dus mij vraagje, welke kledij moet je vandaag tragen, om er iets "anders" uit te zien?
ik dacht zo aan, gele hemd, zo'n gestrken broeks (lijk vande fanfare ofzo), zo'n retro adidas vest, enz...
Ik snap het trouwens niet zo hoor, waarom wil je nou per se origineel zijn? Jezelf zijn is toch ook genoeg? Als je echt origineel bent, merken ze dat vanzelf wel wanneer je jezelf bent. En anders ben je gewoon een zielige wannabe...
ik hoef niet te weten hoe je het doet
quote:Wat je nu opnoemt (qua kleding) vind ik juist altijd al de 'meeloop' kleding.... Ik bedoel hoeveel mensen lopen er wel niet in die gebleekte jeans met olifantenpijpen, roze polo'tjes, en schoenen zonder sokken erin *brrrrrrrrrrrrrrrr*.
Op dinsdag 11 maart 2003 07:04 schreef Djeen het volgende:
Hoi, vroeger besteede ik niet echt zoveel aandacht aan mijn kleren.
Maar nu...Ik draag al sinds 2jaar afgebleekte broeks met olifantepijpen, enz...gewoon kwestie om niet op die 25 andere mannekes in mijn klas te gelijken, die wijdebroeks dragen en/of een shirt van slipknot enz...
Maar gisteren kwam ik in klas en quess what, zo'n manneke dreeg nu dus olifantepijpen, alhoewel ze mij er vroeger mee uitscheten als "janet".
Ik kon er totaal niet tegen misschien ben ik wel jaloers, maar ik vrees dat binnen hier en enkele maanden iedereen dezelfde kleding als ik draag, en ik dus niet mer orgineel ben.dus mij vraagje, welke kledij moet je vandaag tragen, om er iets "anders" uit te zien?
ik dacht zo aan, gele hemd, zo'n gestrken broeks (lijk vande fanfare ofzo), zo'n retro adidas vest, enz...
quote:achterlopers...
Op dinsdag 11 maart 2003 08:50 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Ik draag al vrij lang legerbroeken, maar niemand hierzo draag ze
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 11-03-2003 09:02]
quote:nou wil je dan niet een beetje je zelf indentificeren met je kleding, je onderscheiden van alle anderen?
Op dinsdag 11 maart 2003 09:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Waar maken jullie je allemaal zo druk om?
Ik draag gewoon kleren die ik mooi vind, en waar ik me goed in voel. Wat kan mij het dan schelen of er nou 1 of 100 anderen diezelfde kleren hebben?
quote:Mezelf identificeren wel ja, ik draag wel kleding die bij mij past, dus aan mijn kleding zijn vast wel wat dingen over mij te zien. Maarja, als dat nou toevallig ook bij anderen past dragen zij toch lekker dezelfde kleding. Heb ik toch geen last van...
Op dinsdag 11 maart 2003 09:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
nou wil je dan niet een beetje je zelf indentificeren met je kleding, je onderscheiden van alle anderen?
quote:nee dat snap ik ook wel, ik zou er niet zo'n groot probleem van maken, maar tis niet leuk als ineens iemand anders je na aapt nadat je uitgelachen bent, tenminste dat maak ik op uit de reactie van de topicstarter.
Op dinsdag 11 maart 2003 09:04 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Mezelf identificeren wel ja, ik draag wel kleding die bij mij past, dus aan mijn kleding zijn vast wel wat dingen over mij te zien. Maarja, als dat nou toevallig ook bij anderen past dragen zij toch lekker dezelfde kleding. Heb ik toch geen last van...
quote:heel goed idee..zal ik dat ook maar gaan doen?
Op dinsdag 11 maart 2003 08:37 schreef mister-ious het volgende:
dan moet je iedere ochtend als een dier verkleed gaan.
maandagochtend als een olifant verkleed, dinsdagochtend als schaap, woensdagochtend als vogelbekdier, donderdagochtend als doodskopaapje en vrijdag als kieviet.
pakken kun je misschien huren bij de lokale feestwinkel...
ik denk dat je met deze tip nog wel even vooruit kunt.
eventueel kun je je ook laten bodypainten.
quote:doe je dat dan nooit?
Op dinsdag 11 maart 2003 09:17 schreef Suzanna het volgende:[..]
heel goed idee..zal ik dat ook maar gaan doen?
quote:Ehh...ik weet niet op welk dier ik permanent lijk, maar dan doe ik elke dag het zelfde...ach...ook origineel als ik dan weer de enige ben
Op dinsdag 11 maart 2003 09:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
doe je dat dan nooit?
quote:dat is wel de bedoeling natuurlijk...
Op dinsdag 11 maart 2003 09:21 schreef Suzanna het volgende:[..]
Ehh...ik weet niet op welk dier ik permanent lijk, maar dan doe ik elke dag het zelfde...ach...ook origineel als ik dan weer de enige ben
thnx
quote:je bent gewoon een trendsetter, face it
Op dinsdag 11 maart 2003 18:20 schreef Djeen het volgende:
hoihoihoi, mij terug (kwas naar school dus)
bedankt voor jullie reactie's, jullie hebben misschien wel gelijk hoor: waar maak ik mij druk om ?
maartoch,... ;-)
vanochtend kon ik er gewoon ffke niet tegen héhé, zolang ze mij nu niet in gedrag beginne te faken (niet dat ik zo speciaal ben)
kvind gewoon, kheb het gevoel dat iedereen zo 2jaar achterkomt.In het 2de jaar dreeg ik skatebroeks, en ik was een van de enige, 2jaar geleden speelde ik counterstrike, nu doet plotseling iedereen het, enz...
het zijn misschien wel belachelijke ideëen maar gewoon.
morja, be yourself zekerthnx
dat lijkt gewoon zo, in de brugklas heb ik es voor de gein een jojo gekocht, 2 maanden later kwam die hele hype eroverheen.
quote:als jij pas 2 jaar geleden ben begonnen met Counterstrike ben je denk ik niet 1 van de eerste maar 1 van de laatste....
blabla
quote:*denkt diep na*
Op dinsdag 11 maart 2003 07:04 schreef Djeen het volgende:
dus mij vraagje, welke kledij moet je vandaag tragen, om er iets "anders" uit te zien?
Wel, here goes:
* Een pastelgele kreukblouse met ruches en een grote kerstman op de rug geborduurd
* Een diagonaal zilver/groen gestreepte wijde latex tuinbroek
* A-symmetrische kniekousen met blauwpaarse jarretels
* Aan één voet een zwemvlies
* Aan de ander een oranje/paarse sandaal
Ik denk dat het zo wel zal lukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |