abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9032312
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:07 schreef NickDiel het volgende:

[..]

Tjah als iemand zijn kenteken op internet niet durft te laten zien, dan denk ik dat er wat mis is (geweest) met die auto, en daarom zal ik nooit die auto kopenn, iemand die echter wel het kenteken laat zien is in mijn optiek sneller te vertrouwen dan een ander

Dat is een beetje vergezocht niet??
  dinsdag 11 maart 2003 @ 12:06:45 #27
42307 Darknezz
Mercedes 250D Powerrrrr
pi_9032527
Maakt me geen fuck uit dat ze het kenteken zien, zoals eerder al gezegd dat als je op straat rijd zien ze um toch ook, en als die "dievengilde" zoals je het noemt het wil hebben hebben ze echt geen internet nodig, als die iets willen hebben staan ze zo hier in de straat

Vaak doen handelaren het volgens mij ook omdat ze vaak liegen over het bouwjaar..

Mercedes 250D, automaat
  Official ESF Kreviewer dinsdag 11 maart 2003 @ 12:09:35 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_9032613
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

als in je bent niet gevoelig voor de argumentatie??

Nee. Ik vind het gewoon niet nodig dat elke janjoker op fok weet wat mijn kenteken is. Vooral niet als ik over mij rijstijl praat. Verder hou ik ook andere zaken gewoon voor mezelf, zoals mijn achternaam. Je moet er vrij veel moeite voor doen om daar achter te komen. Dat mag zo blijven, want er loopt wat vreemd volk rond op internet.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 14:26:49 #29
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_9036236
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 12:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee. Ik vind het gewoon niet nodig dat elke janjoker op fok weet wat mijn kenteken is. Vooral niet als ik over mij rijstijl praat. Verder hou ik ook andere zaken gewoon voor mezelf, zoals mijn achternaam. Je moet er vrij veel moeite voor doen om daar achter te komen. Dat mag zo blijven, want er loopt wat vreemd volk rond op internet.

En jou echte naam staat niet weergegeven op www.drome.nl. welke netjes in je profiel staat?

Edit: He, hebben ze de namen v/d organisatie weggehaald?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')