Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met een bepaald merk?
Laatst wat spul bij de V&D gekocht met een strak ogende boord, echter na 3 weken hangt dat spul alweer slap om je nek.
Excuses voor de wat vreemde vraag.
Ik HAAT het als het boordje niet strak om me nek heen zit.
Wat een drama is dat en het ziet er ook niet uit....
Ik haal mn witte en zwarte shirts bij de WE
Ze hebben altijd stapels liggen met van die dikke katoenen shirts. Daar zitten er altijd een paar tussen met een "foute" hals.. dwz een heel klein strak boordje...
en die boord blijft goed.... altijd.... aanradertje....
quote:LOL, nee.
Op maandag 10 maart 2003 15:39 schreef El_Nino het volgende:
draag jij een tshirt 3 weken??
Ik heb een collectie van zo'n 10 tot 20 stuks geloof ik.
En na verloop van tijd (en sommige merken ECHT snel) is de rek uit die hals en hangt dat boordje zielig om je nek. Geen gezicht ...
Help, ik hoor er niet bij!
quote:hehehe, cool, you found me!!!
Op maandag 10 maart 2003 15:41 schreef Qlimax het volgende:
EINDELIJK...!!!! een medestander...!!!!Ik HAAT het als het boordje niet strak om me nek heen zit.
Wat een drama is dat en het ziet er ook niet uit....Ik haal mn witte en zwarte shirts bij de WE
Ze hebben altijd stapels liggen met van die dikke katoenen shirts. Daar zitten er altijd een paar tussen met een "foute" hals.. dwz een heel klein strak boordje...en die boord blijft goed.... altijd.... aanradertje....
Bedankt voor de tip, zal daar eens kijken dan.
Die "goede" shirts onderscheiden van de slechtere bij de WE is gewoon kijken naar de boord? De slechtere hebben uiteraard (wat jij zegt) zo'n dunne boord, en de betere een 'dikkere'/stevigere boord?
quote:Ja ik denk het ... maar de vraag is dus: welk merk?
Op maandag 10 maart 2003 15:43 schreef dJ-Zcore het volgende:
Misschien eens wat meer geld uitgeven aan betere kleding?
quote:yep.. ff kijken welke een klein boordje hebben en niet zo'n grote al uitgelubberde boord...
Op maandag 10 maart 2003 15:45 schreef michiel- het volgende:[..]
hehehe, cool, you found me!!!
Ah man, ja, ik erger me er ook enorm aan ...Bedankt voor de tip, zal daar eens kijken dan.
Die "goede" shirts onderscheiden van de slechtere bij de WE is gewoon kijken naar de boord? De slechtere hebben uiteraard (wat jij zegt) zo'n dunne boord, en de betere een 'dikkere'/stevigere boord?
lijkt wel een soort elastiek wat erin zit.. dat is het niet maar al trek je ze raar uit over je hoofd en rek je ze dus helemaal uit... als ze gewassen zijn zijn ze weer super strak....
moet je dus wel geluk hebben dat er wat "foute" tussen zitten... good luck.
quote:Thanx voor je hulp, gaat wel lukken ...
Op maandag 10 maart 2003 15:48 schreef Qlimax het volgende:[..]
lijkt wel een soort elastiek wat erin zit.. dat is het niet maar al trek je ze raar uit over je hoofd en rek je ze dus helemaal uit... als ze gewassen zijn zijn ze weer super strak....
moet je dus wel geluk hebben dat er wat "foute" tussen zitten... good luck.
quote:Hmm, 30 euro voor een 'onder-shirt' ... in elk geval bedankt voor de tip!
Op maandag 10 maart 2003 15:49 schreef postman het volgende:
forecast heeeft toch die 'strakke' shirts ? zijn van vrij dikke stof en rekken niet zo snel uit. zitten nog goed ook. zijn wel prijzig voor een shirt voor 'eronder', 30 euro.
quote:Geen idee... Ik had vroeger altijd last met die kraagjes als ik een hemd/t-shirt had van de markt, maar sinds ik goed ben geworden in het uitgeven van geld heb ik er geen last meer van.
Op maandag 10 maart 2003 15:46 schreef michiel- het volgende:[..]
Ja ik denk het ... maar de vraag is dus: welk merk?
Wat andere kledingstukken betreft ben ik vaak wel kieskeurig, maar die shirts zijn tot nu toe altijd verwaarloosd gebleven.
quote:
Op maandag 10 maart 2003 18:26 schreef rubstar het volgende:
ik draag altijd witte t-shirts van het merk Alan Red!.. zitten altijd perfect!
Voor ik een tshirt aantrek (die ik altijd van mijn man snaai) sta ik eerst een paar minuten aan het boord te rukken om het op te rekken
misschien doet jouw vriendin dat ook wel en blijven die boorden daarom niet strak
quote:Nee, wees gerust Nijntje, m'n vriendin komt niet aan m'n shirts.
Op dinsdag 11 maart 2003 21:47 schreef Nijntjuh het volgende:
* Nijntjuh heeft een hekel aan strakke boordenjuistVoor ik een tshirt aantrek (die ik altijd van mijn man snaai) sta ik eerst een paar minuten aan het boord te rukken om het op te rekken
misschien doet jouw vriendin dat ook wel en blijven die boorden daarom niet strak
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |