abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2003 @ 01:07:05 #1
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_9026245
Daar hebik denk ik last van.
de afgelopen dag heb ik intotaal 2 plakken suikerbrood, 1 beker melk, 1 patatje satesaus, 2 hanmburgers, bord sla met aardappelen en een redelijk groot schaaltje yoghurt met beschuit gegeten.
Net heb ik een halve comcommer, 2 bolletjes met gehaktbal gegeten en nu ben ik bezig met een blikje roze zalm en als ik straks nog tijd en honger heb eet ik dat kaas-uien stokbrood ook nog op.

ben ik nu ziek bezig.

Ik zit dit nu wel met een lach op me gezicht te typen maar dit is toch niet helemaal normaal lijktme.

verder staat er ook nog een volle fles cola die misschien ook nog op gaat.

en ik raak maar niet vol.

ik weeg trouwens 77 en ben 1,75/1,77.

en 18 jaar.

pi_9026278
1,75 zonder schoenen en 1,77 met?
Volgens mij nix mis mee, heb ik ook, gewoon een wat snellere stofwisseling denk ik.
When does the hurting stop ? ...
pi_9026290
Moah moet kunnen ik had net ook een ENORME trek.
Nu nogsteeds maar we hebben bijna niets in huis op het moment...
(dus cup-a-soup rund en hoop soepstengels en hoop droge koekjes en een hoop van die gekookte worst voor op je boterham. Ja ik heb ook nog wel zin in een patatje met en een hamburger )
Misschien eet je wel erg veel, ik weet niet, kan het niet met mezelf vergelijken denk ik aangzien ik een meisje ben (17)
pi_9026336
Sinds dat ik regelmatiger drink, eet ik veel minder....
Of dat nou goed is..
Mankind has lost it's way. Seperated by color, language, religion, and the many many layers of society. I wonder why, we are all born human.
pi_9026338
drink een liter melk, dan zit je wel vol
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  dinsdag 11 maart 2003 @ 01:13:38 #6
24184 speedfreakssj
pi_9026361
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:09 schreef SliderTPP het volgende:
Volgens mij nix mis mee, heb ik ook, gewoon een wat snellere stofwisseling denk ik.

nee, ligt er aan waar er gewogen word.
met een meetlat 1,75 en bij ziekenhuiscontrole 1,77.

dinsdag 11 maart 2003 @ 01:15:44 #7
24184 speedfreakssj
pi_9026395
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:11 schreef Wisp het volgende:
drink een liter melk, dan zit je wel vol
het probleem is dat we dat niet hebben, nouja wel een halve liter ofzo maar ik moet morgen ook nog wat bij me ontbijt hebben. en ik eet erg veel ja.

Ik ben nu dat stokbrood (Bakker Bart) aan het opwarmen want die zalm is niet lekke als je hem van de keukentafel af uitblik haalt en ik een bakje doet.
Niet gekoeld dus.

pi_9026450
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:15 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

het probleem is dat we dat niet hebben, nouja wel een halve liter ofzo maar ik moet morgen ook nog wat bij me ontbijt hebben. en ik eet erg veel ja.

Ik ben nu dat stokbrood (Bakker Bart) aan het opwarmen want die zalm is niet lekke als je hem van de keukentafel af uitblik haalt en ik een bakje doet.
Niet gekoeld dus.

Wees creatief. Op tv had je zo'n programma waar die gast van niets, iets wist te maken.
Mankind has lost it's way. Seperated by color, language, religion, and the many many layers of society. I wonder why, we are all born human.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 01:21:29 #9
24184 speedfreakssj
pi_9026470
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:20 schreef The Unforgiven het volgende:

[..]

Wees creatief. Op tv had je zo'n programma waar die gast van niets, iets wist te maken.

welk programma?
zo'n tell-sell iets?
pi_9026491
Nix in the fridge http://www.tvhunks.nl/pages/showHunk.asp?Cd_Hunk=49

sorry van de extreem foute link... wa's de eerste op google

dinsdag 11 maart 2003 @ 01:29:23 #11
24184 speedfreakssj
pi_9026566
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:23 schreef The Unforgiven het volgende:
Nix in the fridge http://www.tvhunks.nl/pages/showHunk.asp?Cd_Hunk=49

sorry van de extreem foute link... wa's de eerste op google

je bedoelt zo'n gast die niks is en dan watgaat doen en later "beroemd" word?

een soort Mike of Jim?

dinsdag 11 maart 2003 @ 01:33:01 #12
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_9026597
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:09 schreef SliderTPP het volgende:
Nou, 77 kg. bij 1,76 m (ff het gemiddelde genomen) vind ik behoorlijk! Zeker als je weet dat je pas 18 jaar bent. Echter die hoeveelheid eten die jij 's nachts naar binnen stouwt is gewoon absurd. Als je hiermee doorgaat kan het niet anders dan dat je op je 25ste moddervet bent.

Even de wetenschappelijke onderbouwing: je (dat van de topicstarter) Body Mass Index is 25. En bij een index van 25 of hoger ben je medisch gezien te dik. Dat is dus geen subjectief oordeel van een slankheidsfreak.

I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_9026602
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:29 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

je bedoelt zo'n gast die niks is en dan watgaat doen en later "beroemd" word?

een soort Mike of Jim?

Hij is niet echt beroemd hoor. Maar heb je ook last van een sneller kloppend hart (schildklier), schijn je aggresief van te worden. Tulpenbollen kan je ook eten, als je nog trek hebt.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 01:38:11 #14
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9026651
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:07 schreef speedfreakssj het volgende:
Daar hebik denk ik last van.
de afgelopen dag heb ik intotaal 2 plakken suikerbrood, 1 beker melk, 1 patatje satesaus, 2 hanmburgers, bord sla met aardappelen en een redelijk groot schaaltje yoghurt met beschuit gegeten.
Net heb ik een halve comcommer, 2 bolletjes met gehaktbal gegeten en nu ben ik bezig met een blikje roze zalm en als ik straks nog tijd en honger heb eet ik dat kaas-uien stokbrood ook nog op.

ben ik nu ziek bezig.

Ik zit dit nu wel met een lach op me gezicht te typen maar dit is toch niet helemaal normaal lijktme.

verder staat er ook nog een volle fles cola die misschien ook nog op gaat.

en ik raak maar niet vol.

ik weeg trouwens 77 en ben 1,75/1,77.

en 18 jaar.

Bon apetito

maak je niet zo druk man

pi_9026677
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:38 schreef qbus het volgende:

[..]

Bon apetito

maak je niet zo drukdik man

dinsdag 11 maart 2003 @ 01:41:49 #16
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9026685
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:41 schreef The Unforgiven het volgende:

[..]

dinsdag 11 maart 2003 @ 01:42:43 #17
24184 speedfreakssj
pi_9026691
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:33 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nou, 77 kg. bij 1,76 m (ff het gemiddelde genomen) vind ik behoorlijk! Zeker als je weet dat je pas 18 jaar bent. Echter die hoeveelheid eten die jij 's nachts naar binnen stouwt is gewoon absurd. Als je hiermee doorgaat kan het niet anders dan dat je op je 25ste moddervet bent.

Even de wetenschappelijke onderbouwing: je (dat van de topicstarter) Body Mass Index is 25. En bij een index van 25 of hoger ben je medisch gezien te dik. Dat is dus geen subjectief oordeel van een slankheidsfreak.

Ik moet ook eens wat minder gaan eten ja, 70 KG is mijn gewichr wat me wel goed lijkt.

enne, ik hebgeen sneller kloppend hart hoor.

verder fiets ik gewoon naar school (= half uur) en da's ongeveer 7,5-8,5 KM.
niet dat dat zo geweldig is maar ik beweeg toch nog en ik kom ook nog eens buiten. Ik weet ook wat een zon is.
maarre, ik eet steeds meer 's nachts.
het begon eik met een fles cola die dan ongeveer half leeg was.
ik denk dat ik me 's avonds vol ga eten zodat ik de rest van de avond en nacht niks anders nodig heb dan een fles cola want als ik zo doorga ben ik idd op me 25e zo dik als een nijlpaard.

maar iig bedankt voor de heldere uitleg Puntenjager.

pi_9026695
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:20 schreef The Unforgiven het volgende:
MacGyver?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 01:46:03 #19
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9026728
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:42 schreef speedfreakssj het volgende:

ik denk dat ik me 's avonds vol ga eten zodat ik de rest van de avond en nacht niks anders nodig heb dan een fles cola want als ik zo doorga ben ik idd op me 25e zo dik als een nijlpaard.

Als je dat niet wil worden zou ik die fles cola maar vervangen door een pak appelsap o.i.d.
JUIST frisdrank, en vooral cola (60% suiker) zijn de dikmakers die bovendien je eetlust opwekken.

Eet gewoon 3 keer per dag en doe aan beweging, na een maand weet je niet beter.

dinsdag 11 maart 2003 @ 01:55:36 #20
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_9026810
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:46 schreef qbus het volgende:

[..]

Als je dat niet wil worden zou ik die fles cola maar vervangen door een pak appelsap o.i.d.
JUIST frisdrank, en vooral cola (60% suiker) zijn de dikmakers die bovendien je eetlust opwekken.

met appelsap schiet je nie veel op hoor.
neem dan thee, koffie, water of light spul
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 11 maart 2003 @ 01:56:46 #21
24184 speedfreakssj
pi_9026816
quote:

[..]

Appelsap is ook erg lekker alleen drink ik dan makkelijk2 liter ipv 0.75 liter cola. of zelfs minder.

Ik eet soms 's ochtends maar altijd 's middags en 's avonds.
verder beweeg ik denk ik normaal.

maandags tot 12-13 thuis dan naar vriendin en dan lopen we denk ik best wel veel. voo haar dan. dinsdags om half 9 naar school en om half 3 weer naar huis OF naar me vader en als ik dat laatste doe fiets ik op de weg naar huis ipv 7,5 KM 10 KM ofzo.
woensdags, donderdags en vrijdags meestal hetzelfde al wil ik op vrijdag nog wel naar me vriendin gaan.
in het weekend verschilt het.

dinsdag 11 maart 2003 @ 01:59:32 #22
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9026826
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:56 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Appelsap is ook erg lekker alleen drink ik dan makkelijk2 liter ipv 0.75 liter cola. of zelfs minder.

Ik eet soms 's ochtends maar altijd 's middags en 's avonds.
verder beweeg ik denk ik normaal.

maandags tot 12-13 thuis dan naar vriendin en dan lopen we denk ik best wel veel. voo haar dan. dinsdags om half 9 naar school en om half 3 weer naar huis OF naar me vader en als ik dat laatste doe fiets ik op de weg naar huis ipv 7,5 KM 10 KM ofzo.
woensdags, donderdags en vrijdags meestal hetzelfde al wil ik op vrijdag nog wel naar me vriendin gaan.
in het weekend verschilt het.

Het is ook goed om te beseffen dat bijna IEDEREEN s'avonds honger heeft.

Juist dat moment moet je, als je niet dik wilt worden tenminste, gewoon weten te weerstaan. Veel water drinken kan hierbij helpen, en verder gewoon discipline van jouw kant: dan eet maar eens wat minder!

pi_9026934
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:42 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Ik moet ook eens wat minder gaan eten ja, 70 KG is mijn gewichr wat me wel goed lijkt.

enne, ik hebgeen sneller kloppend hart hoor.

verder fiets ik gewoon naar school (= half uur) en da's ongeveer 7,5-8,5 KM.
niet dat dat zo geweldig is maar ik beweeg toch nog en ik kom ook nog eens buiten. Ik weet ook wat een zon is.
maarre, ik eet steeds meer 's nachts.
het begon eik met een fles cola die dan ongeveer half leeg was.

maar iig bedankt voor de heldere uitleg Puntenjager.

Een vriend van mij had dit ook. Is nu 25 en weegt 100 kilo. Ruim een fles cola per dag, en achter de pczitten snacken tewijl ie lekker aan het internerden was.
Die is sinds zijn 18e echt bijna verdubbeld.
Hij probeerd heel hard er wat af te krijgen. Maar geloof me, het er weer afkrijgen is een stuk lastiger dan het eraan krijgen.
Ken het zelf ook. Zit je beetje te chatten of te gamen of andere dingen achter de pc. Het is gezellig, je blijft te lang op, en ondertussen staat die fles cola naast je. Die gaat dus leeg. Verder krijg je elk uur weer meer trek.En dus eet je wat. En dat wat word steeds meer,tot er niks meer in huis is.
Je maag word ook steeds groter, en dus lastiger te vullen. En voor je het weet ben je opeens wel 100 kilo.
En dat gaat nu nog niet zo snel, maar ergends tussen de 20 en de 25 gaat dat opeens heel hard.
sub/
pi_9029440
quote:

[..]

inderdaad
eten is een verslaving, probeer iets bewuster te zijn als je 'honger' voelt. Heb ik nu trek omdat ik gewend ben me vol te vreten of heb ik zin in de suikerkick van iets of heb ik echt voedsel nodig nu. Je hoeft echt niet zo veel naar binnen te stouwen om in leven te blijven. Wat overigens niet betekent dat je niet mag genieten van eten natuurlijk!!! hehe eten is 1 v/d lekkerste dingen op aarde!! maar of cola nou echt zo lekker is???
pi_9032863
Ik word al misselijk als ik het lees joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')