abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9033521
Na een weekje zware griep ben ik er gelukkig weer bovenop. Tijdens de griep heb ik zeer weinig gegeten (had last van reuk en smaak die nogal raar liepen te doen, brood smaakte naar karton enzo). Maar nu ben ik dus weer beter en heb ik best wel honger, alleen ik krijg m'n eten niet echt weg, brood enzo komt een beetje in m'n maag neer als een baksteen.

Nu ben ik wel aan de Red Bull gegaan maarja, dat lijkt me nou niet echt gezond. Dus... heeft iemand nog tips voor licht en makkelijk te verteren eten, want m'n maag heeft toch wel behoefte aan wat vulling

The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
  dinsdag 11 maart 2003 @ 12:50:19 #2
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_9033549
vla of pap?

Anders fruit

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_9033631
brood, soep, pasta...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_9033646
neem een kopje bouillon
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_9033652
Ik eet juist veel tijdens de griep!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_9033664
Maar je hoort niet te stoppen met eten als je verkouden bent. Ook niet als je smaak op hol is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_9033722
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 12:54 schreef Jordy-B het volgende:
Maar je hoort niet te stoppen met eten als je verkouden bent. Ook niet als je smaak op hol is.
weet ik ook wel, maarja, het gaat zo moeilijk als je ziek bent

anyways, ik ga zo maar eens wat fruit ofzo zoeken hier

The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
  dinsdag 11 maart 2003 @ 12:58:08 #8
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_9033744
Vla, appelmoes, fruit, boullion, pap, beschuit, crackers misschien.. Pasta, kip, enz enz.

Smakelijk

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_9033798
Kippesoep. En daar je boterhammen in soppen.

Als je een tijdje niet of nauwelijks gegeten hebt is het in ieder geval verstandig met vloeibaar voedsel te beginnen. Soep dus.

pi_9033844
Ik ken het.. Heb sinds vorige week zaterdag al griep en nauwelijks iets gegeten in die tijd.. Voel me nu nog steeds niet goed (gelukkig geen koorts meer iedergeval) maar ik eet nog steeds nauwelijks.. heb totaal geen trek en krijg het gewoon niet weg
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2003 @ 13:04:43 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_9033927
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 12:54 schreef Joene het volgende:
Ik ook, heb dan gewoon echt honger
ik eet ook behoorlijk wat tijdens buikgriep, dat kotst makkelijker
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 11 maart 2003 @ 13:17:18 #12
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_9034283
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 12:54 schreef Joene het volgende:
Ik in de beginfase ook maar het komt er dan steeds uit en dan stop ik maar.

aan de topicstarter raad ik aan om gewoon simpel te beginnen met iets wat een hele sterke smaak heeft omdat je je eigen smaak kwijt bent als je ziek bent.
en da's kut.

pi_9044759
Wel, probeer eerst eens een motilium te nemen, dit is tegen maaglast, geen erg product, wel een goed product, vrij te koop bij de apotheek. Daarnaast, eet veel soep, dat gaat lekker binnen en heeft veel smaak, neem Italiaanse tomaten soep of zoiets, dit zet je maag lekker uit en voor je het weet ben je de dichtsbijzijnde mc donald$ tent aant leegeten

veel plezier.

pi_9044794
Een soepje wil meestal wel lukken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')