ben ik nu ziek bezig.
Ik zit dit nu wel met een lach op me gezicht te typen maar dit is toch niet helemaal normaal lijktme.
verder staat er ook nog een volle fles cola die misschien ook nog op gaat.
en ik raak maar niet vol.
ik weeg trouwens 77 en ben 1,75/1,77.
en 18 jaar.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:09 schreef SliderTPP het volgende:
1,75 zonder schoenen en 1,77 met?
Volgens mij nix mis mee, heb ik ook, gewoon een wat snellere stofwisseling denk ik.
nee, ligt er aan waar er gewogen word.
met een meetlat 1,75 en bij ziekenhuiscontrole 1,77.
quote:het probleem is dat we dat niet hebben, nouja wel een halve liter ofzo maar ik moet morgen ook nog wat bij me ontbijt hebben. en ik eet erg veel ja.
Op dinsdag 11 maart 2003 01:11 schreef Wisp het volgende:
drink een liter melk, dan zit je wel vol
Ik ben nu dat stokbrood (Bakker Bart) aan het opwarmen want die zalm is niet lekke als je hem van de keukentafel af uitblik haalt en ik een bakje doet.
Niet gekoeld dus.
quote:Wees creatief. Op tv had je zo'n programma waar die gast van niets, iets wist te maken.
Op dinsdag 11 maart 2003 01:15 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
het probleem is dat we dat niet hebben, nouja wel een halve liter ofzo maar ik moet morgen ook nog wat bij me ontbijt hebben. en ik eet erg veel ja.
Ik ben nu dat stokbrood (Bakker Bart) aan het opwarmen want die zalm is niet lekke als je hem van de keukentafel af uitblik haalt en ik een bakje doet.
Niet gekoeld dus.
quote:welk programma?
Op dinsdag 11 maart 2003 01:20 schreef The Unforgiven het volgende:[..]
Wees creatief. Op tv had je zo'n programma waar die gast van niets, iets wist te maken.
sorry van de extreem foute link... wa's de eerste op google
quote:je bedoelt zo'n gast die niks is en dan watgaat doen en later "beroemd" word?
Op dinsdag 11 maart 2003 01:23 schreef The Unforgiven het volgende:
Nix in the fridge http://www.tvhunks.nl/pages/showHunk.asp?Cd_Hunk=49sorry van de extreem foute link... wa's de eerste op google
een soort Mike of Jim?
quote:Nou, 77 kg. bij 1,76 m (ff het gemiddelde genomen) vind ik behoorlijk! Zeker als je weet dat je pas 18 jaar bent. Echter die hoeveelheid eten die jij 's nachts naar binnen stouwt is gewoon absurd. Als je hiermee doorgaat kan het niet anders dan dat je op je 25ste moddervet bent.
Op dinsdag 11 maart 2003 01:09 schreef SliderTPP het volgende:
1,75 zonder schoenen en 1,77 met?
Volgens mij nix mis mee, heb ik ook, gewoon een wat snellere stofwisseling denk ik.
Even de wetenschappelijke onderbouwing: je (dat van de topicstarter) Body Mass Index is 25. En bij een index van 25 of hoger ben je medisch gezien te dik. Dat is dus geen subjectief oordeel van een slankheidsfreak.
quote:Hij is niet echt beroemd hoor. Maar heb je ook last van een sneller kloppend hart (schildklier), schijn je aggresief van te worden.
Op dinsdag 11 maart 2003 01:29 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
je bedoelt zo'n gast die niks is en dan watgaat doen en later "beroemd" word?
een soort Mike of Jim?
quote:Bon apetito
Op dinsdag 11 maart 2003 01:07 schreef speedfreakssj het volgende:
Daar hebik denk ik last van.
de afgelopen dag heb ik intotaal 2 plakken suikerbrood, 1 beker melk, 1 patatje satesaus, 2 hanmburgers, bord sla met aardappelen en een redelijk groot schaaltje yoghurt met beschuit gegeten.
Net heb ik een halve comcommer, 2 bolletjes met gehaktbal gegeten en nu ben ik bezig met een blikje roze zalm en als ik straks nog tijd en honger heb eet ik dat kaas-uien stokbrood ook nog op.ben ik nu ziek bezig.
Ik zit dit nu wel met een lach op me gezicht te typen maar dit is toch niet helemaal normaal lijktme.
verder staat er ook nog een volle fles cola die misschien ook nog op gaat.
en ik raak maar niet vol.
ik weeg trouwens 77 en ben 1,75/1,77.
en 18 jaar.
maak je niet zo druk man
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:38 schreef qbus het volgende:[..]
Bon apetito
maak je niet zo drukdik man
quote:Ik moet ook eens wat minder gaan eten ja, 70 KG is mijn gewichr wat me wel goed lijkt.
Op dinsdag 11 maart 2003 01:33 schreef Puntenjager het volgende:[..]
Nou, 77 kg. bij 1,76 m (ff het gemiddelde genomen) vind ik behoorlijk! Zeker als je weet dat je pas 18 jaar bent. Echter die hoeveelheid eten die jij 's nachts naar binnen stouwt is gewoon absurd. Als je hiermee doorgaat kan het niet anders dan dat je op je 25ste moddervet bent.
Even de wetenschappelijke onderbouwing: je (dat van de topicstarter) Body Mass Index is 25. En bij een index van 25 of hoger ben je medisch gezien te dik. Dat is dus geen subjectief oordeel van een slankheidsfreak.
enne, ik hebgeen sneller kloppend hart hoor.
verder fiets ik gewoon naar school (= half uur) en da's ongeveer 7,5-8,5 KM.
niet dat dat zo geweldig is maar ik beweeg toch nog en ik kom ook nog eens buiten. Ik weet ook wat een zon is.
maarre, ik eet steeds meer 's nachts.
het begon eik met een fles cola die dan ongeveer half leeg was.
ik denk dat ik me 's avonds vol ga eten zodat ik de rest van de avond en nacht niks anders nodig heb dan een fles cola want als ik zo doorga ben ik idd op me 25e zo dik als een nijlpaard.
maar iig bedankt voor de heldere uitleg Puntenjager.
quote:MacGyver?
Op dinsdag 11 maart 2003 01:20 schreef The Unforgiven het volgende:
Wees creatief. Op tv had je zo'n programma waar die gast van niets, iets wist te maken.
quote:Als je dat niet wil worden zou ik die fles cola maar vervangen door een pak appelsap o.i.d.
Op dinsdag 11 maart 2003 01:42 schreef speedfreakssj het volgende:ik denk dat ik me 's avonds vol ga eten zodat ik de rest van de avond en nacht niks anders nodig heb dan een fles cola want als ik zo doorga ben ik idd op me 25e zo dik als een nijlpaard.
Eet gewoon 3 keer per dag en doe aan beweging, na een maand weet je niet beter.
quote:met appelsap schiet je nie veel op hoor.
Op dinsdag 11 maart 2003 01:46 schreef qbus het volgende:[..]
Als je dat niet wil worden zou ik die fles cola maar vervangen door een pak appelsap o.i.d.
JUIST frisdrank, en vooral cola (60% suiker) zijn de dikmakers die bovendien je eetlust opwekken.Eet gewoon 3 keer per dag en doe aan beweging, na een maand weet je niet beter.
quote:Appelsap is ook erg lekker alleen drink ik dan makkelijk2 liter ipv 0.75 liter cola. of zelfs minder.
Als je dat niet wil worden zou ik die fles cola maar vervangen door een pak appelsap o.i.d.
JUIST frisdrank, en vooral cola (60% suiker) zijn de dikmakers die bovendien je eetlust opwekken.Eet gewoon 3 keer per dag en doe aan beweging, na een maand weet je niet beter.
Ik eet soms 's ochtends maar altijd 's middags en 's avonds.
verder beweeg ik denk ik normaal.
maandags tot 12-13 thuis dan naar vriendin en dan lopen we denk ik best wel veel. voo haar dan. dinsdags om half 9 naar school en om half 3 weer naar huis OF naar me vader en als ik dat laatste doe fiets ik op de weg naar huis ipv 7,5 KM 10 KM ofzo.
woensdags, donderdags en vrijdags meestal hetzelfde al wil ik op vrijdag nog wel naar me vriendin gaan.
in het weekend verschilt het.
quote:Het is ook goed om te beseffen dat bijna IEDEREEN s'avonds honger heeft.
Op dinsdag 11 maart 2003 01:56 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Appelsap is ook erg lekker alleen drink ik dan makkelijk2 liter ipv 0.75 liter cola. of zelfs minder.
Ik eet soms 's ochtends maar altijd 's middags en 's avonds.
verder beweeg ik denk ik normaal.maandags tot 12-13 thuis dan naar vriendin en dan lopen we denk ik best wel veel. voo haar dan. dinsdags om half 9 naar school en om half 3 weer naar huis OF naar me vader en als ik dat laatste doe fiets ik op de weg naar huis ipv 7,5 KM 10 KM ofzo.
woensdags, donderdags en vrijdags meestal hetzelfde al wil ik op vrijdag nog wel naar me vriendin gaan.
in het weekend verschilt het.
Juist dat moment moet je, als je niet dik wilt worden tenminste, gewoon weten te weerstaan. Veel water drinken kan hierbij helpen, en verder gewoon discipline van jouw kant: dan eet maar eens wat minder!
quote:Een vriend van mij had dit ook. Is nu 25 en weegt 100 kilo. Ruim een fles cola per dag, en achter de pczitten snacken tewijl ie lekker aan het internerden was.
Op dinsdag 11 maart 2003 01:42 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Ik moet ook eens wat minder gaan eten ja, 70 KG is mijn gewichr wat me wel goed lijkt.
enne, ik hebgeen sneller kloppend hart hoor.
verder fiets ik gewoon naar school (= half uur) en da's ongeveer 7,5-8,5 KM.
niet dat dat zo geweldig is maar ik beweeg toch nog en ik kom ook nog eens buiten. Ik weet ook wat een zon is.
maarre, ik eet steeds meer 's nachts.
het begon eik met een fles cola die dan ongeveer half leeg was.
ik denk dat ik me 's avonds vol ga eten zodat ik de rest van de avond en nacht niks anders nodig heb dan een fles cola want als ik zo doorga ben ik idd op me 25e zo dik als een nijlpaard.maar iig bedankt voor de heldere uitleg Puntenjager.
quote:inderdaad
Eet gewoon 3 keer per dag en doe aan beweging, na een maand weet je niet beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |