Ik draag vaak een pet zo vaak zelfs dat ik een bepaalde "pet rand" krijg (ik weet niet hoe ik dat beter kan omschrijven) en dat ziet er een beetje smerig uit.
Weet iemand wat ik aan zo'n "pet rand" kan doen? Of heeft iemand daar ervaring mee? Want nu kan ik niet echt mijn petje meer af doen in het bijzijn van iemand anders
Alvast bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door Kwets op 10-03-2003 14:54]
ps. nee ik ben nog niet kaal (verre van zelfs ).
Kun je ook niet je broek uitdoen in bijzijn van anderen
quote:
Op maandag 10 maart 2003 15:55 schreef dJ-Zcore het volgende:
PettenGel te duur ofzo??
quote:Gel
Op maandag 10 maart 2003 15:55 schreef dJ-Zcore het volgende:
PettenGel te duur ofzo??
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:53 schreef TechXP het volgende:
Als je te vaak en eigenlijk bijna altijd je pet draagt, dan komt er weinig zonlicht onder. Daardoor kan je dus kaal worden! Zou dus maar uit kijken
Wat een onzin!
quote:Whahahahaaaaahahahaaaaaaa!!!!
Op maandag 10 maart 2003 15:13 schreef Beavis het volgende:
Oei, dan heb je zeker ook de afdruk van je handrem in je ass staan omdat je altijd in het midden van je VW Golf zit.Kun je ook niet je broek uitdoen in bijzijn van anderen
quote:dat kaal worden is GEEN onzin!
Op maandag 10 maart 2003 17:17 schreef kasper het volgende:[..]
![]()
Wat een onzin!
quote:het is gedeeltelijk waar ja... ligt er maar net aan hoeveel je een pet draagt en hoe strak enzo. Het heeft meer te maken met je bloedbanen en je doorstroming daarvan (bloed naar haarvaatjes enzo) dan het licht. Je benen zien ook bijna geen licht en daar groeit ook haar, net als je borst (als je een man bent dan, anders is het eng). Dus ik zou gewoon afbouwen met die pet. Het kan wel hoor... in het begin is het wennen en wil je haar geen kant op, maar na 2 dagen ben je weer helemaal het mannetje.
Op dinsdag 11 maart 2003 12:47 schreef ijzersmijter het volgende:[..]
dat kaal worden is GEEN onzin!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |