Ik wordt ook een beetje moe, ga denk ik naar huis loop je ff mee tot aan de hoek? ![]()
Welterusten allemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 30-12-2000 05:16]
Moor en Tante Beppie tot morgen!
* Moor was ff afk
Is er nog iemand wakker ?
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 30-12-2000 05:39]
DAMES EN HEREN
BELANGRIJKE DIENST MEDEDELING!
WE ZIJN VAN HARTE WELKOM OP HET FILM,TV EN MUZIEK FORUM!
zoals bij jullie bekend is had ik bij het Film, Tv en Muziek een topic geopend met de vraag of we ons daar zouden mogen vestigen met Panonica en moderator Verbal zegt het zelfs een eer te vinden!
quote:
Jongens, ik vind het helemaal prima als jullie je Club willen laten overleven in mijn forumpie. Zelfs een eer. Mensen die er niets aan vinden hoeven er niet in te kijken, toch? Ik zou zeggen, leef je uit...
V
Dat is goed nieuws ![]()
Nou nog even afwachten wat Torp nog te melden heeft. In ieder geval ziet het er rooskleurig uit. Er zijn nu al diverse overlevingslokaties.
Kunnen we beppen over Film, TV en muziek.
Er moet toch wel een thema zijn om de Club draaiende te houden. Lijkt mij dus een prima plan.
PS: Misschien kunnen we zelfs wel fake pictures maken van andere TV-programma's. En er zijn of komen weer diverse real life soaps, dus altijd wel wat om over te kleppen. We moeten natuurlijk ook de jazz niet vergeten, maar daar zorgt Torp wel voor, neem ik aan.
Goed werk, Beppie! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-12-2000 15:19]
Vind het al een heel lekker idee dat we ons gaan vestigen onder het beheer van een mod die best in zal grijpen als het fout gaat maar als het lekker draait zich verder nergens mee bemoeit iig niet als zijnde mod maar dan gewoon als user meebept.
Ik wil daar eigenlijk ook iets over zeggen tegen de mod van dit forum, want die heeft het naar mijn mening ook voortreffelijk gedaan, toen ik fok verliet was dat m.n. om het beleid van sommige mods en ik was dan ook best huiverig om terug te keren maar ik heb niets dan lof, waar kan ik dat nou het beste laten weten, of gewoon maar eens een nieuw topicje voor aanmaken.
O en Torp, je staat wel met een flinke smile in de zaak maar ik wil toch ook wel even je reactie hierop, althans, over wie het nu verder gaat regelen.
De oude topics moeten immers verhuisd worden of beginnen we daar met een schone lei, enfin dat soort zaken, wie regelt dat? (ik neem zelf de frietpan wel mee onder m'n arm.
)
* ZJ lust wel een biertje om vast in te drinken voor vanavond
Alles beter dan het Eiland!
En ik wil ook Havoc bedanken voor het moderaten. Overigens kan dat vast beter in het 'bedank-topic'. Hmmm, ik zal daar strax ook wel ff wat posten.
Hallo, nee ik hoef niets te drinken, kom alleen even zeggen dat ik weer weg ga.
Ga de uitzending samen met mams kijken lekker tuttig met een fles port tussen ons in, beppen over alles wat er op het scherm te zien valt. Anyway, mams heeft geen pc dus jullie zien mij vannacht na de uitzending wel binnenvallen, heb hoe dan ook drank nodig tegen die tijd, het zij om mijn verdriet weg te drinken of op de goede afloop. Tot vannacht!
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-12-2000 18:18]
Mooi beeld he op dat grote scherm?
*Cynix z'n videorecorder is aan 't snorren, btw
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 30-12-2000 18:28]
Ja wat een goed nieuws dat we kunnen verhuizen he? En het is meteen een goede plek om ook de fake pictures te kunnen blijven maken. Ik ben helemaal blij ![]()
Verbal is oké olé olé
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 30-12-2000 18:40]
Mooi scherm he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |