dat ik nog vrijgezel was. Vervolgens vroeg ik aan haar hoe het met de liefde was. Ook vrijgezel.
En vrijwel meteen erna zei ze dat we dan maar eens wat af moesten spreken.
Need I say more.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |