abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9027491
Hoi, vroeger besteede ik niet echt zoveel aandacht aan mijn kleren.
Maar nu...Ik draag al sinds 2jaar afgebleekte broeks met olifantepijpen, enz...gewoon kwestie om niet op die 25 andere mannekes in mijn klas te gelijken, die wijdebroeks dragen en/of een shirt van slipknot enz...
Maar gisteren kwam ik in klas en quess what, zo'n manneke dreeg nu dus olifantepijpen, alhoewel ze mij er vroeger mee uitscheten als "janet".
Ik kon er totaal niet tegen misschien ben ik wel jaloers, maar ik vrees dat binnen hier en enkele maanden iedereen dezelfde kleding als ik draag, en ik dus niet mer orgineel ben.

dus mij vraagje, welke kledij moet je vandaag tragen, om er iets "anders" uit te zien?
ik dacht zo aan, gele hemd, zo'n gestrken broeks (lijk vande fanfare ofzo), zo'n retro adidas vest, enz...

Neem iedereen zoals hij is, niemand is perfect.
pi_9027506
Als je per se anders wilt zijn dan je klasgenoten, moet je gewoon kijken wat zij niet aanhebben, en dat dragen.

Ik snap het trouwens niet zo hoor, waarom wil je nou per se origineel zijn? Jezelf zijn is toch ook genoeg? Als je echt origineel bent, merken ze dat vanzelf wel wanneer je jezelf bent. En anders ben je gewoon een zielige wannabe...

Are you pondering what I'm pondering?
pi_9027904
jeez. . .dat mensen zich hier druk om kunnen maken . ..
Religion : Mankind's worst invention !
pi_9027918
misschien een vreemde vragen, wat zijn olifantspijpen

ik hoef niet te weten hoe je het doet

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 11 maart 2003 @ 08:37:22 #5
26686 mister-ious
.....wie?.....
pi_9027919
dan moet je iedere ochtend als een dier verkleed gaan.
maandagochtend als een olifant verkleed, dinsdagochtend als schaap, woensdagochtend als vogelbekdier, donderdagochtend als doodskopaapje en vrijdag als kieviet.
pakken kun je misschien huren bij de lokale feestwinkel...
ik denk dat je met deze tip nog wel even vooruit kunt.
eventueel kun je je ook laten bodypainten.
"Twee regels voor succes: 1) Vertel nooit alles wat je weet."
pi_9027949
Je moet gewoon dragen waar je je lekker in voelt, maak je niet druk zeg.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_9027961
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 07:04 schreef Djeen het volgende:
Hoi, vroeger besteede ik niet echt zoveel aandacht aan mijn kleren.
Maar nu...Ik draag al sinds 2jaar afgebleekte broeks met olifantepijpen, enz...gewoon kwestie om niet op die 25 andere mannekes in mijn klas te gelijken, die wijdebroeks dragen en/of een shirt van slipknot enz...
Maar gisteren kwam ik in klas en quess what, zo'n manneke dreeg nu dus olifantepijpen, alhoewel ze mij er vroeger mee uitscheten als "janet".
Ik kon er totaal niet tegen misschien ben ik wel jaloers, maar ik vrees dat binnen hier en enkele maanden iedereen dezelfde kleding als ik draag, en ik dus niet mer orgineel ben.

dus mij vraagje, welke kledij moet je vandaag tragen, om er iets "anders" uit te zien?
ik dacht zo aan, gele hemd, zo'n gestrken broeks (lijk vande fanfare ofzo), zo'n retro adidas vest, enz...

Wat je nu opnoemt (qua kleding) vind ik juist altijd al de 'meeloop' kleding.... Ik bedoel hoeveel mensen lopen er wel niet in die gebleekte jeans met olifantenpijpen, roze polo'tjes, en schoenen zonder sokken erin *brrrrrrrrrrrrrrrr*.
Maargoed, je moet gewoon dragen wat je zelf leuk vind, die jongens met wijde broeken hebben waarschijnlijk die broeken aan omdat ze het lekker vinden zitten...en niet alleen als fashion statement....
Ik kan wel begrijpen dat je orgineel wil zijn/blijven, ik vind het ook niet bepaald tof als ik een discotheek binnenkom en 10 andere meisjes hebben exact dezelfde outfit aan......
The captain of your brainship is drunk.
pi_9027970
Ik snap je (ietwat kleine) probleem wel.
Zelf ook vaak genoeg gehad, eerst lachen ze je uit, en daarna doen ze het toch maar na omdat het toch best leuk is.
Ach laat het gewoon doen.
Je hoeft niks nieuws te ZOEKEN je komt vanzelf wel een keer iets nieuws tegen dat je kunt dragen.
Ik zou me er niet al te druk om maken, en het opvatten als een compliment dat diegene jou heeft nageaapt.

Billie Holiday is Lady Day!
pi_9028007
Ik draag al vrij lang legerbroeken, maar niemand hierzo draag ze
pi_9028104
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 08:50 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Ik draag al vrij lang legerbroeken, maar niemand hierzo draag ze
achterlopers...
pi_9028141
Waar maken jullie je allemaal zo druk om?
Ik draag gewoon kleren die ik mooi vind, en waar ik me goed in voel. Wat kan mij het dan schelen of er nou 1 of 100 anderen diezelfde kleren hebben?
Per se origineel willen zijn is imo net zo erg als juist met de mode mee willen doen... Je laat je kledingkeuze afhangen van anderen, in plaats van je eigen smaak.

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 11-03-2003 09:02]

pi_9028155
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Waar maken jullie je allemaal zo druk om?
Ik draag gewoon kleren die ik mooi vind, en waar ik me goed in voel. Wat kan mij het dan schelen of er nou 1 of 100 anderen diezelfde kleren hebben?
nou wil je dan niet een beetje je zelf indentificeren met je kleding, je onderscheiden van alle anderen?
pi_9028174
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

nou wil je dan niet een beetje je zelf indentificeren met je kleding, je onderscheiden van alle anderen?

Mezelf identificeren wel ja, ik draag wel kleding die bij mij past, dus aan mijn kleding zijn vast wel wat dingen over mij te zien. Maarja, als dat nou toevallig ook bij anderen past dragen zij toch lekker dezelfde kleding. Heb ik toch geen last van...
pi_9028219
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 08:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

achterlopers...

ja
pi_9028232
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mezelf identificeren wel ja, ik draag wel kleding die bij mij past, dus aan mijn kleding zijn vast wel wat dingen over mij te zien. Maarja, als dat nou toevallig ook bij anderen past dragen zij toch lekker dezelfde kleding. Heb ik toch geen last van...

nee dat snap ik ook wel, ik zou er niet zo'n groot probleem van maken, maar tis niet leuk als ineens iemand anders je na aapt nadat je uitgelachen bent, tenminste dat maak ik op uit de reactie van de topicstarter.
Ik ben nog helemaal bezig om een eigen stijl te ontwikkelen, dat kan natuurlijk niet in 1 keer gebeuren denk ik zo.
Ik had het er laatst met een vriendinnetje over en ze zei dat ik er altijd hip uitzag, maar niet te hip, soms ook andere oudere dingen gemengd ermee.
Vaak draag ik iedere dag andere stijl, dan weer sportief, vrolijk, netjes, charmant, sexy.
Maar ik mijd alle dingen die in die rare winkeltjes als de lipstick enz hangen.
gewoon dat doe ik uit principe....
  dinsdag 11 maart 2003 @ 09:17:21 #16
45621 Suzanna
Mama van...
pi_9028342
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 08:37 schreef mister-ious het volgende:
dan moet je iedere ochtend als een dier verkleed gaan.
maandagochtend als een olifant verkleed, dinsdagochtend als schaap, woensdagochtend als vogelbekdier, donderdagochtend als doodskopaapje en vrijdag als kieviet.
pakken kun je misschien huren bij de lokale feestwinkel...
ik denk dat je met deze tip nog wel even vooruit kunt.
eventueel kun je je ook laten bodypainten.
heel goed idee..zal ik dat ook maar gaan doen?
pi_9028393
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:17 schreef Suzanna het volgende:

[..]

heel goed idee..zal ik dat ook maar gaan doen?

doe je dat dan nooit?
  dinsdag 11 maart 2003 @ 09:21:37 #18
45621 Suzanna
Mama van...
pi_9028410
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

doe je dat dan nooit?

Ehh...ik weet niet op welk dier ik permanent lijk, maar dan doe ik elke dag het zelfde...ach...ook origineel als ik dan weer de enige ben
pi_9028453
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:21 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Ehh...ik weet niet op welk dier ik permanent lijk, maar dan doe ik elke dag het zelfde...ach...ook origineel als ik dan weer de enige ben

dat is wel de bedoeling natuurlijk...
pi_9042733
hoihoihoi, mij terug (kwas naar school dus)
bedankt voor jullie reactie's, jullie hebben misschien wel gelijk hoor: waar maak ik mij druk om ?
maartoch,... ;-)
vanochtend kon ik er gewoon ffke niet tegen héhé, zolang ze mij nu niet in gedrag beginne te faken (niet dat ik zo speciaal ben)
kvind gewoon, kheb het gevoel dat iedereen zo 2jaar achterkomt.In het 2de jaar dreeg ik skatebroeks, en ik was een van de enige, 2jaar geleden speelde ik counterstrike, nu doet plotseling iedereen het, enz...
het zijn misschien wel belachelijke ideëen maar gewoon.
morja, be yourself zeker

thnx

Neem iedereen zoals hij is, niemand is perfect.
pi_9043679
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:20 schreef Djeen het volgende:
hoihoihoi, mij terug (kwas naar school dus)
bedankt voor jullie reactie's, jullie hebben misschien wel gelijk hoor: waar maak ik mij druk om ?
maartoch,... ;-)
vanochtend kon ik er gewoon ffke niet tegen héhé, zolang ze mij nu niet in gedrag beginne te faken (niet dat ik zo speciaal ben)
kvind gewoon, kheb het gevoel dat iedereen zo 2jaar achterkomt.In het 2de jaar dreeg ik skatebroeks, en ik was een van de enige, 2jaar geleden speelde ik counterstrike, nu doet plotseling iedereen het, enz...
het zijn misschien wel belachelijke ideëen maar gewoon.
morja, be yourself zeker

thnx

je bent gewoon een trendsetter, face it

dat lijkt gewoon zo, in de brugklas heb ik es voor de gein een jojo gekocht, 2 maanden later kwam die hele hype eroverheen.

teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_9043847
Ja was echt niet eerlijk, ik had in de brugklas altijd puisten en tieten en toen opeens had ieder meisje ze!!!
  dinsdag 11 maart 2003 @ 19:10:08 #23
29764 Dewey
..::Malcom in the middle::..
pi_9044038
quote:
blabla
als jij pas 2 jaar geleden ben begonnen met Counterstrike ben je denk ik niet 1 van de eerste maar 1 van de laatste....
pi_9044095
nou weet ik nog steeds niet wat olifantenpoten zijn
  dinsdag 11 maart 2003 @ 19:13:24 #25
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_9044145
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 07:04 schreef Djeen het volgende:
*denkt diep na*

Wel, here goes:

* Een pastelgele kreukblouse met ruches en een grote kerstman op de rug geborduurd
* Een diagonaal zilver/groen gestreepte wijde latex tuinbroek
* A-symmetrische kniekousen met blauwpaarse jarretels
* Aan één voet een zwemvlies
* Aan de ander een oranje/paarse sandaal

Ik denk dat het zo wel zal lukken

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')