of verbieden.... als hij echt van je houdt kan hij die verleiding echt wel weerstaan.....
zolang hij denkt dat jij ermee akkoord gaat en het niet erg vind zal hij met deze plannen blijven rondlopen.
Ik vraag mezelf altijd af of mijn vriendin die behoefte nooit zal krijgen.
Het is een gevoel wat er is, wat niet weg gaat totdat je het meegemaakt hebt. Uit mijn ervaring heb ik geleerd dat het altijd wel spannend lijkt om het met een ander te doen, maar eigenlijk is het altijd hetzelfde. Het gaat om het gevoel in je hart en niet in je L*L, wat sex echt lekker maakt.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:03 schreef m24 het volgende:
Meedoen en ja alles wordt dan anders....of verbieden.... als hij echt van je houdt kan hij die verleiding echt wel weerstaan.....
quote:Zegt je glazen bol dat?
Op dinsdag 11 maart 2003 10:03 schreef m24 het volgende:
Meedoen en ja alles wordt dan anders....
quote:Das natuurlijk kul, hij kan wel van d'r houden en het daarom niet doen, de vraag is of ie er gelukkiger van wordt.
of verbieden.... als hij echt van je houdt kan hij die verleiding echt wel weerstaan.....
Ik vind het wel raar dat je niet gewoon eerlijk tegen je vriend bent, ik vind zelfs dat je hem in one way valse hoop geeft.
Klinkt misschien stom, maar als je zeker wil weten dat er geen liefde in het spel is, en hij zijn nieuwsgierigheid toch wil bevredigen...... prostituee!
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 11-03-2003 10:08]
Of je laat het toe en kijkt toe hoe het zo verder gaat
Of je zegt het en als je vriend er niet mee kan leven kap je het af
quote:Je zegt gewoon : "Ik heb me vorige week laten nemen door de burrman en ik vond er niks aan ; die seks met anderen wordt zwaar overschat."
Op dinsdag 11 maart 2003 10:00 schreef Madonna81 het volgende:
Wat moet ik hier nou mee?
quote:Eekkzz, moet niet denken aan die geslachtsziekten risico's ook al is het beschermd.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:07 schreef Gert het volgende:
Ja maar natuurlijk is hij nieuwsgierig!
En dat zal hij de rest van zijn leven blijven ook, ook als hij straks wél met een ander heeft geslapen.
Alleen nu heeft hij het met maar één vrouw gedaan, ik kan me voorstellen dat de nieuwsgeiligheid dan onverdraaglijk is.Klinkt misschien stom, maar als je zeker wil weten dat er geen liefde in het spel is, en hij zijn nieuwsgierigheid toch wil bevredigen...... prostituee!
Maar goed, het zal echt niet bij 1 keer proberen blijven. Je ziet duidelijk dat 99% van de mensen die er zo over denken ook steeds verder blijven gaan op deze manier. Het is dus echt geen eenmalig pleziertje.
quote:Bron?
Op dinsdag 11 maart 2003 10:10 schreef daburnd88 het volgende:
Je ziet duidelijk dat 99% van de mensen die er zo over denken ook steeds verder blijven gaan op deze manier. Het is dus echt geen eenmalig pleziertje.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:10 schreef the_usual_suspect het volgende:[..]
Je zegt gewoon : "Ik heb me vorige week laten nemen door de burrman en ik vond er niks aan ; die seks met anderen wordt zwaar overschat."
Even kijken naar zijn reactie en volgens mij is het 'probleem' dan snel opgelost.
Dan weet je dus ook meteen of je een relatie voert of dat je alleen een soort object bent voor in een parenclub.
hehe.. ff serieus, zeg hem dat je daar wel een probleem mee hebt.. en dat je bang bent voor veranderingen..
[Dit bericht is gewijzigd door Salvad0R op 11-03-2003 10:15]
quote:Lees en luister. De wereld houdt niet op na 10km van huis te zijn.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:11 schreef Dagootje het volgende:[..]
Bron?
Toch Succes!
quote:Ja dat zal vooral goed aan komen bij de partner. Onder het motto "sex met een anders is mij zelfs betalen al waard" Klinkt naar je doet het belabberd of je wilt met man en macht met een anders naar bed.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:12 schreef Salvad0R het volgende:
Daarom zijn er hoeren, om voor variatie te zorgen
quote:Tis meer dat ik niet zoveel mensen ken die van hun vriendin de kans krijgen eenmalig buiten de deur te krikken en daar dan mee door blijven gaan. Zoiets wordt binnen 10 km. van mijn huis, en ook daarbuiten, niet cool gevonden. Ligt misschien aan het type mensen waar je mee omgaat, of aan de leeftijd ofzo
Op dinsdag 11 maart 2003 10:13 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Lees en luister. De wereld houdt niet op na 10km van huis te zijn.
quote:Denk inderdaad dat dit wel gaat werken
Op dinsdag 11 maart 2003 10:10 schreef the_usual_suspect het volgende:[..]
Je zegt gewoon : "Ik heb me vorige week laten nemen door de burrman en ik vond er niks aan ; die seks met anderen wordt zwaar overschat."
Even kijken naar zijn reactie en volgens mij is het 'probleem' dan snel opgelost.
Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik me 2 keer afvragen of ik diegenen nog wel in mijn bed wil hebben.
quote:Dan vind ik het wel zo netjes als de vriend ook een trio zou organiseren met een andere man erbij. Kijken hoe hij het vind zonder kleren voor een andere naakte vet te staan
Op dinsdag 11 maart 2003 10:14 schreef P1m het volgende:
Wat je ook kan proberen is een trio'tje met een andere vrouw. Dan ben jij er bij. Zie je zelfs wat er gebeurt. en hebben jullie een leuke avond. En weet je practish zeker dat het voor een avondje blijftToch Succes!
quote:Of misschien eraan dat ik gewoon te veel verhalen via via hoor en te veel op forums zit. Niet aan gedacht of wel?
Op dinsdag 11 maart 2003 10:15 schreef Dagootje het volgende:[..]
Tis meer dat ik niet zoveel mensen ken die van hun vriendin de kans krijgen eenmalig buiten de deur te krikken en daar dan mee door blijven gaan. Zoiets wordt binnen 10 km. van mijn huis, en ook daarbuiten, niet cool gevonden. Ligt misschien aan het type mensen waar je mee omgaat, of aan de leeftijd ofzo
quote:op je eerste opmerking: ik heb er helaas wat ervaring in... één van de grotere fuck ups uit mijn leven
Op dinsdag 11 maart 2003 10:06 schreef Dagootje het volgende:[..]
Zegt je glazen bol dat?
[..]Das natuurlijk kul, hij kan wel van d'r houden en het daarom niet doen, de vraag is of ie er gelukkiger van wordt.
Ik vind het wel raar dat je niet gewoon eerlijk tegen je vriend bent, ik vind zelfs dat je hem in one way valse hoop geeft.
op opmerking 2: het samenleven met iemand anders is juist het maken van een keuze: je kan nu eenmaal niet alles hebben.... samen zijn is altijd een compromis....
quote:Tja je moet er wat voor over hebben. Of je vind het fijner om lol te hebben met iemand waar je alles mee kan delen. Of je wil eigenlijk liever gaan voor sex zonder gevoelens.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:17 schreef m24 het volgende:[..]
op je eerste opmerking: ik heb er helaas wat ervaring in... één van de grotere fuck ups uit mijn leven
op opmerking 2: het samenleven met iemand anders is juist het maken van een keuze: je kan nu eenmaal niet alles hebben.... samen zijn is altijd een compromis....
Wat zou het worden.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |