Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,11,12
Voor de echte jazzliefhebbers zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, met als speciale gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; 3 december Steven Bernstein's Sex Mob; 22 december James Chance & The Contortions (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 30-12-2000 02:39]
(En dat moet letterlijk worden opgevat, Robin of Koos morgen!)
dus dan maar ffies deeltje 12 voor de volledigheid
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 30-12-2000 02:49]
Moet Havoc een brilletje? *Tink gaat hoofschuddend naar bed
Heb 'm meteen op A2 formaat uitgeprint en hij hangt al boven me bed !
* Moor kan eindelijk weer rustig slapen
quote:Graag gedaan!
Op 30 december 2000 03:05 schreef Moor het volgende:
SANNE !!!!!!
Je plaatje van Hummie in FP-topic !![]()
(op je beide wangen!)
Heb 'm meteen op A2 formaat uitgeprint en hij hangt al boven me bed !
* Moor kan eindelijk weer rustig slapen
Kind gebaard, mag ik iets met errug veel alcohol erin, maar wel een waar ik lekker van opkikker en niet meteen in slaap stort hebbie dat?
Het kind : http://www.zing.com/album/pictures.html?id=4293171153
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 30-12-2000 04:09]
Zo, die doet het ook.
Mag ik nog een Baileys?
he lekker simbaatje doe me er nog maar een en geef sanne nog een baileys van me en neem zelluf ook wat, is er verder nog iemand in de zaak die ik niet op heb gemerkt, net naar de wc is ofzo?
Maak maar open hoor dat pak simba is ook voor jou nl.
*proost*
Tjeemig, trek ik daar de halve stortbak van de muur !
Nou ja - 'n heer kent z'n kracht niet zullen we maar zeggen.
FF wat snelcement en net doen of er nix gebeurd is..
En 'n goedenavond allemaal !
Ik wordt ook een beetje moe, ga denk ik naar huis loop je ff mee tot aan de hoek?
Welterusten allemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 30-12-2000 05:16]
Moor en Tante Beppie tot morgen!
* Moor was ff afk
Is er nog iemand wakker ?
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 30-12-2000 05:39]
DAMES EN HEREN
BELANGRIJKE DIENST MEDEDELING!
WE ZIJN VAN HARTE WELKOM OP HET FILM,TV EN MUZIEK FORUM!
zoals bij jullie bekend is had ik bij het Film, Tv en Muziek een topic geopend met de vraag of we ons daar zouden mogen vestigen met Panonica en moderator Verbal zegt het zelfs een eer te vinden!
quote:
Jongens, ik vind het helemaal prima als jullie je Club willen laten overleven in mijn forumpie. Zelfs een eer. Mensen die er niets aan vinden hoeven er niet in te kijken, toch? Ik zou zeggen, leef je uit...
V
Dat is goed nieuws
Nou nog even afwachten wat Torp nog te melden heeft. In ieder geval ziet het er rooskleurig uit. Er zijn nu al diverse overlevingslokaties.
Kunnen we beppen over Film, TV en muziek.
Er moet toch wel een thema zijn om de Club draaiende te houden. Lijkt mij dus een prima plan.
PS: Misschien kunnen we zelfs wel fake pictures maken van andere TV-programma's. En er zijn of komen weer diverse real life soaps, dus altijd wel wat om over te kleppen. We moeten natuurlijk ook de jazz niet vergeten, maar daar zorgt Torp wel voor, neem ik aan.
Goed werk, Beppie!
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-12-2000 15:19]
Vind het al een heel lekker idee dat we ons gaan vestigen onder het beheer van een mod die best in zal grijpen als het fout gaat maar als het lekker draait zich verder nergens mee bemoeit iig niet als zijnde mod maar dan gewoon als user meebept.
Ik wil daar eigenlijk ook iets over zeggen tegen de mod van dit forum, want die heeft het naar mijn mening ook voortreffelijk gedaan, toen ik fok verliet was dat m.n. om het beleid van sommige mods en ik was dan ook best huiverig om terug te keren maar ik heb niets dan lof, waar kan ik dat nou het beste laten weten, of gewoon maar eens een nieuw topicje voor aanmaken.
O en Torp, je staat wel met een flinke smile in de zaak maar ik wil toch ook wel even je reactie hierop, althans, over wie het nu verder gaat regelen.
De oude topics moeten immers verhuisd worden of beginnen we daar met een schone lei, enfin dat soort zaken, wie regelt dat? (ik neem zelf de frietpan wel mee onder m'n arm. )
* ZJ lust wel een biertje om vast in te drinken voor vanavond
Alles beter dan het Eiland!
En ik wil ook Havoc bedanken voor het moderaten. Overigens kan dat vast beter in het 'bedank-topic'. Hmmm, ik zal daar strax ook wel ff wat posten.
Hallo, nee ik hoef niets te drinken, kom alleen even zeggen dat ik weer weg ga. Ga de uitzending samen met mams kijken lekker tuttig met een fles port tussen ons in, beppen over alles wat er op het scherm te zien valt. Anyway, mams heeft geen pc dus jullie zien mij vannacht na de uitzending wel binnenvallen, heb hoe dan ook drank nodig tegen die tijd, het zij om mijn verdriet weg te drinken of op de goede afloop. Tot vannacht!
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-12-2000 18:18]
Mooi beeld he op dat grote scherm?
*Cynix z'n videorecorder is aan 't snorren, btw
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 30-12-2000 18:28]
Ja wat een goed nieuws dat we kunnen verhuizen he? En het is meteen een goede plek om ook de fake pictures te kunnen blijven maken. Ik ben helemaal blij
Verbal is oké olé olé
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 30-12-2000 18:40]
Mooi scherm he?
Mag ik alvast een plaatsje reserveren?
Ben nu nog onderweg naar een lekkere maaltijd.
En kwam onderweg de Rehab-kliniek tegen; heb me direct maar ingeschreven.
Hoef ik vanacht niet in de rij te staan
* Cartman1 wil eerst nog een feestje vieren vanavond
We moeten dus zelf maar bij toerbeurt de deur een beetje in de gaten houden. We zijn natuurlijk soepel, maar Rex komt er niet in, hoor.
Ik krijg het moeilijk jongens, waar zijn die tissues?
Ik hoor net de Net_geen_Ed misschien toch nog komt straks, maar nu even in de virtuele file staat.
Zit iedereen goed?
*Huh, nu zit Roache opeens op mijn luxueuze bank, ipv met Tinkerbell op zijn armoedige bank. Where did this go wrong???
Snik, die laatste woorden van Mirjam (dochter Koos)
Wat 'n emo-avond he, doe mij ook maar 'n tissue. Waar zijn ze eigenlijk? Oh, is de eerste doos al op?
Zijn er nog oliebollen?
* ZJ is wat te laat door de gladheid maar gelooft dat hij niet veel gemist heeft..
Mag ik een biertje?
Ik neem er zelf ook even een. Iemand anders iets?
Zoo, een metertje bier, wat sigaren, nog meer wensen?
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 30-12-2000 21:07]
Zo, wijnkoelertje erbij.
Is iedereen nu voorzien?
We gaan beginnuh!
Thanks! Wat lief dat je een plaatsje hebt vrijgehouden; vlak bij de bank van Tinkerbell, gezellig!
* Cartman1 ziet een stil verdriet op het gezicht van Tinkerbell
Hier meid, een kurkentrekker voor je flesje wijn. En Bianca staat onderaan, moet je toch goed doen Doe je de groeten aan Harry?
Mag ik een oliebol met veel poedersuiker?
Ik heb Harry de groeten gedaan, Cartman1!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 30-12-2000 21:43]
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 30-12-2000 22:03]
Wie wil er nog bier?
Leg de tissues maar klaar. Ook een meter aan flessen witte wijn graag. Ik ga ze zometeen heel hard nodig hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 30-12-2000 22:44]
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 30-12-2000 23:10]
Dit is diefstal!
Geef mij maar een infuus Baileys, dit kan ik niet aan.
quote:Kom maar ff meissie...
Op 30 december 2000 22:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Mag ik heeeeeeeeel hard op je schouder uithuilen, Miracle![]()
?
(Wel leuk dat je d'r bent overigens)
Tink dit is echt erg, ongeloofwaardig en een ramp. Het enige waar ik je mee kan troosten is dat je echt niet vrolijk wordt van zoveel geld en roem ineens. Suffer bitch!!!
*Bep komt de club binnen en stort zich in de armen van de eerste de beste voorbijganger, hier was ze immers met vrienden onder elkaar, als de tranenstroom af begint te nemen kijkt ze op en ziet dat ze troost heeft gezocht bij Zeeuws Jongetje die haar vol begrip aan keek
Ow sorry ZJ, vinje nie erg he, goeieavond lieve mensen, neem allemaal wat te drinken van me en mag ik zelf een four roses alstublieft, laat die fles maar staan hoor.
Uh.. goede voornemens ? JA NATUURLIJK
Mijn VERONICA gids OPZEGGEN.. flesje bier graag...
Roache loopt hyperventilerend over mijn prachtige bank. Tinkerbell... waar ben je?
***********HELP***************
Zijn er nog tissues?
Daar zit een meisje met een bedrukt gezicht, omringd door flessen witte wijn. Ben jij dat, Tinkerbell? Gecondoleerd meid. Mag ik gewoon uit de fles drinken of moet dat hier uit een glas?
*Cynix ziet zich al badend in 't zweet wakker worden en dan overal 'hunniebun' horen
Zo, nu een rode wijn, graag aangegeven in plaats van aangesmeten.
quote:Sorry..
Op 30 december 2000 23:49 schreef Roache_ het volgende:
...bla..
Zo, nu een rode wijn, graag aangegeven in plaats van aangesmeten.
Ik lees net dat Bianca heeft gewonnen. Gaat het een beetje met je?
Enne, hallo Gert, heb je nog ff flink gereplied in het finale-topic, hopelijk kan je m'n visie begrijpen, 't is de mijne maar hoor
En Tinkerbell: ook gecondoleerd hoor, het is voor ons allemaal verschrikkelijk, we leven met je mee.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 30-12-2000 23:54]
quote:Jij gooide toch alleen maar met bier lieve Jjanet? Maar een rode wijn ontbeer ik nog steeds!
Op 30 december 2000 23:51 schreef jjanet het volgende:
Sorry..
Ze kijken trouwens film vanavond.
quote:Ben je het nu alweer vergeten jongen?
Op 30 december 2000 23:52 schreef Roache_ het volgende:
Jij gooide toch alleen maar met bier lieve Jjanet? Maar een rode wijn ontbeer ik nog steeds!
* jjanet gooit lege krat naar roache
GEZELLIG GEZELLIG GEZELLIG is het hier...
quote:Roache, ouwe makker, heb hier een fles Cabernet Santa Monica uit Chili voor je, pak eens een glas man....
Op 30 december 2000 23:52 schreef Roache_ het volgende:
Jij gooide toch alleen maar met bier lieve Jjanet? Maar een rode wijn ontbeer ik nog steeds!
quote:* jjanet opent haar armen voor Tinkerbell. Stil maar lieverd. Alles sal reg kom
Op 30 december 2000 23:55 schreef Tinkerbell het volgende:
* Tinkerbell heeft de hele tijd in het toilet staan janken. Ze komt nu een beetje bibberig binnen en eerlijk gezegd staat haar hoofd op onweer.
waar kan ik uithuilen, is er een knuffelhoek hier?
BB voorbij, en dan zo'n onbevredigend einde
waar moet ik me nu nog dagelijks over opwinden? genoeg topics hier, maar niets met de impact van BB, niets met die massale belangstelling
waar gaat dit cafe nou heen?
of moet ik gewoon voor de cold turkey gaan?
Cynix als 'ie toch mega is mag 'ie dan mijn kant uit als je uitgepaft bent?
*Bep vraagt zich af wanneer de alcohol 's zou gaan werken ze had al dik 4 glazen op en voelt zich nog zo fris als een hoentje, dat kwam door de woede, die houd je scherp, ze wou goddomme niet scherp zijn, maar tierelierelazerus of knetterstoned, whatever als het maar niet scherp was
quote:Doe je d'r dan flink wat Wodka doorheen, Fokje ? Dank je.
Op 30 december 2000 23:55 schreef fokje het volgende:
*fokje loopt naar de kraan en gaat een paar dienbladen met glazen water vullen om bij alle BB topics de mensen hun mond te spoelenGEZELLIG GEZELLIG GEZELLIG is het hier...
* Moor springt ff achter de tap om Bep bij te staan met inschenken (en zelf uit iedere fles een slokkie te nemen
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 31-12-2000 00:13]
Moor, opener!
quote:Niet meer over soldaten praten.
Op 31 december 2000 00:01 schreef Roache_ het volgende:
Concluderend: Een geweldige televisie-avond gehad, en de verschillende flessen wijn die hier voor m'n grote neus staan smeken om soldaat gemaakt te worden, kortom: Jottem!Moor, opener!
Willen jullie mij dinsdagmorgen om een uur of half 7 roepen?
Wat een diepdroeve ellende. En waar ben jij zo vrolijk van, Roache? Was jij voor Bianca of zo?
quote:Nee, nee, geen coma's nu, jongens , meisjes, we moeten elkaar wakker houden. Nachtmerries in de komende nacht kunnen zeer beschadigend zijn voor onze onschuldige zieltjes, dus: bij-de-roes-blijven allemaal !
Op 31 december 2000 00:06 schreef Cynix ® het volgende:
Als ik zélf op tijd uit m'n coma ontwaak, bel ik je wel even, Sanne!
* Moor slingert de opener als een frisbie richting Roache
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 31-12-2000 00:11]
(ze wil niet dwingend overkomen maar kan niet anders... )
Zag jij nou ook iemand op de bar springen t80?
*Bep gooit het glas water in een keer achterover
Zo dat was lekker voor de dorst, maar ze proeft er toch een smaakie aan.
Even wegspoelen met 4 roses dan maar, jij ook nog een T80, wel een beetje doorkeilen ja..
ik heb het gezien op een ouderwetse philips tv... het is bijzonder, ook hummies infiltrantetechnieken kunnen gewoon op een oude tv. Ik had op beter gehoopt. Sjammer, maar toch!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 31-12-2000 00:16]
quote:* Moor duikt omhoog achter de bar: "Uw tapper in moeilijke tijden, mevrouw!" en gaat meteen door met glazen volschenken en roes veroorzaken
Op 31 december 2000 00:12 schreef Tante Bep het volgende:
Zag jij nou ook iemand op de bar springen t80?
Iemand?
GEZELLIG
[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 31-12-2000 00:21]
quote:een hoer kan evenzo een geuzennaam zijn roache! alba wilde al een hoer worden toen ze nog maar 5 jaar oud was...
Op 31 december 2000 00:20 schreef Roache_ het volgende:Maar serieus, een hoer is een platte benaming voor een vrouw die neukt voor geld, dat doet Bianca niet, bovendien staat het zo naar.
Die Four roses is verdomd lekker.
Tinkerbell, wat kijk je sip.
Ben je al een beetje boven Jan meissie? 'k Hoorde dat je lang op het toilet hebt staan huilen. Och-gussie... 't Kwam ook wel onverwacht hè..
Maar.. ik ben ook wel toe aan een stevige slok. Is er hier een specialiteit van het huis? And if so, wat mag dat voor lekkers wezen?
Moor, tuurlijk heb ik even gereplied in de finale. Maar nu eerst een flinke neut. Hoop ik.. wie staat daar achter de tap? Of kan de bedroefde Tink het opbrengen om een specialiteit van het huis voor me te bestellen? Hier, nog een pak zakdoekjes..
* Tinkerbell vind dat Tante Bep wel een beetje gelijk heeft, maar vind stoepslet toch iets beter klinken. Hoer gaat me te ver.
Da-me mais vinho, porque a vida é nada
quote:Et un plato para el ninja.
Op 31 december 2000 00:31 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben sip!* Tinkerbell vind dat Tante Bep wel een beetje gelijk heeft, maar vind stoepslet toch iets beter klinken. Hoer gaat me te ver.
Da-me mais vinho, porque a vida é nada
Slwowwie Slwynix! *volle mond
Nohff meeww lieffwwheffers?
quote:Stoepslet is een prima naam!!
Op 31 december 2000 00:31 schreef Tinkerbell het volgende:
* Tinkerbell vind dat Tante Bep wel een beetje gelijk heeft, maar vind stoepslet toch iets beter klinken. Hoer gaat me te ver.
quote:eens!
Op 31 december 2000 00:36 schreef jjanet het volgende:
Stoepslet is een prima naam!!
Mag ik wat wijn? Mag dat grote scherm weg?
Kom hier Roache, de eerste dans is voor mij! Wie heeft er muziek?
De club staat bekend om LOL!
Tinkerbell.. voor jou..
Preste atenção mocidade
Velho patrão e patroa
Leiam a origem de Canoa
Terra de Humanidade
Desde sua antiguidade
Se ninguém não conhecia
O poeta José Melancia
Escreveu biografia
De sua terra amada
Tem filho dessa velha terra
Que não conhece de nada
Não sabe por que motivo
Chamam Canoa Quebrada
Eu declaro tudo em versos
Por quem ela foi fundada
Francisco Aires da Cunha
Capitão-de-Mar-e-Guerra
Vindo ele de Portugal
Destinado a nossa terra
Para fundar povoados
Da orla marítima à serra.
Vinha muito à beira-costa
Sem esperar foi chocado
Seu barco com uma pedra
Foi um caso inesperado
Na cabeça da Ponta Grossa
O barco foi arrombado
Aires vendo que não dava
Procurou uma enseada
Então foi nesse velha praia
Que ficou denominado
Com esse nome até hoje
Que tem Canoa Quebrada
O barco estava na costa
Sem passar um só vivente
Depois passa um viandante
Aires Ihe chamou presente
Disse o viandante a Aires
Daqui além mora gente
Daqui a mais de uma Iégua
Tem uma povoaçao
Com o nome de Aracati
La mora o velho Simão
Aires com seus tripulantes
Rumaram em direção
Aires da Cunha deu a Simão
O seu barco de presente
Simão dirigiu-se à praia
Trazendo um contingente
Para destruir o barco
Naquele mesmo ambiente
Barco para aquela gente
Era una pelevre à toa
Aquele povo so conhecia
Batelão, Balsa e Canoa
Então esse o motivo
Do name da terra boa
Vamos quebrar a Canoa
Diziam os trabalhadores
Foi origem dessa terra
Que apresento aos senhores
Leiam essa biografia
Que serão conhecedores
Está tudo esclarecido
Que a Historia representa
A origem de Canoa Quebrada
De Mil Seiscentos e Cinquenta
Também sua fundação
O poeta em nada aumenta
José da Rocha Freire
(Zé Melancia)
14/08/1909 a 09/03/1977
O Maior Jangadeiro Poeta do Ceará
[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 31-12-2000 00:41]
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 31-12-2000 00:42]
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 31-12-2000 00:44]
"jai, komt nooit meer teruggggg...
't is voorbaiiiiiiiii
't ging allemaal so vluggggg"
* oops word er zelf depressief van. Bier bier BIERRRRRRRR!
De mim mesmo viadante
Olho as musicas na aragem
E a minha mesma alma errante
E uma cançao de viagem
* Tinkerbell weet niet al de alt-knopjes
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 31-12-2000 00:51]
En meer fado Tink!!!
Nostalgie!!! (Nogal krakkemikkig opgegroeid in arm portugal zie je, oh okee, gewoon eens een cursusje tango gedaan als Hollanndsche kaaskop! Lijkt dit een tikkie op, dat Fado wist ik gewoon van die cursus, heeft nix met algemene ontwikkeling te maken....)
Simba wil je dansen?
Sorry, kan er niks aan doen, teveel drank denk ik. En dan die muziek, die is zo mooi.
Wat een muziek, wat een muziek. Ik vrolijk helemaal op.
Was een beetje afgeleid omdat ik mijn site even aan het opheffen was.
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 31-12-2000 01:10]
Even twijfelt hij: moet ik niet gewoon op de bar springen en gillen dat ik zin heb in whiskey?
Ach nee..
ACH JA!! Waarom niet! Doe het gewoon! Neem een voorbeeld aan Neerlands nieuwste heldin, and don't behave like that 50K-dude!
*Gert neemt een aanloop, springt op de bar, en roept: DAMN!! Wat is de specialiteit van het huis?!
En oh ja. OPA KOOS RULES. See you.
Tja Tinkerbell, misschien geloof ik nog wel een beetje in Fairies...
* Dr Java gaat slapen, nog veel genoegen!
Ondertussen kunnen we mooi kijken wat voor kunstjes Gert allemaal op de bar kan, als we hem flink aanmoedigen gaat ie waarschijnlijk nog wel strippen ook.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 31-12-2000 01:22]
En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet...
* Tinkerbell gaat naast Gert op de bar staan dansen
Mag ik een wodka ajb ?
[Dit bericht is gewijzigd door zeeuws jongetje op 31-12-2000 01:24]
quote:Nico is weer geweldig vanavond!
En dan opeens met die fokking armenfooi voor Koos aan komen kakken. Nog nooit iemand zo hard 2 ton uit zijn handen zien laten vallen en nog nooit een partner sneller 30 jaar ouder zien worden.
quote:Roache ik weet intussen dat je het allemaal goed bedoeld, maar 't komt soms wel rot je strotje uit. Geef Gert 's het goeie voorbeeld dan op die bar!
Gert, godverdomme, terug op die bar! En dansen kreng!
Een rondje van de zaak, ik weet ondertussen wel wat jullie allemaal drinken dus dat hoeven jullie niet te roepen. Kan iemand die treuzelende Gert even vanuit het portaaltje weer naar binnen sleuren en hem met zachte hand dwingen nog even gezellig mee te fuiven?
Een striptease zie ik nog niet direct zitten, maar met een dubbele whiskey.....speciaal voor Gert????? Alsjeblieft kerel, geniet er maar van. Gaan wij ook vast doen!!
edit:
excuses voor het rotte strotje......terugwerkend en vooruitziend.....sorry. Ik klim op de bar en trek mijn boetekleed uit, wie doet er mee?
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 31-12-2000 01:29]
Phew! 'k Word ook warm van binnen van dat.. laten we het maar drankje noemen.. van Roache. Wat is dit?! Mmm, toch wel lekker, na een paar slokken!
Laatste keer dat dat gebeurde was volgens mij tijdens Bus1
Moor, ze zijn voor elkaar gemaakt! Gert gaat volledig uit z'n bol! Kijk 'm gaan!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 31-12-2000 01:40]
(Gert doet me toch een beetje aan Leo denken..daar op die bar zonder T-shirt)
quote:LOL
Op 31 december 2000 01:44 schreef Koos Voos het volgende:
ik ben FF naar de achtertuin.. heb nog een oloiebol met poedersuiker van Tante Bep gevonden...(Gert doet me toch een beetje aan Leo denken..daar op die bar zonder T-shirt)
quote:Doe je wel rustig aan, Koos ?
Op 31 december 2000 01:44 schreef Koos Voos het volgende:
ik ben FF naar de achtertuin.. heb nog een oloiebol met poedersuiker van Tante Bep gevonden...(Gert doet me toch een beetje aan Leo denken..daar op die bar zonder T-shirt)
Nog maar 'n flesje whiskey dan!
Lekker! Leuk ook zeg, Moor als DJ!
Maar daar krijg je wel dorst van!
Roache, kun je me nog eens een verrassend drankje inschenken? En doe DJ Moor en Tinkerbell er ook maar eentje (of weten die wel beter )
op een spiegel?
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 31-12-2000 02:04]
quote:Zoeentje met als titel de tijd enzo.... weet jij hoe dat moet, Roache, of ben je zo stoned dat je denkt dat je alles kunt
Op 31 december 2000 01:59 schreef Roache_ het volgende:
Zal ik weer eens een poging wagen tot het openen van een illegaal club pannonica-topic? Of was één keer wel genoeg?
Wie neemt de honneurs waar?
Wat wil je erbij? De Aziatische versnaperingen zijn hier voorlopig verboden, dus je kunt kiezen uit:
- oliebollen
- leverworst
- blokkies kaas
- stukkies haring
- gebakken bloedworst
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 31-12-2000 02:10]
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 31-12-2000 02:55]
quote:Oooh, in dat geval open ik nog effe en klup pannoniekaa in GC of zoiets, eens zien welke gek daarin post. Neuh, laat maar, ik zweef al half boven m'n bed. Tabée mensen!
Op 31 december 2000 03:06 schreef Sanne het volgende:
Welnee, er gaat hier niets automatisch
Leuk dat non-automatisme hier!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |