als een band "op de terugweg" is zijn ze meestal slechter aan het worden hequote:Op vrijdag 19 november 2004 11:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Was het zo slecht Ibanez? Vreemd eigenlijk, voor een band die op de terugweg leek.
ware het niet dat Caliban al wat meer albums uit heeft....quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:43 schreef Ibanez het volgende:
Caliban niet gezien maar ook niet veel goeds van gehoord, schijnt een Killswitch rip-off te zijn....![]()
haha.. op de heenweg dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
als een band "op de terugweg" is zijn ze meestal slechter aan het worden he
Na een Machine Head optreden kun je prima een nachtje in Den Bosch rondhangen tot de eerste trein weer rijdt hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:52 schreef Broodjevlees het volgende:
ze speelden zo lang dat we de trein hebben gemist en in den Bosch zijn gestrand.....
80 euro lappen voor een taxi naar nijmegen
Ik wist dat we nog moesten blijven!quote:Op zondag 21 november 2004 20:39 schreef wimnovskie het volgende:
de show was echt super bruut echt er van genoote.
daarna zijn we nog wezen stappen in tilburg ook wegens treinprobleem en we zatten daar in de exstase ofzo en wie kwammen daarbinnen jawel machine focking head (en de zanger lead gitarist van god forbid) heb ongeveer een half uur met de mannen van machinehead gepraat ze hebben me shirt en me supercharger overhemd gesingeerd was echt super cool
Ik hoop het!! Bij Machine Head vond ik het geluid bij deze band niet zo denderend, maargoed, dat is altijd bij support acts, de hoofdband moet tenslotte het meest gelikt eruit komen. Heb het nu op cd staan en moet zeggen dat ik wel van onder de indruk ben.quote:Op maandag 22 november 2004 15:06 schreef wimnovskie het volgende:
de zanger van god forbid zij trouwens dat ze probeere festivals te gaan doen in 2005
dat zegt elke band, tenzij ze weten dat ze volgend jaar zomerquote:Op maandag 22 november 2004 15:06 schreef wimnovskie het volgende:
de zanger van god forbid zij trouwens dat ze probeere festivals te gaan doen in 2005
Toffe foto. En leuke review. Komt ook aardig overeen met mijn ervaring in de Melkweg.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:36 schreef Tokus het volgende:
[[url=http://www.metalfan.nl/pictures/mh20041118/machinehead3.jpg]afbeelding][/url]
Is misschien ergens tussen blijven hangen ofzo..quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:43 schreef metallicattim het volgende:
Machin Head Foto's
staat de restis wel een open dir, moet ze nog verwerken in de website.
Enneh die phil heeft me idd een stel tattoo's
Rob heeft er ook een flink aantal, maar phil zit helemaal onder!
Moet alleen zeggen dattie met kort haar best dom uitziet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |