Ik heb het over het leven.....
[Dit bericht is gewijzigd door TimmyAsd op 10-03-2003 16:17]
quote:waarom zie je het niet meer zitten?
Op maandag 10 maart 2003 16:16 schreef TimmyAsd het volgende:iemand die het weet??
quote:doe ff normaal
Op maandag 10 maart 2003 16:18 schreef Orion-666- het volgende:
Gewoon van een flat springen of onder een trein, dan is het zo afgelopen met al dat gedoe.
Sorry moest dit gewoon ff kwijt
Maar wat zie je niet meer zitten in het leven?
quote:Het leven bestaat nu eenmaal uit perioden die goed maar ook heel erg kunnen tegenzitten. Wat bedoel je met ALLES als ik vragen mag?
Op maandag 10 maart 2003 16:16 schreef TimmyAsd het volgende:iemand die het weet??
Ik heb het over het leven.....
quote:Doe iets voor de mensheid, misschien dat het weer terug komt...
Op maandag 10 maart 2003 16:20 schreef TimmyAsd het volgende:
ik zie geen reden meer om te leven..
quote:Soms zijn er onverwacht kleine dingetjes waardoor je het toch allemaal wat beter in gaat zien.. Je moet het niet zomaar opgeven
je kan maar een ding doen... dat is door gaan...je weet wat ze zeggen: "na regen komt zonneschijn"
quote:dit is waarschijnlijk het stomste advies wat je krijgt van iemand maar probeer te relaxen ga uit, get drunk, kijk een goeie lachfilm probeer met je hoofd weg te komen van die gedachten. Met iemand praten over je probleem is ook een manier om er vanaf te komen... Probeer maar gewoon iets te doen waar je rustig van wordt.
gr Filmgek
Vergelijk: je hebt een wond, je hebt je verschikkelijk geschaaft aan iets... Dan sta je onder de douche.. en doet het een HELSE pijn
Op dat moment zet je je kaken op elkaar..
Maar dat moet je niet doen..
Je moet goed proberen te voelen wat er is... en dan proberen het te accepteren.. hoeveel pijn het ook doet.
Dat doe ik. En het werkt.. want als je goed gevoelt hebt.. weet je wat er is....
Dan kun je gaan bedenken wat je anders kunt gaan doen, zodat het niet meer zoveel pijn doet....
Bijvoorbeeld, door een goed boek te pakken (daarvoor moet je eerst naar de bieb) dan ben je bezig.....
Als je dat vol houd, steeds iets doen.. gewoon iets doen.. dan klim je er vanzelf uit.
Wees niet het slachtoffer maar sta er 'boven'.
Pak het heft op.
Het is jou leven, jou schouwspel.. jij maakt de regels en bepaalt de uitkomst, zo, doe er wat aan ipv zielig wegkwijnen! Want al gaat er nog zoveel fout, je mag ook best janken op ze tijd, maar als je zielig blijft doen gebeurt er iig NIKS!
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonfly op 10-03-2003 16:32]
Er komt altijd wel weer een tijd wanneer het weer voor de wind gaat.
Gewoon je poot strak houden. !!!!
Suc6
[Dit bericht is gewijzigd door Doopey op 10-03-2003 16:37]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |