ben wel nieuw hier maar coole smilys hier
je kunt eens 'op zijn hondjes' proberen, als je het goe doet raak je de gspott van je vrouw. dan zou het moeten lukken.
wat je ook kunt doen en makkelijker:
laat je vriendin op haar zij liggen met opgetrokken knieën, jij gaat achter haar langs liggen en penetreert haar zo.
Je handen zijn vrij dus daar kun je de clitoris mee stimuleren..
have phun
Dat bestaat niet. Je vriendin moet aangeven welk standje ze het lekkerst vindt.
Want wat mijn vriendin lekker vindt, vind jouw vriendin misschien niet lekker.
Ik ken je probleem, het heeft te maken met het feit dat je ermee bezig bent en ze zich nog niet op haar gemak voelt. ECHT!
Als je gaat focussen om haar te laten komen, dan fuck je het hele spel up en dan voelt zij zich ook een beetje gepushed om te willen komen.
Dus.... tipje.. geef haar een lekkere GOEDE massage vooraf. Doe haar billen en dijbenen goed. Speel een beetje met haar poes, lik haar en doe je ding.. EN denk erom... STEL haar op haar gemak en ga niet pusherig overkomen.
Tipje tijdens je ding doen. Laat haar op haar zijkant liggen en jij erachter en tijdens het neuken moet je haar goed vingeren.
Of zij onder (op haar buik) en jij boven en ook vingeren...
maar het belangrijskte.... NIET PUSHEN...
much fun!
quote:
...en doe je ding
Maaruh, on-topic: verschilt inderdaad van vrouw tot vrouw. Sommigen komen gewoon niet klaar van neuken alleen. Mijn vriendin kan vrij makkelijk komen (kijk mama, zonder handen ) als zij bovenop ligt, maar of dat voor jouw vriendin ook werkt?
quote:erg offtopic: Wow een vrouw met zo'n avatar
Op dinsdag 11 maart 2003 12:02 schreef mantamanta het volgende:
Ik weet het niet. Ik ben zo iemand die zeg maar nooit tot vrijwel nooit komt, en als ik kom, is dat een heel gevecht. en ook niet echt fijn. (vind ik dan) Het puschen heeft er denk ik wel wat mee te maken. Mijn vriend wil me vreselijk graag klaar hebben. En gaat dan beetje liggen friemelen ed. En dat werkt dus niet.
Ik Fake uit prencipe niet. Maar hij doet dan zoo versschrikkelijk zijn best. Dat ik me vreselijk schuldig voel. Dus als hij denk dat ik ben gekomen. Ontken ik dat niet heel hard.
Het lullige is. Bij een ex van mij kwam ik wel (ook soms), maar dan zomaar opeens, tijdens het neuken. Dan deed ie iets, en boem... daar was ik.
Snap er zelf ook niets van.
Heeft denk ik meer met ontspanning en absolute geilheid te maken, dan met standje. Alhoewel een beetje met de handjes erbij altijd een pre is.
Greetz Patrick
dus nie alleen maar op en neer, maar ook heen en weer
quote:Yeah right....
Op woensdag 12 maart 2003 14:50 schreef Prinz_ het volgende:
Wij altijd tegelijk!
quote:Dat heb ik ook één keer gehad is heel lekker maar dat kan dus niet zomaar heel makkelijk iedere keer.
Wij altijd tegelijk!
quote:Damn right, en daarom denk ik dat een ander standje voor je weinig zin zal hebben helaas.
Op dinsdag 11 maart 2003 23:15 schreef patrickt het volgende:
Veel vrouwen kunnen nu eenmaal niet vaginaal klaarkomen.
quote:Dream on!
Wij altijd tegelijk!
quote:Kan je het niet hebben dat het jou niet lukt?
Op donderdag 13 maart 2003 17:50 schreef mr.vulcano het volgende:[..]
Dream on!
quote:dan kan ze verrekte goed faken
Wij altijd tegelijk!
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 17:14 schreef Kelfox het volgende:[..]
Kan je het niet hebben dat het jou niet lukt?
quote:Ben ik nou gek? Ik heb dat ook vaak zat gehad met m'n ex hoor... jammer voor jullie dat jullie dat moeten missen ofzo
Op vrijdag 14 maart 2003 17:39 schreef TheOneAndOnly het volgende:[..]
dan kan ze verrekte goed faken
geloof je het zelf?
dan zijn jullie de enige in nederland....
quote:er staat altijd....
Op vrijdag 14 maart 2003 20:41 schreef MissMSX het volgende:[..]
Ben ik nou gek? Ik heb dat ook vaak zat gehad met m'n ex hoor... jammer voor jullie dat jullie dat moeten missen ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |