quote:Is vandaag opgebouwd Gert!
Op 30 december 2000 20:18 schreef Gert het volgende:
I don't get the picture, wie kan me helpen: waar komt die enorme tent ineens vandaan? Normaal heb je aan het eind van de loper toch dat studiootje?
quote:Was pisse.
Op 30 december 2000 20:20 schreef Moor het volgende:
Ze publiceren nu percentages onderin beeld....vreemd...
Negatieve beïnvloeding ? Bianca-stemmers kunnen al afhaken nu.... of wil VOO dat ook ?
Hoe was de stand?
quote:Gelukkig is er al reclame.
Op 30 december 2000 20:17 schreef DiEr het volgende:
Zet ik hem net aan, begint Volumia. Dat gaat lekker zo.
YES !!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 30-12-2000 20:24]
quote:OH! Mag ik een update? Ik zit tijdens volumia en andere ellende zoals reclame namelijk buiten zich van de tv..
Op 30 december 2000 20:20 schreef Moor het volgende:
Ze publiceren nu percentages onderin beeld....vreemd...
Staat BI er zo slecht voor dan? Wel vreemd dat ze dat dan publiceren. Of ze schatten de Bianca minded-kijkers zo debiel in dat die zullen denken: dan moet ik maar héééél vaak bellen!!!
quote:Wedden dat Robin zo gaat inlopen ze moeten nog tot 12uur. Stelt dus niets voor die percentages!
Op 30 december 2000 20:21 schreef stille_wateren het volgende:
Volgens veronica:
Bianca 25.3%
koos 42.2%
robin 32.5%
Kom op jongens laat Koos niet in de kou staan ((((
Je laat die arrogante Robin toch niet winnen !! zijn alleen maar pubermeisjes die op hem stemmen net als vorig jaar op Bart !
Go Koos !!!!!
quote:Hoezo volgens Veronica?? Waar staat dat??
Op 30 december 2000 20:21 schreef stille_wateren het volgende:
Volgens veronica:
Bianca 25.3%
koos 42.2%
robin 32.5%
Het verschil zal minimaal zijn.
Bianca kan het schudden. ![]()
Nu al kippevel.
quote:ZO!! Als die percentages echt zijn, dan is Koos dus ZEKER de winnaar, want 10 % in dit stadium haal je nooit meer in..
Op 30 december 2000 20:25 schreef misterDre het volgende:
Wedden dat Robin zo gaat inlopen ze moeten nog tot 12uur. Stelt dus niets voor die percentages!
quote:De Koos-bellijn is nu steeds bezet: krijgen we strax weer het vastgelopen-telefoon-centrale-syndroom als bij Ruud in Breda vorig jaar ?
Op 30 december 2000 20:24 schreef Gert het volgende:
OH! Mag ik een update? Ik zit tijdens volumia en andere ellende zoals reclame namelijk buiten zich van de tv..Staat BI er zo slecht voor dan? Wel vreemd dat ze dat dan publiceren. Of ze schatten de Bianca minded-kijkers zo debiel in dat die zullen denken: dan moet ik maar héééél vaak bellen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 30-12-2000 20:36]
quote:Ik zie het, het scheelt ongeveer iets minder dan een procent per stem dus
Op 30 december 2000 20:24 schreef Tinkerbell het volgende:
Tinkerbell heeft ook 3x op Koos gestemd!
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 30-12-2000 20:30]
quote:Als ze echt zijn en ook zo blijven dan ZEKER maar Voo laat dit alleen zien om centjes te verdienen
Op 30 december 2000 20:28 schreef Gert het volgende:
ZO!! Als die percentages echt zijn, dan is Koos dus ZEKER de winnaar, want 10 % in dit stadium haal je nooit meer in..
En zo is 't maar net... Koos moet gewoon winnen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |