Beetje een lastig verhaal hoop dat iemand het een beetje snapt
Het gaat over dingen die mensen belangrijk vinden... zelf heb ik die niet echt ja wel een ding dat ik gewoon wil genieten van het leven. En leuke dingen gaan bij mij altijd voor. Werk gaat bij mijn nooit voor ook sporten doe ik vaak maar ook dan heb ik wel eens iets wat ik leuker vind.
Als ik bijvoorbeeld bij mijn vriendin wil zijn dan ga ik graag een keer niet sporten. Ik heb bijna geen dingen die ik MOET doen zeg maar. Wat ik nu bedoel met deze post is dat er andere mensen zijn die het nu juist wel heel belangrijk vinden.
Dat is niet erg maar wat ik dan wel raar vind is dat die mensen zoals mij Ex boos worden als jij iets voor hun aan de kant schuift. Bijvoorbeeld niet gaan sporte om bij haar te zijn. Kon ze echt niet tegen, ik snapte dat echt niet dat zij niet snapte dat ik het niet erg vond om iets voor haar aftezeggen.
Wie herkent zoiets nog meer ???
quote:Als mensen iets wat ze graag doen voor jou opzijn schuiven ontstaat bij mij de angst dat zij hetzelfde van jou gaan eisen.
Op maandag 10 maart 2003 09:31 schreef Gijsje het volgende:
Dat is niet erg maar wat ik dan wel raar vind is dat die mensen zoals mij Ex boos worden als jij iets voor hun aan de kant schuift. Bijvoorbeeld niet gaan sporte om bij haar te zijn. Kon ze echt niet tegen, ik snapte dat echt niet dat zij niet snapte dat ik het niet erg vond om iets voor haar aftezeggen.
quote:Ja ok maar dat is bij mij dus ik verwacht er nix voor terug ik vind het gewoon fijn om bij mijn vriendin te zijn. Tis geen straf voor me om het opzij te schuiven zeg maar. En dan verwacht ik er echt nix voor terug.
Op maandag 10 maart 2003 09:38 schreef Frenkie het volgende:[..]
Als mensen iets wat ze graag doen voor jou opzijn schuiven ontstaat bij mij de angst dat zij hetzelfde van jou gaan eisen.
Dus ik snap jouw ex wel
Wat ik dan raar vind dat mensen zoals wat je zegt zoiets dan denken.
quote:heb ik dus ook
Op maandag 10 maart 2003 09:50 schreef EggsTC het volgende:
Ik doe waar ik zin in heb... heb amper mensen om rekening mee te houden
quote:Volgens mij had je gewoon een vette pens, en wilde ze dat je ging sporten, zodat je die kwijt zou raken!
Op maandag 10 maart 2003 09:31 schreef Gijsje het volgende:
Goedemorge teneersteBeetje een lastig verhaal hoop dat iemand het een beetje snapt
![]()
Het gaat over dingen die mensen belangrijk vinden... zelf heb ik die niet echt ja wel een ding dat ik gewoon wil genieten van het leven. En leuke dingen gaan bij mij altijd voor. Werk gaat bij mijn nooit voor ook sporten doe ik vaak maar ook dan heb ik wel eens iets wat ik leuker vind.Als ik bijvoorbeeld bij mijn vriendin wil zijn dan ga ik graag een keer niet sporten. Ik heb bijna geen dingen die ik MOET doen zeg maar. Wat ik nu bedoel met deze post
is dat er andere mensen zijn die het nu juist wel heel belangrijk vinden.
Wie herkent zoiets nog meer ???
Even serieus:
Dingen als sport enz zijn een keuze. Het is eigenlijk wel zo normaal als je dan op bv een training verschijnt, maar het is geen halsmisdaad. Ik vind het eigenlijk raar dat ze daar over viel.
Als je nu dingen als tandartsbezoeken of een avondje belastingformulieren invullen opzij schuift, dan snap ik dat wel. Doe je dat ook?
quote:Nee dat niet maar ik bedoelde over het algemeen dat mensen hier problemen mee kunnen hebben. Ik snap best dat iemand wel eens iets anders heeft maar als ik dat dan niet heb dat ze dat dan niet snappe zeg maar
Op maandag 10 maart 2003 10:01 schreef Nembrionic het volgende:[..]
Volgens mij had je gewoon een vette pens, en wilde ze dat je ging sporten, zodat je die kwijt zou raken!
Even serieus:
Dingen als sport enz zijn een keuze. Het is eigenlijk wel zo normaal als je dan op bv een training verschijnt, maar het is geen halsmisdaad. Ik vind het eigenlijk raar dat ze daar over viel.
Als je nu dingen als tandartsbezoeken of een avondje belastingformulieren invullen opzij schuift, dan snap ik dat wel. Doe je dat ook?
Lastig uit te leggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |