Een andere mogelijkheid is dat de gasten worden gevraagd zich niet zo uitbundig te kleden en te gedragen.
Daar heb ik geen vrije dag voor opgenomen
quote:En Martin Sheen zal ook wel niet welkom zijn
Op maandag 10 maart 2003 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
Zolang ze Susan Sarandon niet uitnodigen is er niet zoveel aan de hand.
Maar dit is trouwens officieel bekendgemaakt door de organisatie.
Ik hoop toch dat de Oscars gewoon doorgaan...ik vind het een van de leukste tv-avonden van het jaar.
quote:Of een mooi ballet met alle acht dubbelgangers!
Op maandag 10 maart 2003 23:08 schreef Disorder het volgende:
Saddam op de rode loper, dat zou prachtig zijn. Met een mooi kostuum uiteraard, en een mooie bijgeschoren snor.
quote:SAG award... Zij alleen voor Best Actrice en een award voor Best Ensemble Cast voor Chicago.
Op maandag 10 maart 2003 23:12 schreef SmashBro het volgende:
Als de Oscars nog niet geweest zijn, waar was Renee Zellweger dan vandaag zo lyrisch over in het RTL Nieuws? Ze was zo hysterisch blij dat ik dacht dat ze een Oscar gewonnen had.
quote:Ik zat me nou net wel op haar aanwezigheid te verkneukelen, jah?
Op maandag 10 maart 2003 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
Zolang ze Susan Sarandon niet uitnodigen is er niet zoveel aan de hand.
V.
quote:Godver.
Op maandag 10 maart 2003 22:07 schreef SunChaser het volgende:
Mocht het rond de 24e tot een Golfoorlog komen dan worden de Oscars niet uitgezonden, maar uitgesteld tot een nader te bepalen tijdstip.
quote:Oooooh, uninformed one
Als de Oscars nog niet geweest zijn, waar was Renee Zellweger dan vandaag zo lyrisch over in het RTL Nieuws? Ze was zo hysterisch blij dat ik dacht dat ze een Oscar gewonnen had.
V.
quote:Maar zelfs Susan Sarandon kan de meest geniale speech aller tijden van Sacheen Littlefeather voor de beste mannelijke hoofdrol in The Godfather niet evenaren!
Op dinsdag 11 maart 2003 01:21 schreef Verbal het volgende:Ik zat me nou net wel op haar aanwezigheid te verkneukelen, jah?
quote:Vind je?
Op dinsdag 11 maart 2003 01:27 schreef SunChaser het volgende:[..]
Maar zelfs Susan Sarandon kan de meest geniale speech aller tijden van Sacheen Littlefeather voor de beste mannelijke hoofdrol in The Godfather niet evenaren!
Ik vond het nogal saai...
V.
quote:Hier staan wat leuke speeches verzameld.
Op dinsdag 11 maart 2003 01:30 schreef Verbal het volgende:Ik vond het nogal saai...
quote:"You LIKE me... you really, really LIKE me..."
Op dinsdag 11 maart 2003 01:43 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hier staan wat leuke speeches verzameld.
http://members.fortunecity.com/goddesslouise/articles/oscrpost.htm
(ben trouwens nog op zoek naar een filmpje waar die beroerde Kevin Spacey tijdens de Oscars Christopher Walken imiteert: "Another villain... I cannot do...". Mocht je die ooit vinden, ik houd mij aanbevolen)
V.
PS: al op Spacyland gekeken? http://www.spacey.com/
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 11-03-2003 01:57]
quote:Wat ziet die er trouwens eng dun uit, 1/4 van Bridget Jones. Brrr...
quote:Daarin moest ze juist toch vrij dik zijn? Maar dan is 1/4 van dat wel heel erg veel minder... brrr...
Op dinsdag 11 maart 2003 09:27 schreef Strolie75 het volgende:Wat ziet die er trouwens eng dun uit, 1/4 van Bridget Jones. Brrr...
Zou toch wel erg jammer zijn als de Oscars niet doorgaan. Kan die Bush niet gewoon direct na de Oscars beginnen dan?
quote:Ja, was ik ooit al geweest, maar daar hadden ze toen geen filmpjes en geluidies.
Op dinsdag 11 maart 2003 01:50 schreef SunChaser het volgende:
PS: al op Spacyland gekeken? http://www.spacey.com/
Aaaaaaanyway, geen van de links werkt daar
V.
quote:Ja, maar zo ziet toch het merendeel van al die gratenkutten eruit, in Hollywood.
Op dinsdag 11 maart 2003 09:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat ziet die er trouwens eng dun uit, 1/4 van Bridget Jones. Brrr...
Ik vond Zellweger cute als BJ, maar dit is inderdaad geen pan (laat staan dat bijzonder overdreven gekrijs bij ontvangst van de prijs. Ik vind dat jury's de mogelijkheid moeten krijgen om bij overdreven hysterisch gedoe de prijs alsnog aan iemand anders te geven )
V.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:55 schreef Verbal het volgende:
Ik vond Zellweger cute als BJ, maar dit is inderdaad geen pan (laat staan dat bijzonder overdreven gekrijs bij ontvangst van de prijs. Ik vind dat jury's de mogelijkheid moeten krijgen om bij overdreven hysterisch gedoe de prijs alsnog aan iemand anders te geven)
Dan hadden alle vrouwelijke hoofdrolspeelsters hem de afgelopen jaren weer kunnen inleveren. Lijkt wel een wedstrijd geworden, wie kan hem op de meest hysterische wijze in ontvangst nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |