Zegt die ene: Leuke jongen voor jou, want ik vind Mark al leuk. Zegt die andere: Nee, hoeft niet. Jij maar
Die jeugd van tegenwoordig. Ik gewoon beetje slap meelullen en na een tijdje moesten ze gelukkig weg
quote:Moet je pas doen als je ze je bed uitgetrapt hebt
Op maandag 10 maart 2003 16:00 schreef kokki het volgende:
Jammer dat je niet zei wat je dacht over ze.
Echt de slechtste koppeldozen ooit dus
Dat was pas lache geweest!
quote:Ed
Op maandag 10 maart 2003 16:06 schreef hallo_mensen het volgende:
en wat gaf je als antwoord ?
quote:En wat vraag jij dan ?
Op maandag 10 maart 2003 16:05 schreef EdSchouten het volgende:
Dit was dus het kruisverhoor wat ik voorgeschoteld kreeg:Hoe heet je? Heb je een vriendin? Hoe oud ben je? Welke klas zit je? Echt de slechtste koppeldozen ooit dus
quote:Nee:
Op maandag 10 maart 2003 16:08 schreef _asterix_ het volgende:
En wat vraag jij dan ?Neuken dan ??
Nee ik wil hem niet.. neem jij hem maar.
Met andere woorden... ze vonden je te slecht voor zichzelf. Dus mocht de ander jou hebben
quote:jah, op deze manier krijg je sowieso iets wat je wil. of ze gaan idd weg, of je hebt een triootje wat ook nooit erg is. tada
Op maandag 10 maart 2003 16:13 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
ik zou dan weer zeggen , willen jullie nu oprotten voordat ik jullie neuk
quote:heb je daar zolang over moeten denken
Op maandag 10 maart 2003 16:15 schreef Orthello het volgende:
face it.. ze stonden je niet te koppelen maar af te zeiken.Nee ik wil hem niet.. neem jij hem maar.
Met andere woorden... ze vonden je te slecht voor zichzelf. Dus mocht de ander jou hebben
quote:Hehee... hij had het alleen nog niet door
face it.. ze stonden je niet te koppelen maar af te zeiken.Nee ik wil hem niet.. neem jij hem maar.
quote:
So what, ik ben nog steeds mijn vorige chick aan het zoeken (kan haar niet echt herinneren, was te zat)
Net alsof ik dan zit te wachten op van die kleine trutjes met hun Pokemon/Flippo verzameling
quote:Voelde je je echt niet een klein beetje gevleid?
Op maandag 10 maart 2003 15:58 schreef EdSchouten het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig. Ik gewoon beetje slap meelullen en na een tijdje moesten ze gelukkig weg
quote:Een beetje, eindelijk aandacht
Op maandag 10 maart 2003 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Voelde je je echt niet een klein beetje gevleid?
Maar niet echt dat ik HUN zat te wachten. Liever op dat chickie van vorige week (die ik nog steeds niet terug heb gevonden)
quote:* EdSchouten Babes & Hunks aanmept
Op maandag 10 maart 2003 16:21 schreef hallo_mensen het volgende:
gebruik de search
en probeer er aan de telefoon maar eens achter te komen hoe ze heet en wat er gebeurd is, lullig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |