quote:Dat GAAT lukken
Op maandag 10 maart 2003 17:42 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Dat moet idd lukken
quote:maak ik je al gek?
Op maandag 10 maart 2003 17:43 schreef Troel het volgende:[..]
oeh ahh ga door ga door
quote:Wij hebben er ondertussen ook best wel veel
Op maandag 10 maart 2003 17:43 schreef HeatWave het volgende:[..]
* HeatWave heeft ZO veel flims thuis...
quote:
Op maandag 10 maart 2003 17:43 schreef Troel het volgende:[..]
oeh ahh ga door ga door
deze smiley is erg goed!
quote:er zitten geen hoesjes bij, als je hem snapt
Op maandag 10 maart 2003 17:44 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Wij hebben er ondertussen ook best wel veel
quote:ik kan mijn haar niet eens vast doen
Op maandag 10 maart 2003 17:43 schreef Ype het volgende:[..]
maak ik je al gek?
heb je je haar al losgegooid?
quote:vergis jij je even!
Op maandag 10 maart 2003 17:44 schreef HeatWave het volgende:[..]
deze smiley is erg goed!
quote:
deze smiley is erg goed!
quote:Bij die van ons wel
er zitten geen hoesjes bij, als je hem snapt
Na een lange en zware week is het dan toch gelukt, miss_bleu gaat mee naar de Onzin!-meet.
Het begon allemaal op maandag 3 Maart om 23.12.
HeatWave opende op die avond een topic om miss_bleu zover te krijgen om mee te gaan naar de Onzin!-meet in Amsterdam.
Het doel: "Post 100 topics vol om miss_bleu aan haar belofte te houden!"
Dus vol goede moed begonnen HeatWave en aanhangers aan de zware opgave om 100 topics vol te krijgen.
De bedoeling was om voor 22 Maart (de datum van de meet), klaar te zijn met deze opgave.
Dit leek op dat moment een vrij kansloze operatie, 100 topics dat komt overeen met 25500 posts die je maar even moet zien te vullen.
Gaandeweg de eerste topics kreeg dit topic meer aanhangers die bereid waren om zich in te zetten voor deze actie.
Dit leidde uiteindelijk tot zo'n 20 actieve posters die allemaal hun best hebben gedaan om deze 25500 posts vol te krijgen.
Hierbij kwam nog een tweede doel: geld inzamelen dat onze miss_bleu op dat moment even niet voorhanden had, om die dag
gezellig te kunnen meeten. Het bedrag staat nu op ongeveer 50 euro, maar daar mag op de meeting zelf natuurlijk nog wat bij
worden gedaan ;-).
Na meerdere pieken en dalen, fipo's, lapo's, vele grafieken, duizend-en-een onderwerpen en veel doortikken is het ons dan
toch gelukt. Miss_bleu gaat mee en daar zijn we trots op!
Hierbij een bedankje voor:
HeatWave (de aanrichter van dit alles)
Troel (voor alle nette topic-openingen en de grote bijdrage)
Knut (voor de royale donatie)
en alle posters die stats hebben bijgehouden: MrWilliams + Knut en Troel + innovation
En alle actieve posters:
GHansie
MindLight
D-Devil
Webforce
Tazz
Sennaistop
MrWilliams
Notorious_Roy
nossio
PPL
mitt
dolle_hond
Sidekick
En alle andere posters die ik ben vergeten!
[Dit bericht is gewijzigd door GHansieIII op 10-03-2003 17:46]
quote:meisje toch
Op maandag 10 maart 2003 17:44 schreef Troel het volgende:[..]
ik kan mijn haar niet eens vast doen
quote:ikke? neuh, die smiley is top
Op maandag 10 maart 2003 17:44 schreef Ype het volgende:[..]
vergis jij je even!
Lekker onheilspellend
ik heb iets vergelijkbaars voor de Lapo!
quote:Je mist toch wel iemand hoor, ook al heeft diegene niet in alle topics gepost
Op maandag 10 maart 2003 17:45 schreef GHansieIII het volgende:
1e snelle poging:Na een lange en zware week is het dan toch gelukt, miss_bleu gaat mee naar de Onzin!-meet.
HeatWave opende op die avond een topic om miss_bleu zover te krijgen om mee te gaan naar de Onzin!-meet in Amsterdam.
Dus vol goede moed begonnen HeatWave en aanhangers aan de zware opgave om 100 topics vol te krijgen.De bedoeling was om voor 22 Maart (de datum van de meet), klaar te zijn met deze opgave.
Dit leek op dat moment een vrij kansloze operatie, 100 topics dat komt overeen met 25500 posts die je maar even moet zien te
vullen.Gaandeweg de eerste topics kreeg dit topic meer aanhangers die bereid waren om zich in te zetten voor deze actie.
Dit leidde uiteindelijk tot zo'n 20 actieve posters die allemaal hun best hebben gedaan om deze 25500 posts vol te krijgen.
Hierbij kwam nog een tweede doel: geld inzamelen dat onze miss_bleu op dat moment even niet voorhanden had, om die dag
gezellig te kunnen meeten. Het bedrag staat nu op ongeveer 50 euro, maar daar mag op de meeting zelf natuurlijk nog wat bij
worden gedaan ;-).Na meerdere pieken en dalen, fipo's, lapo's, vele grafieken, duizend-en-een onderwerpen en veel doortikken is het ons dan
toch gelukt. Miss_bleu gaat mee en daar zijn we trots op!Hierbij een bedankje voor:
Knut (voor de royale donatie)en alle posters die stats hebben bijgehouden: MrWilliams + Knut en Troel + innovation
En alle actieve posters:
GHansie
MindLight
D-Devil
Webforce
Tazz
Sennaistop
MrWilliams
Notorious_Roy
nossio
PPL
mitt
dolle_hond
SidekickEn alle andere posters die ik ben vergeten!
quote:je kunt niet zomaar je eigengebruikte smileys goed gaan vinden
Op maandag 10 maart 2003 17:45 schreef HeatWave het volgende:[..]
ikke? neuh, die smiley is top
Lekker onheilspellend
quote:Kom maar met namen, het is maar een 1e opging. En HeatWave dit word de nieuwspost dus commentaar mag hoor
Op maandag 10 maart 2003 17:46 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Je mist toch wel iemand hoor, ook al heeft diegene niet in alle topics gepost
quote:eigengebruikt?
Op maandag 10 maart 2003 17:47 schreef Ype het volgende:[..]
je kunt niet zomaar je eigengebruikte smileys goed gaan vinden
foei!
staat gewoon in de lijst hoor...
quote:Wat dacht je van mij ????
Op maandag 10 maart 2003 17:47 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Kom maar met namen, het is maar een 1e opging. En HeatWave dit word de nieuwspost dus commentaar mag hoor
.
Ik sta geloof ik nog steeds hoog met het aantal posts in deze reeks
quote:leuk
1e snelle poging:Na een lange en zware week is het dan toch gelukt, miss_bleu gaat mee naar de Onzin!-meet.
Dus vol goede moed begonnen HeatWave en aanhangers aan de zware opgave om 100 topics vol te krijgen.De bedoeling was om voor 22 Maart (de datum van de meet), klaar te zijn met deze opgave.
Dit leek op dat moment een vrij kansloze operatie, 100 topics dat komt overeen met 25500 posts die je maar even moet zien te vullen.Gaandeweg de eerste topics kreeg dit topic meer aanhangers die bereid waren om zich in te zetten voor deze actie.
worden gedaan ;-).Na meerdere pieken en dalen, fipo's, lapo's, vele grafieken, duizend-en-een onderwerpen en veel doortikken is het ons dan
toch gelukt. Miss_bleu gaat mee en daar zijn we trots op!Hierbij een bedankje voor:
Knut (voor de royale donatie)en alle posters die stats hebben bijgehouden: MrWilliams + Knut en Troel + innovation
En alle actieve posters:
GHansie
MindLight
D-Devil
Webforce
Tazz
Sennaistop
MrWilliams
Notorious_Roy
nossio
PPL
mitt
dolle_hond
quote:Noem ff alle posters uit de top 30
Het begon allemaal op maandag 3 Mmaart om 23.:12 uur.
Het doel: "Post 100 topics vol om miss_bleu aan haar belofte te doen houden!"
Dus vol goede moed begonnen HeatWave en aanhangers aan de zware opgave om 100 topics vol te krijgen.De bedoeling was om voor 22 Mmaart (de datum van de meet), klaar te zijn met deze opgave.
Dit leek op dat moment een vrij kansloze operatie, 100 topics dat komt overeen met 25500 posts die je maar even moet zien te vullen.Gaandeweg de eerste topics kreeg dit topic meer aanhangers die bereid waren om zich in te zetten voor deze actie.
En alle actieve posters:
GHansie
MindLight
D-Devil
Webforce
Tazz
Sennaistop
MrWilliams
Notorious_Roy
nossio
PPL
mitt
dolle_hond
quote:Ik heb zelf maar een paar namen in de lapo, de stats makers, anders vergeet je mensen, ik doe wel een link naar wat stats ofzo..
Op maandag 10 maart 2003 17:47 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Kom maar met namen, het is maar een 1e opging. En HeatWave dit word de nieuwspost dus commentaar mag hoor
.
quote:ik zeg toch gebruikt
Op maandag 10 maart 2003 17:48 schreef HeatWave het volgende:[..]
eigengebruikt?
staat gewoon in de lijst hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |