Nou ja, dat moet makkelijk te doen zijn.quote:de zaal sluit om 1 uur morgen, en het concert begint vrij vroeg (20:30).
Ik verwacht niet dat het langer zal duren dan 23:00. Maar dit is nooit van
te voren helemaal te bepalen.
Hm, ja, het is wel kort inderdaad. Ik verwacht dat Machine Head toch ook wel langer dan een uurtje zal spelen. En een uurtje voor 2 bands in het voorprogramma is natuurlijk ook erg weinig.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:01 schreef Tokus het volgende:
het begint om half 9? dan is het dus nooit om 11 uur klaar, als er 3 bands optreden. Tenzij Caliban en God Forbid een half uurtje mogen spelen, en ze tussendoor niet ombouwen.
Ben ik ook niet zo van gecharmeerd, van die moshpitten, een beetje duwen okeej. Die gozers van tegenwoordig slaan en schoppen er gewoon op los. En dan dom kijken dat ie ene op zijn bek kreeg (gericht!!!quote:Op maandag 15 november 2004 12:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Het was mayhem....publiek zeer gemengd, van 14 tot 44 mostly men, maar da's bijna altijd zo.
Moest helaas wel tijdens de show vertrekken, want de zaal was zo vol dat het een grote pit was, waar het niet prettig vertoeven was.
Ik ken het. Als jij een gozer bent van 2 meter lang, en graag met je armen wilt maaien en beuken, ga dan naar de pit en niet voor mij staan! Ik heb bar weinig kunnen zien, bovendien was ik de hele tijd bezig om klappen te ontwijkenquote:Op maandag 15 november 2004 12:37 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ben ik ook niet zo van gecharmeerd, van die moshpitten, een beetje duwen okeej. Die gozers van tegenwoordig slaan en schoppen er gewoon op los. En dan dom kijken dat ie ene op zijn bek kreeg (gericht!!!) omdat ie mij geraakt had terwijl ik ver buiten die kut pit stond...
Ik houd wel van een pitje, maar het werd duidelijk dat ik totaal geen conditie heb. Ik stond er dan ook steeds kort in. Ik heb veel aan de rand van de pit gestaan en daar weinig last van ze gehad.quote:Op maandag 15 november 2004 12:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet leuk meer en als vrouw word je tegenwoordig ook niet gespaard.
haha overdrijven is ook een vak apart.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:30 schreef Wickardia het volgende:
Machine Head live is iedere keer veer een verademing in metal land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |