abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9015978
Vraagje:

Voor in mijn tong voel ik aan de linker en rechter zijde in de lengte van mijn tong een rij knopjes zitten
Een soort staafje. Ik kan mij niet herinneren dit ooit gehad te hebben, of ik heb het simpelweg nooit
Gemerkt. Hoort dit wel?

Greetzz

fashizzle homebizzle!
  maandag 10 maart 2003 @ 19:39:55 #2
43033 Shannara
Revolutionized
pi_9016076
Kijk 's in de spiegel of er wat speciaals aan te zien is... Zo niet, dan denk ik dat 't normaal is, aangezien je ze aan beide kanten van je tong hebt
If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
pi_9016086
dat hoort dacht ik.
  maandag 10 maart 2003 @ 19:41:13 #4
14827 Kogando
Modelprutser
pi_9016109
Je bent alien.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_9016115
quote:
Op maandag 10 maart 2003 19:36 schreef ibrahimovic het volgende:
Vraagje:

Voor in mijn tong voel ik aan de linker en rechter zijde in de lengte van mijn tong een rij knopjes zitten
Een soort staafje. Ik kan mij niet herinneren dit ooit gehad te hebben, of ik heb het simpelweg nooit
Gemerkt. Hoort dit wel?

Greetzz

Misschien per ongeluk op je tong gebeten?
pi_9016269
heb je met iemand gekust die ook zoiets heeft? als je dit nooit eerder hebt gehad kan je het van die persoon hebben, of je hebt op je tong gebeten, kan je het ook van krijgen door infecties in de wondjes...
Glimwormpje: Geeft nu nóg meer licht!!!
  maandag 10 maart 2003 @ 19:46:14 #7
43033 Shannara
Revolutionized
pi_9016293
Ik kan op mijn tong niets vinden wat op je beschijving lijkt...
If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
pi_9016422
niet OP mijn tong, maar IN mijn tong
fashizzle homebizzle!
pi_9016476
ik zie het al helemaal voor me

volksstammen die dit nu gaan bekijken op hun eigen tong, voor de spiegel die spierkwab vasthoudend met de linker of rechter hand....

LOL

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 10 maart 2003 @ 19:53:36 #10
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_9016560
Je moet meer vitamientjes eten denk ik !
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_9016571
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_9016581
die dingen die in je tong zitten? net 2 staafjes met bolletjes in? volgens mij is dat normaal hoor dat zijn je spieren denk ik, ik heb ze ook, iedereen volgens mij...
Glimwormpje: Geeft nu nóg meer licht!!!
pi_9016601
...en niet bang worden van die nog grotere bobbeltjes helemaal achter op je tong

Het lijkt me niet dat er iets mis is hoor (en nu zit je met een spiegeltje het achterste van je tong te bekijken...)

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9017819
Isabeau (en/of anderen) vraagje: (kon zo geen duidelijk antwoord op inet vinden) Wat betekent een wit uitgeslagen tong?
pi_9018104
Een beslagen tong kan wijzen op een infectie in je mond, niet echt specifiek voor een bepaalde infectie. Soms is er een verband tussen minder voedsel inname of gastritis (ontsteking in je maag) of met infecties met koorts. Als het echt witte plakken zijn met rode randen dan kan er een candida infectie in het spel zijn (is een schimmel) (en dat wordt weer geassocieerd met aids). Bij difterie en tyfus kan je ook een vies-wit beslag hebben op je tong.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')