quote:Mooi was dat hè? Vond ik echt mooi...
Op 30 december 2000 20:40 schreef tong80 het volgende:
"Opa Koos is eindeloos."
Bij koos muziek waar je bijna van in slaap valt en bij Robin muziek en beelden om de pubermeisjes een beetje op te geilen ((((((
STEM AUB ALLEMAAL OP KOOOOOOS !!!!
quote:Verliezen is ook een kunst.
Op 30 december 2000 20:45 schreef yo het volgende:
't Is maar goed dat VOO de avond nog wil vullen met spannende tussenstanden, want pff, Koos winnen, getverdemme, een blije zeur is nog vervelender dan een slapende& VOO is ook niet gek, Koos is geen reclame voor de Young One. Nu het zo in beeld kwam met die percentages werd het even te tastbaar, brr, weg met Koos!!!
quote:wishfull thinking ben ik bang. Ik heb echt het vermoeden dat Robin gaat winnen.... Nu onderaan, straks met stip naar de top!!
Op 30 december 2000 20:31 schreef Arcee het volgende:
44% nu al! Dat kan Robin toch nooit meer goedmaken? Naja, als er niet gemanipuleerd wordt dus...
misterDre: Voo doet dit alleen om centjes te verdienen schrijf je. Maar we kunnen dus stellen dat als Koos niet wint, er ZEKER gesjoemeld wordt.. 10 procent haal je nevernooit niet meer in in twee uur.
(maar: ik denk nog steeds dat VOO hier niet mee sjoemelt en dat Koos gaat winnen)
Goed zeg van die Mirjam! Ze kennen bij Koos thuis allemaal het standje aandoenlijk lijkt het wel. Aardje naar haar vaartje. Dit levert Koos nog meer stemmen op. Het was in ieder geval beter dan die Patrick, jezus wat een braniehals.
Zo weerspiegelden de drie pleiters perfect de bewoners: Bianca werd vertegenwoordigd door een kenau, Koos door een lieverd en Robin door een brutale aap.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 30-12-2000 20:50]
quote:Is dat niet te opvallend dan?? Dan gaat het net zoals vorig jaar!
wishfull thinking ben ik bang. Ik heb echt het vermoeden dat Robin gaat winnen.... Nu onderaan, straks met stip naar de top!!
[Dit bericht is gewijzigd door ks_choice op 30-12-2000 20:50]
quote:Daarom zei ik ook "als er niet gemanipuleerd wordt".
Op 30 december 2000 20:48 schreef ElizabethR het volgende:
wishfull thinking ben ik bang. Ik heb echt het vermoeden dat Robin gaat winnen.... Nu onderaan, straks met stip naar de top!!
In principe maak je 14% nooit meer goed in 2 uur, maar goed, we zullen zien...
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 30-12-2000 21:00]
quote:Scherp opgemerkt!!!!
Op 30 december 2000 20:49 schreef Gert het volgende:
Zo weerspiegelden de drie pleiters perfect de bewoners: Bianca werd vertegenwoordigd door een kenau, Koos door een lieverd en Robin door een brutale aap.
quote:Nu maar hopen dat Koos die kunst goed verstaat
Op 30 december 2000 20:47 schreef tong80 het volgende:
Verliezen is ook een kunst.
quote:Aangezien VOO daar vorig jaar ook schijt aan had...... Maar ik hoop van niet iig
Op 30 december 2000 20:49 schreef ks_choice het volgende:
Is dat niet te opvallend dan?? Dan gaat het net zoals vorig jaar!
quote:
Op 30 december 2000 21:00 schreef tong80 het volgende:
Altijd fijn Duitsers met een zwaaiende rechterarm.
Trouwens, alleen 't telefoon van ene Alida stond in beeld en de rest niet... maar ja, als je de rest gezien hebt en Alida, dan snap je 't wel... ![]()
quote:Ouwe snatzer!!!!
Op 30 december 2000 21:03 schreef Arcee het volgende:
Trouwens, alleen 't telefoon van ene Alida stond in beeld en de rest niet... maar ja, als je de rest gezien hebt en Alida, dan snap je 't wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |