Als ik tegen hem aan sta of lig voel ik het 9 van de 10 keer als hij een stijve heeft.
Maar ik veroorzaak ze meestal bewust bij mijn vriend
[Dit bericht is gewijzigd door Mabelh op 10-03-2003 14:35]
[Dit bericht is gewijzigd door Mabelh op 10-03-2003 14:36]
Dansde ik voor de grap met de tante van m'n vriendin.
Tot ze ff heel dicht tegen me aan kwam... tegen m'n mobieltje in m'n broekzak...
...moest je haar zien kijken!
Gelukkig had ik het snel door en toch maar snel uitgelegd dat ik geen speciale gevoelens voor haar had. toch?
quote:Hmz, wordt het dan niet tijd voor een nieuw mobieltje? Of heb je geen koelkast?
Op maandag 10 maart 2003 14:35 schreef BertV het volgende:
haha, ik moest denken aan oudjaarsavond...Dansde ik voor de grap met de tante van m'n vriendin.
Tot ze ff heel dicht tegen me aan kwam... tegen m'n mobieltje in m'n broekzak......moest je haar zien kijken!
Gelukkig had ik het snel door en toch maar snel uitgelegd dat ik geen speciale gevoelens voor haar had. toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Sinaasappel op 10-03-2003 14:38]
quote:3310, dus ze was vast diep onder de indruk
Of heb je geen koelkast?
quote:Nouja zelfs de 6510 is goed te voelen dus...
Op maandag 10 maart 2003 14:38 schreef BertV het volgende:[..]
3310, dus ze was vast diep onder de indruk
quote:Dikke knoeperd in de boks...
Op maandag 10 maart 2003 14:41 schreef rkloeg het volgende:
ik heb hetzelfde meegemaakt alleen had ik toen zo'n philips diga![]()
![]()
maar als je 'm wat ritmisch laat bewegen wordt het zeker opgemerkt ja
quote:dat zijn dan vrouwen die aan geheelonthouding doen,
Op maandag 10 maart 2003 16:52 schreef -MEXX- het volgende:
Vrouwen krijgen geen stijve...
quote:Ik denk dat het heel verschillend is hoor. De een let er misschien meer op dan de ander. Maar als ze het voelt, nou en. Misschien vind ze dat wel leuk
Op maandag 10 maart 2003 18:41 schreef Fliepke het volgende:
maar vinden vrouwen dat storend, als ze bijvoorbeeld staan te dansen met een gewone vriend van ze en hij heeft een stijve?
Of is het echt zo van, tja het zal wel, het is ook altijd hetzelfde liedje
"zo jij hebt het wel naar je zin het, tjam", ikke:
quote:En als ie begint te trillen dan
Op maandag 10 maart 2003 15:03 schreef sundae het volgende:
Je voelt het meestal wel ja, maar zoals ook al gezegd kan het net zo goed een telefoon zijn of wat dan ook..
Maar verder ontopic: Nu toch duidelijk is dat men 't voelt...wat vinden jullie er dan van?
Maar vrouwen voelen het wel hoor, maar het ligt ook gedeeltelijk aan de buik die je hebt.
en ik vind het níet storend..
ik vind het wel leuk eigenlijk... vooral als je man een (dunne ) pantalon aan heeft...
meestal maken we er zelfs een grapje over... of ik pak hem even vast... juist als je er even verder niets mee gaat doen.
Gewoon lekker ontspannen...
gewoon vragen aan je vriendin..
quote:Ghihi ik heb het wel eens met een homovriend van me als we dan aan het stappen zijn dan probeer ik expres dat ding omhoog te krijgen om em te "genezen". Geil met de bipz in het kruis draaien en daarna "zwoel" in zn oor hijgen :"I can make you straight baby I can make you veeeeeeeeerrrrrrrrrrrrry straight". Maar het grappige is dat bij hem dat ding van werkelijk alles omhoog gaat dus meestal resulteert dat in histerisch gehinnik : "mwhhhiihhigigigihghighig HOUWWWWWWWW OPPPPPPPPPPPPPPP HIJ GAAT OMHOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOG"
Op dinsdag 11 maart 2003 12:25 schreef Mikkie het volgende:
Maar wat ik me dan afvraag...stel dat het 'just a friend' is...gewoon een vriend van je waarmee je staat te dansen en je voelt dat ineens...heb je dan niet zoiets van: hee...wat is dat voor onzin...dat was de bedoeling helemaal niet!?
quote:Mmmmmhhhh... was ik maar homo.
Op dinsdag 11 maart 2003 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:[..]
Ghihi ik heb het wel eens met een homovriend van me als we dan aan het stappen zijn dan probeer ik expres dat ding omhoog te krijgen om em te "genezen". Geil met de bipz in het kruis draaien en daarna "zwoel" in zn oor hijgen :"I can make you straight baby I can make you veeeeeeeeerrrrrrrrrrrrry straight". Maar het grappige is dat bij hem dat ding van werkelijk alles omhoog gaat dus meestal resulteert dat in histerisch gehinnik : "mwhhhiihhigigigihghighig HOUWWWWWWWW OPPPPPPPPPPPPPPP HIJ GAAT OMHOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOG"
quote:Die is wel normaal formaat hoor, maar we zijn nog niet zo ver in de relatie dat ik het ff tussendoor aan haar zal vragen of ze hem voelt
Op dinsdag 11 maart 2003 10:31 schreef robbiesheuvel het volgende:
Halloooo, hangt toch ook lichtelijk van het formaat van jouw willempie af, toch?!?!?
Maar het was idd de vraag of ze dat voelt en wat vinden vrouwen daar nou van eigenlijk
quote:ik ben mij er heel goed van bewust dat als het ding omhoog gaat het lang niet altijd iets sexueels is..
Op dinsdag 11 maart 2003 12:25 schreef Mikkie het volgende:
Maar wat ik me dan afvraag...stel dat het 'just a friend' is...gewoon een vriend van je waarmee je staat te dansen en je voelt dat ineens...heb je dan niet zoiets van: hee...wat is dat voor onzin...dat was de bedoeling helemaal niet!?
dat zouden jullie als manzijn toch ook moeten weten..
quote:wij weten dat wel, maar we vragen ons af of de vrouwen dat ook weten...
Op dinsdag 11 maart 2003 13:45 schreef Mirage het volgende:[..]
ik ben mij er heel goed van bewust dat als het ding omhoog gaat het lang niet altijd iets sexueels is..
dat zouden jullie als manzijn toch ook moeten weten..
quote:en wederom word ik indirect voor oud wijf uitgemaakt
Op dinsdag 11 maart 2003 13:46 schreef Fliepke het volgende:[..]
wij weten dat wel, maar we vragen ons af of de vrouwen dat ook weten...
En aangezien jij dat weet, nou ja dan weten de dozen waar wij als jonge fokkers mee omgaan dat nog niet
quote:zo bedoelde ik het niet, sorry
Op dinsdag 11 maart 2003 13:47 schreef Mirage het volgende:[..]
en wederom word ik indirect voor oud wijf uitgemaakt
quote:Bloodhound Gang: I wish I was gay so I could get chicks
Ghihi ik heb het wel eens met een homovriend van me als we dan aan het stappen zijn dan probeer ik expres dat ding omhoog te krijgen om em te "genezen". Geil met de bipz in het kruis draaien en daarna "zwoel" in zn oor hijgen :"I can make you straight baby I can make you veeeeeeeeerrrrrrrrrrrrry straight". Maar het grappige is dat bij hem dat ding van werkelijk alles omhoog gaat dus meestal resulteert dat in histerisch gehinnik : "mwhhhiihhigigigihghighig HOUWWWWWWWW OPPPPPPPPPPPPPPP HIJ GAAT OMHOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOG"
quote:Volgens mij voelt ze dat wel!!Maar vind je dat erg?
Op maandag 10 maart 2003 14:30 schreef suxjahh het volgende:
Ik vraag me dus af, als ik gewoon tegen mijn vriending aansta (buik tegen buik, buik tegen rug (naja "buik" ) Als ik dan een stijve heb en we staan echt tegen elkaar, zou ze dat dan voelen? Of voelt ze geen verschil? Vragen aan haar vond ik ook weer zoiets...
Oh.. je vraagt ook nog wat vrouwen daar van vinden. Nou, heel duidelijk. Van mijn eigen vriendje erg leuk.. maar van anderen.. jakkie!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Marloekoe op 11-03-2003 19:38]
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 19:34 schreef Marloekoe het volgende:
Tuurlijk voelt ze dat!! Jijzelf voelt het ook ( volgens mij) .. Je voelt toch je paaltje tegen haar aandrukken??? Tenzij je een iniminipiemeltje hebt
quote:Ahhh.. niet huilen!!! Dan stop je toch een banaan in je broek??
Op dinsdag 11 maart 2003 19:37 schreef G-Plek het volgende:[..]
![]()
quote:Hahaha.. dacht eerst ook dat het daarover ging.. niet dus..lees maar eerst even!
Op dinsdag 11 maart 2003 20:00 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:
godsamme wat een vraag. ik neem zelf aan dat ze het wel voelen met al die kreungeluiden. hoewel. ik kan het mis hebben
quote:w0fl lees de draad voordat je blaat
Op dinsdag 11 maart 2003 20:00 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:
godsamme wat een vraag. ik neem zelf aan dat ze het wel voelen met al die kreungeluiden. hoewel. ik kan het mis hebben
quote:oh daar mag jij helemaal niet aan denke poepje
Op dinsdag 11 maart 2003 18:46 schreef vreemd_meisje het volgende:[..]
Volgens mij voelt ze dat wel!!Maar vind je dat erg?
quote:
On-topic: ja, dat voel je meestal wel. Ligt een beetje aan je houding etc.
quote:
"ligt dubbel"
lijkt me echt irritant zo'n vriendin als ik homo was. maar toch coole actie.
quote:hij heeft het over 13-15 jaar, meid.
Op dinsdag 11 maart 2003 13:47 schreef Mirage het volgende:[..]
en wederom word ik indirect voor oud wijf uitgemaakt
maarre, cool icoon is dat. waar is het van? anime?
en je bent helemaal geen oud wijf.
quote:HELL YEAH, mij ook!!!
Op maandag 10 maart 2003 14:31 schreef sizzler het volgende:
Geef haar telefoonnummer maar dan vraag ik het wel voor je!
quote:* suxjahh voelt een paar in elkaar stomp acties opkomen
Op woensdag 12 maart 2003 15:09 schreef basjeP24 het volgende:[..]
HELL YEAH, mij ook!!!
quote:Dat voelt ze! 100% zeker...
Op maandag 10 maart 2003 14:30 schreef suxjahh het volgende:
Ik vraag me dus af, als ik gewoon tegen mijn vriending aansta (buik tegen buik, buik tegen rug (naja "buik" ) Als ik dan een stijve heb en we staan echt tegen elkaar, zou ze dat dan voelen? Of voelt ze geen verschil? Vragen aan haar vond ik ook weer zoiets...
quote:Tja, ik zou me er erg ongemakkelijk bij voelen als een vriendin dit bij mij zou doen om zogenaamd 'hetero-gevoelens' bij me op te roepen.
Op woensdag 12 maart 2003 13:05 schreef Ripley het volgende:[..]
. Ik zou mezelf nogal zielig voelen als ik per se zou moeten proberen om hetero-gevoelens op te roepen bij een homo. Het lekkere van een vriendschap met een homo is juist dat je je daar niet druk over hoeft te maken.
quote:pfff knap hoor.. als er een vrouw over je borsten wrijft krijg jij ook harde tepels of je nu lesbisch bent of niet.. zelfde geld voor het feit als iemand je geslachtsdelen gaat aanrken daar krijg je een fysieke reactie van.. of je het wilt of niet. Beetje raar vind ik eht wel van je.. maar goed.. da's mijn mening maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |