ben wel nieuw hier maar coole smilys hier
je kunt eens 'op zijn hondjes' proberen, als je het goe doet raak je de gspott van je vrouw. dan zou het moeten lukken.
wat je ook kunt doen en makkelijker:
laat je vriendin op haar zij liggen met opgetrokken knieën, jij gaat achter haar langs liggen en penetreert haar zo.
Je handen zijn vrij dus daar kun je de clitoris mee stimuleren..
have phun
Dat bestaat niet. Je vriendin moet aangeven welk standje ze het lekkerst vindt.
Want wat mijn vriendin lekker vindt, vind jouw vriendin misschien niet lekker.
Ik ken je probleem, het heeft te maken met het feit dat je ermee bezig bent en ze zich nog niet op haar gemak voelt. ECHT!
Als je gaat focussen om haar te laten komen, dan fuck je het hele spel up en dan voelt zij zich ook een beetje gepushed om te willen komen.
Dus.... tipje.. geef haar een lekkere GOEDE massage vooraf. Doe haar billen en dijbenen goed. Speel een beetje met haar poes, lik haar en doe je ding.. EN denk erom... STEL haar op haar gemak en ga niet pusherig overkomen.
Tipje tijdens je ding doen. Laat haar op haar zijkant liggen en jij erachter en tijdens het neuken moet je haar goed vingeren.
Of zij onder (op haar buik) en jij boven en ook vingeren...
maar het belangrijskte.... NIET PUSHEN...
much fun!
quote:
...en doe je ding
Maaruh, on-topic: verschilt inderdaad van vrouw tot vrouw. Sommigen komen gewoon niet klaar van neuken alleen. Mijn vriendin kan vrij makkelijk komen (kijk mama, zonder handen ) als zij bovenop ligt, maar of dat voor jouw vriendin ook werkt?
quote:erg offtopic: Wow een vrouw met zo'n avatar
Op dinsdag 11 maart 2003 12:02 schreef mantamanta het volgende:
Ik weet het niet. Ik ben zo iemand die zeg maar nooit tot vrijwel nooit komt, en als ik kom, is dat een heel gevecht. en ook niet echt fijn. (vind ik dan) Het puschen heeft er denk ik wel wat mee te maken. Mijn vriend wil me vreselijk graag klaar hebben. En gaat dan beetje liggen friemelen ed. En dat werkt dus niet.
Ik Fake uit prencipe niet. Maar hij doet dan zoo versschrikkelijk zijn best. Dat ik me vreselijk schuldig voel. Dus als hij denk dat ik ben gekomen. Ontken ik dat niet heel hard.
Het lullige is. Bij een ex van mij kwam ik wel (ook soms), maar dan zomaar opeens, tijdens het neuken. Dan deed ie iets, en boem... daar was ik.
Snap er zelf ook niets van.
Heeft denk ik meer met ontspanning en absolute geilheid te maken, dan met standje. Alhoewel een beetje met de handjes erbij altijd een pre is.
Greetz Patrick
dus nie alleen maar op en neer, maar ook heen en weer
quote:Yeah right....
Op woensdag 12 maart 2003 14:50 schreef Prinz_ het volgende:
Wij altijd tegelijk!
quote:Dat heb ik ook één keer gehad is heel lekker maar dat kan dus niet zomaar heel makkelijk iedere keer.
Wij altijd tegelijk!
quote:Damn right, en daarom denk ik dat een ander standje voor je weinig zin zal hebben helaas.
Op dinsdag 11 maart 2003 23:15 schreef patrickt het volgende:
Veel vrouwen kunnen nu eenmaal niet vaginaal klaarkomen.
quote:Dream on!
Wij altijd tegelijk!
quote:Kan je het niet hebben dat het jou niet lukt?
Op donderdag 13 maart 2003 17:50 schreef mr.vulcano het volgende:[..]
Dream on!
quote:dan kan ze verrekte goed faken
Wij altijd tegelijk!
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 17:14 schreef Kelfox het volgende:[..]
Kan je het niet hebben dat het jou niet lukt?
quote:Ben ik nou gek? Ik heb dat ook vaak zat gehad met m'n ex hoor... jammer voor jullie dat jullie dat moeten missen ofzo
Op vrijdag 14 maart 2003 17:39 schreef TheOneAndOnly het volgende:[..]
dan kan ze verrekte goed faken
geloof je het zelf?
dan zijn jullie de enige in nederland....
quote:er staat altijd....
Op vrijdag 14 maart 2003 20:41 schreef MissMSX het volgende:[..]
Ben ik nou gek? Ik heb dat ook vaak zat gehad met m'n ex hoor... jammer voor jullie dat jullie dat moeten missen ofzo
Zo gaat het bij mij altijd goed en is het soms van haar kant echt vragen of ik even wat rustiger wil doen omdat ze et niet volhoudt, wordt dan te gevoelig
Je hebt sex, huphuphup, en dan merk je dat zij op het punt staat te komen, en alleen daarvan al kom je zelf ook. Dan kom je toch al snel tegelijk.
quote:Als dat zo is dan neemt hij het toch even over op het laatst wanneer jij er echt bijna bent?
Op vrijdag 21 maart 2003 12:44 schreef Irris het volgende:
Ben het eens met dat zij bovenop moet zitten zodat zij het tempo kan bepalen. Maar als zij bovenop zit en het tempo bepaalt dan is t soms irri voor hem omdat hij sneller wil of niet klaarkomt in haar tempo. Snaps? Wat is daar de oplossing voor?
Verders heb ik niet zn last dat ik niet klaarkom en hij wel. Eerder andersom. Misschien is dat wel nog vreemder. Niet dan?
Ben ik nu te off topic?
Hij neemt je kont in zijn handen, lift je iets omhoog en hij neukt(heerlijk lui voor de vrouw, en bovenop zitten en geneukt worden ).
Als dame zijnde moet je dan wel voorover gaan liggen op hem, kan je ook heerlijk tongen tegelijk.....
quote:
Op zondag 16 maart 2003 02:47 schreef FX het volgende:
probeer het eens als volgt.
1) zij onder jij boven
2) zij op der rug dus met knieen richting haar borsten
3) jij zo ongeveer met jouw elleboog in haar knieholte
4) als je dan een beetje druk zet met je ellebogen op die knieholte
5) zij gaat dan automatisch met der billen omhoog
6) zorgen dat je haar een beetje horizontaal penetreert...
7) ...... succesZo gaat het bij mij altijd goed en is het soms van haar kant echt vragen of ik even wat rustiger wil doen omdat ze et niet volhoudt, wordt dan te gevoelig
Ik vin deze eerder een beetje pijnlijk
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:33 schreef Immor3 het volgende:
Gozert...Dat bestaat niet. Je vriendin moet aangeven welk standje ze het lekkerst vindt.
Want wat mijn vriendin lekker vindt, vind jouw vriendin misschien niet lekker.Ik ken je probleem, het heeft te maken met het feit dat je ermee bezig bent en ze zich nog niet op haar gemak voelt. ECHT!
Als je gaat focussen om haar te laten komen, dan fuck je het hele spel up en dan voelt zij zich ook een beetje gepushed om te willen komen.
Dus.... tipje.. geef haar een lekkere GOEDE massage vooraf. Doe haar billen en dijbenen goed. Speel een beetje met haar poes, lik haar en doe je ding.. EN denk erom... STEL haar op haar gemak en ga niet pusherig overkomen.
Tipje tijdens je ding doen. Laat haar op haar zijkant liggen en jij erachter en tijdens het neuken moet je haar goed vingeren.
Of zij onder (op haar buik) en jij boven en ook vingeren...maar het belangrijskte.... NIET PUSHEN...
much fun!
Heb jij al een vriendinnetje
quote:Hmm, ik snap je uitleg niet zo goed. Kun je een keer les komen geven?
Op vrijdag 21 maart 2003 13:17 schreef erodome het volgende:[..]
Als dat zo is dan neemt hij het toch even over op het laatst wanneer jij er echt bijna bent?
Hij neemt je kont in zijn handen, lift je iets omhoog en hij neukt(heerlijk lui voor de vrouw, en bovenop zitten en geneukt worden
).
Als dame zijnde moet je dan wel voorover gaan liggen op hem, kan je ook heerlijk tongen tegelijk.....
quote:Gewoon anaal proberen,
Op dinsdag 11 maart 2003 11:12 schreef Mr.LovaLova het volgende:
Mijn vriendin en ikhebben goede sex niks mis mee en ze komt zeker klaar. maar, ze komt niet klaar tijdens dat we het doen zegmaar. welk stel heeft hier nog meer ervaring mee en hebben die een speciaal standje waaardoor zij wel kan klaarkomen tijdens de sex?
ben wel nieuw hier
maar coole smilys hier
De man:
Goede houding, dus niet rampetampen in en uit schuiven [want dat vinden wij wel prettig, maar daar lopen de vrouwen niet warm voor] maar goed stimuleren met het bot boven je piemel (geen idee hoe het heet).
Over het algemeen werkt dat vrij aardig. [Maar dan moet de vrouw zich wel laten gaan want met een vol hoofd gaat het nooit lukken].
Dit zijn mijn ervaringen tenminste....
Maar sowieso probeer ik zelf eerst klaar te komen, en daarna lik of vinger ik haar klaar.. Ik heb toch altijd zin.. Andersom vind ik ook best, maar het komt er dan nog wel eens van dat ze als ze klaar zijn gekomen geen zin meer hebben.. Dus om dat te voorkomen..
Enige nadeel hiervan is dat ik altijd weer nog opgewonder wordt van likken, en weer door wil gaan... Komt er alleen nooit van... vrouwen..
quote:Ben ik helemaal mee eens.. Ik kan ook samen komen met mijn vriendin... Het ligt meer aan mij dan aan haar!
Op maandag 17 maart 2003 20:02 schreef Argento het volgende:
dat is toch makkelijk?Je hebt sex, huphuphup, en dan merk je dat zij op het punt staat te komen, en alleen daarvan al kom je zelf ook. Dan kom je toch al snel tegelijk.
Pr1nZy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |