Bij mij gaat ie tot onder de eikel , het gaat niet verder....
Moet ik nu eigenlijk naar de dokter? Of is dit normaal
quote:Ehm ikzelf moet volgende week even onder het mes hiervoor. De voorhuid moet in stijve toestand toch wel helemaal over de eikel kunnen. Tijdens de Sex gebeurt dat ook wel maar als het je voorhuid te krap is doet dat heeel veel pijn.
Op maandag 10 maart 2003 12:06 schreef Mogiin het volgende:
Ik zat net wat topics te lezen over een te korte voorhuid en sex. Nu vraag ik me af tot hoever je de voorhuid naar achteren MOET kunnen trekken om geen problemen te kunnen krijgen met sex.Bij mij gaat ie tot onder de eikel , het gaat niet verder....
Moet ik nu eigenlijk naar de dokter? Of is dit normaal
Daarom ben ik ook maar naar de dokter gegaan en heb nu dus een operatie nodig waarbij ze een kleine snee maken in mijn voorhuid zodat het iets meer rekt ikzelf heb gelukkig niet al teveel extra ruimte nodig zodat een besnijdenis niet nodig was.
Ik zou gewoon effe naar de dokter gaan. Komt vrij vaak voor dus je hoeft je niet te schamen of zo.
Succes
Ow je eerste keer moet nog komen dan zou ik het zelf effe probere in stijve toestand en als het dan niet lukt toch effe naar de dokter anders krijg je er strax vrij veel last van de eerste keer had ik namelijk ook. geen pretje
Als het meisje nat genoeg is/wordt dan is er 0,0 probleem, is ze vrij droog dan kan het goed mis gaan, scheuren en zelfs bloeden. Tis dus totaal van de situatie afhankelijk
Mijn ex werd heel snel dro0g dus *auw*, terwijl mijn verloofde altijd goed nat wordt
quote:Ruggeprik
Op maandag 10 maart 2003 12:26 schreef Mogiin het volgende:
Tja dan moet dat maarMisschien kan de operatie onder narcose
quote:Tja dat is alles wat je voelt
Op maandag 10 maart 2003 13:57 schreef Mogiin het volgende:[..]
Au!
[Centraal topic] Te strakke voorhuid?
of in een van de anderen tientallen voorhuid-topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |