quote:
Op 30 december 2000 22:11 schreef Moor het volgende:
Het aller-aller-ergste is : als Bianca wint, wint niet alleen Bianca (aaaarrrghh) maar wint het leger ! Net als bij Biggetje Bart !
Zelfs mijn voorkeur verandert snel nu, ik vind ineens Bianca toch wel leuk. Maar ja, dat kan over 10 minuten weer anders zijn hoor!
quote:Zij gelooft heilig in VOO in ieder geval
Op 30 december 2000 22:15 schreef Arcee het volgende:
Zal die Esther zichzelf nou geloven?
Leuk zo'n negatieve keuze!
quote:Wat een schijnheilig mens zeg. "En nu staat Bianca voor. Goh, die heeft een stuk ingehaald zeg!".
Op 30 december 2000 22:16 schreef ElizabethR het volgende:
Zij gelooft heilig in VOO in ieder geval
![]()
![]()
PS er is absoluut niet geroddeld in BB2, not
bb weet zelf ook wel als ze zonder manipulatie doen dat de uitslag:
Bianca: 11,3 %
Koos: 76,6 %
Robin: 12,1 %
zo dan word!!!
quote:Arcynisch Arcee!!
Op 30 december 2000 22:18 schreef Arcee het volgende:
Goh Veronica, wat hebben jullie 't nog spannend gemaakt zeg
quote:Go go go!!
Op 30 december 2000 21:53 schreef marky het volgende:
Heb ik toch maar effe voor bianca gebeld.Weet je wat...ik doe er nog een schepje bovenop. Hoppa we gooien er 250 gulden tegenaan we gaan nog effe door met bellen.
quote:Haha, idd! Ja, net dat laatste uurtje zijn ze ineens gaan bellen.
Op 30 december 2000 22:16 schreef Cynix ® het volgende:
De Bianca-fans weten kennelijk pas de laatste avond welk telefoonnummer ze moeten bellen...
quote:Toch wel weer leuk dat de geschiedenis van vorig jaar zich herhaald: hetzelfde gemanipuleer met cijfers, hetzelfde blijven oproepen vooral te bellen terwijl uitslag al vast staat (het is commerciėle TV!) en natuurlijk.....
Op 30 december 2000 22:15 schreef kwanten het volgende:
35.4 (bianca)
35.1 (koos)
29.5 (robin)
terwijl we allemaal weten belazerd te worden ons toch weer kwaad maken en opwinden op het forum over zoveel onnozelheid.![]()
Morgen gaat het geneuzel over percentages en manipulatie vast nog even door (de Bus), daarna kunnen we weer overgaan tot de orde van de dag en BB2 z.s.m. vergeten
Flauw hoor om ons nog even voor het einde lekker te maken met de juiste winnaar.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |