De één 3,5% eraf en de ander 3,5% erbij, wat een onzin! Dat kan nooit.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 30-12-2000 21:41]
quote:Jaaaaaaaaa!!! Ik kan het niet laten hoor, sorry Arcee
Op 30 december 2000 21:37 schreef Arcee het volgende:
Wat?? Bianca moet ineens winnen??De *éé 3,5% eraf en de ander 3,5% erbij, wat een onzin! Dat kan nooit.
Maar het wordt wel een thriller nu..... Hoeveel lijnen zijn er eik open?????? Valt een en ander te berekenen??
quote:Vreemde combinatie: Bianca stijgt in de tussenstanden, Koos-bellijn constant geblokeerd/in gesprek.....
Op 30 december 2000 21:34 schreef marqiemarq het volgende:
Gezien de nieuwe statistieken van VOO lijkt het erop dat Bianca gaat winnen.
Dan zou toch Bianca niet kunnen stijgen.
Als Kooslijn max aantal bellers verwerkt zijn dat er altijd nog meer dan Biancalijn die niet max aantal bellers verwerkt.
Maar OK: Robin staat nu 10 PROCENT achter. Als Robin alsnog wint, weten we statistisch gezien zo goed als zeker dat VOO de boel vernaggelt.
Sorry ik voel meer voor Robin of Bianca als winnaar/winnares, de bijdrage van Koos was en is minimaal aan BB2
quote:
Op 30 december 2000 21:40 schreef Moor het volgende:
Vreemde combinatie: Bianca stijgt in de tussenstanden, Koos-bellijn constant geblokeerd/in gesprek.....
Volgens mijn beperkte statistiek kennis is het zo dat hoe meer mensen bellen/gebeld hebben hoe minder de percentages kunnen fluctueren (althans veel minder sterk). Uitgaande van het feit dat er constant gebeld wordt (alle lijnen bezet)
Ik sluit me verder aan bij Gert.
[Dit bericht is gewijzigd door marqiemarq op 30-12-2000 21:48]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |