abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9007379
Bij een goede vriendin van me vindt regelmatig huiselijk geweld plaats. Haar moeder is van huis weggelopen en haar vader bedreigt haar. Weet iemand hoe ik haar kan helpen?
Que..?
pi_9007398
zorg dat ze altijd bij je terrecht kan
volgens mij kun je verder weinig doen
pi_9007421
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:42 schreef -MEXX- het volgende:
Bij een goede vriendin van me vindt regelmatig huiselijk geweld plaats. Haar moeder is van huis weggelopen en haar vader bedreigt haar. Weet iemand hoe ik haar kan helpen?
Politie bellen ofzo? Of kinderbescherming, als ze nog jong is.. Misschien haar daar weghalen en bijjou neerleggen?
Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
pi_9007436
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:42 schreef -MEXX- het volgende:
Heeft haar moeder de kinderen niet meegenomen ?
Hoe oud is je vriendin ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_9007503
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:44 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heeft haar moeder de kinderen niet meegenomen ?
Hoe oud is je vriendin ?

De vriendin is 22, ze woont op d'r zelf, maar wel bij d'r ouders om de hoek. Haar vader staat dus constant op de stoep te dreigen.
Que..?
pi_9007536
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:44 schreef ReSiever het volgende:

[..]

Politie bellen ofzo? Of kinderbescherming, als ze nog jong is.. Misschien haar daar weghalen en bijjou neerleggen?

Het lullige is dat de politie pas ingrijpt als er iets gebeurd is...
Que..?
pi_9007569
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:48 schreef -MEXX- het volgende:

[..]

Het lullige is dat de politie pas ingrijpt als er iets gebeurd is...

ze kan toch aangifte doen van bedreiging en vertellen dat hij steeds bij der op de stoep staat...
mja maar of ze dat belangrijk genoeg vinden...en anders laat haar een tijd bij jou slapen...als dat kan tenminste
  maandag 10 maart 2003 @ 14:49:50 #8
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_9007575
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:47 schreef -MEXX- het volgende:

[..]

De vriendin is 22, ze woont op d'r zelf, maar wel bij d'r ouders om de hoek. Haar vader staat dus constant op de stoep te dreigen.

contactverbod aanvragen...geloof dat het zo heet. Betekend iig dat haar vader bijv niet dichter als 200 meter bij haar in de buurt mag komen...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_9007578
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:47 schreef -MEXX- het volgende:

[..]

Als ze al op zichzelf woont dan zit er niets anders op dan serieus aangifte doen bij de politie en dat ze blíjft bellen zodra hij voor de deur staat...
NIET open doen. Niet in discussie gaan..

wat wil die man eigenlijk van d´r ?

De problemen die hij met zijn vrouw heeft is iets tussen hem en zijn vrouw..

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_9007609
ohw gekke,

hier valt weinig aan te doen behalve er voor je vriendin te zijn, misshicen je vriendin over te halen tot aanklacht indienen van overlast en geestelijke mishandeling :S

Je hebt nog geen plaatjes opgestuurd.
pi_9008396
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

Als ze al op zichzelf woont dan zit er niets anders op dan serieus aangifte doen bij de politie en dat ze blíjft bellen zodra hij voor de deur staat...
NIET open doen. Niet in discussie gaan..

wat wil die man eigenlijk van d´r ?

De problemen die hij met zijn vrouw heeft is iets tussen hem en zijn vrouw..

Het is echt een linke vent. Hij dreigt alles en iedereen te vermoorden. Hij slaat zijn vrouw, kinderen, en ook de huisdieren krijgen het er van langs
Que..?
pi_9008442
quote:
Op maandag 10 maart 2003 15:20 schreef -MEXX- het volgende:

[..]

Het is echt een linke vent. Hij dreigt alles en iedereen te vermoorden. Hij slaat zijn vrouw, kinderen, en ook de huisdieren krijgen het er van langs

Heeft ze al aangifte gedaan ?
Sir Winston Churchill
pi_9008545
quote:
Op maandag 10 maart 2003 15:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heeft ze al aangifte gedaan ?

Nee, dat niet. Wel een aantal keer bij de cops geweest, maar deze konden niets doen (zeggen ze)
Que..?
pi_9008669
quote:
Op maandag 10 maart 2003 15:26 schreef -MEXX- het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Wel een aantal keer bij de cops geweest, maar deze konden niets doen (zeggen ze)

aangifte doen van bedreiging
Sir Winston Churchill
pi_9008828
quote:
Op maandag 10 maart 2003 15:30 schreef Mirage het volgende:

[..]

aangifte doen van bedreiging

Dat is te proberen, thnx
Que..?
pi_9010500
mischien is het beter dat ze verhuisd, geeft haar mischien een veilig gevoel.
Greek Godess of the Earth
pi_9010558
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:22 schreef Gaja het volgende:
mischien is het beter dat ze verhuisd, geeft haar mischien een veilig gevoel.
Dat wil ze uiteraard al een tijdje... Maar helaas werken de woningbouwverenigingen niet echt mee...
Que..?
pi_9010687
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:23 schreef -MEXX- het volgende:

[..]

Dat wil ze uiteraard al een tijdje... Maar helaas werken de woningbouwverenigingen niet echt mee...

kan ze niet bij haar moeder wonen?
pi_9011111
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:27 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

kan ze niet bij haar moeder wonen?

Het probleem is dat haar moeder nu op dit moment geen huis heeft, zij is naar vrienden 'gevlucht'. Daarnaast moeten er ook twee honden en twee katten mee...
Que..?
pi_9011207
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:38 schreef -MEXX- het volgende:

[..]

Het probleem is dat haar moeder nu op dit moment geen huis heeft, zij is naar vrienden 'gevlucht'. Daarnaast moeten er ook twee honden en twee katten mee...

ja dat is dan ook geen oplossing...maar laat haar wel elke x als der vader voor de deur staat de politie bellen
als ze vaak genoeg belt komen ze vast wel een x kijken....
pi_9011747
de politie van tegenwoordig doen zo weinig, je moet eerst dood zijn dan pas nemen ze actie.
heeft ze een inkomen, anders kan ze een huis kopen of eventueel naar een tehuis gaan voor vrouwen.
Of kan ze niet bij jou intrekken tot die tijd. Hoe lang heb je met haar?
Greek Godess of the Earth
pi_9011801
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:56 schreef Gaja het volgende:
de politie van tegenwoordig doen zo weinig, je moet eerst dood zijn dan pas nemen ze actie.
heeft ze een inkomen, anders kan ze een huis kopen of eventueel naar een tehuis gaan voor vrouwen.
Of kan ze niet bij jou intrekken tot die tijd. Hoe lang heb je met haar?
Het is niet MIJN vrienden, alleen een goede vriendin
Que..?
pi_9026670
De politie kan winig doen dan deze man vriendelijk verzoeken weg te gaan omdat er op dat moment geen strafbaar feit wordt gepleegd.

Maar toch ieder keer de politie bellen want als dit te vaak gebeurt is het niet meer vriendelijk verzoeken weg te gaan. En ms ook ff info inwinnen bij de plaatselijke politie wat je zelf kan doen en voor tips...en ms ook vragen wat hun voor je kunnen betekenen

Hoe dan ook suc6

......CocaCola
  dinsdag 11 maart 2003 @ 01:51:29 #24
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9026777
Misschien een behulpzame Fok!-kickboxer die die vent even neer wil hoeken? Kinderen/vrouw/huisdieren slaan
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_9026811
Je kunt in ieder geval de dierenbescherming al tippen, dat die eens een kijkje gaan nemen.
Ik begrijp alleen niet waarom die vent zo achter haar aan loopt te jagen, wat wil hij?

En van bedreigingen kun je toch ook aangifte doen?

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')