quote:
Pantera.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:54 schreef Trashcanman het volgende:
JEEE-SUS WEPT!
Yeah, die 1e 2 zijn toch echt het vetst. Ik heb erg veel naar deze band geluisterd en heb nog steeds regelmatig een periode waarin ik veel Pantera/Machine Head/Fear Factory luister.
Kan ik prima naar luisteren (Peace sells blijft een tof album) maar is nooit een van mijn favorieten geweest.quote:
Probeer ook Anthrax en Damageplan 's.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kan ik prima naar luisteren (Peace sells blijft een tof album) maar is nooit een van mijn favorieten geweest.
Daar ben ik wel mee bekend hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:01 schreef Quir het volgende:
[..]
Probeer ook Anthrax en Damageplan 's.
System of a..?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Daar ben ik wel mee bekend hoor
En dan trouwens liever Down ipv Damageplan![]()
Whehehe, dat doet hij dus elke keer als ze hier in NL optreden?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:22 schreef G.Fawkes het volgende:
Het optreden van slipknot was goed verzorgd. Die gasten weten hoe ze een feestje moeten bouwen! Maar de muziek van Machine Head vind ik beter.
Proost motherfuckers, proostzoals Flynn dat zegt
Machine Headquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Waarom heeft deze band geen eigen topic?
Uiteraard werd er ook geouwehoerdquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Whehehe, dat doet hij dus elke keer als ze hier in NL optreden?![]()
Werd er nog veel tussen de nummers door geouwehoerd of was daar geen tijd voor?
Overzicht Bands & Artiestenquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Jezus die is oud. Geen wonder dat ik het niet kon vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |