abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8996212
Vroeger toen ik een jaar of 15 was, bleef iedereen lekker in zijn eigen leeftijdsgroep hangen, je had vriendinnen van 14 of van 16. Zelfs de gedachte aan een leeftijdsverschil groter dan 2 jaar maakte je misselijk, men noemde dat wanhoop of pedofilie. Tegenwoordig schijnt het steeds meer rage te worden om als 20+ er met meisjes van 16 jaar of jonger het bed in te duiken. Ik zie steeds meer vrienden om me heen relaties beginnen met jongere meisjes. Ook op school hebben veel mensen relaties met jongere en worden mensen met een rijbewijs door hun vriendin op de scooter opgehaald omdat ze net haar brommerrijbewijs heeft.

Het is neit dat ik hier iets tegen heb ofzo, moet iedereen voor zichzelf weten. maar wanneer is deze rage aangeslagen, of is het alleen plaatselijk hier ofzo???

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  maandag 10 maart 2003 @ 00:40:02 #2
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8996242
Was toen ik 15 was dan ook al een rage..
Toen vond ik het ook maar raar
pi_8996247
Dit speelt toch al een langere tijd..
reden is vaak dat de jongens van 20+ alleen die meisjes aankunnen en niet iemand van eigen leeftijd..
Het blijft lastig om te bepalen of dit een goede of slechte zaak is..want ik denk best dat een relatie tussen deze twee mogelijk moet zijn..maar is sterk afhankelijk van type persoonlijkheid..

erger vind ik die half en eind 20ers met meisjes van 16

FOK!fossiel maandag 10 maart 2003 @ 00:40:49 #4
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_8996256
Nou, hier is 't al tijden zo eigenlijk...
Hoewel 't lang niet altijd zo is. Maar ja, 't komt wel voor ja.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 10 maart 2003 @ 00:41:15 #5
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_8996261
grin tis ook in zwolle zo hoor
viel mij laatst op dattik ook altijd op jongere meisjes val en zelf hebbik daar mijn theorie over:
je bent 16 en word verliefd op een meisje van 16...samen hebben jullie een geweldige tijd en omdat het je eerste liefde was blijft dit altijd bij je
het raakt uit en je blijft dus altijd in je eerste liefde hangen en daarom val je steeds op jongere meisjes...je bent 17 en valt op meisje van 16...je word 18 en valt op meisje van 16...en zo ga je door tot je officieel pedo bent of eindelijk uit dat ding stapt omdat je weer op iemand verliefd word die van jou leeftijd is
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_8996263
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:37 schreef GWD het volgende:
Vroeger toen ik een jaar of 15 was, bleef iedereen lekker in zijn eigen leeftijdsgroep hangen, je had vriendinnen van 14 of van 16. Zelfs de gedachte aan een leeftijdsverschil groter dan 2 jaar maakte je misselijk, men noemde dat wanhoop of pedofilie. Tegenwoordig schijnt het steeds meer rage te worden om als 20+ er met meisjes van 16 jaar of jonger het bed in te duiken. Ik zie steeds meer vrienden om me heen relaties beginnen met jongere meisjes. Ook op school hebben veel mensen relaties met jongere en worden mensen met een rijbewijs door hun vriendin op de scooter opgehaald omdat ze net haar brommerrijbewijs heeft.

Het is neit dat ik hier iets tegen heb ofzo, moet iedereen voor zichzelf weten. maar wanneer is deze rage aangeslagen, of is het alleen plaatselijk hier ofzo???

Hmmm, in mijn omgeving is dat altijd al geweest ...
Op mijn 16de waren alle mooie vrouwen bezet door gasten met autoos.

Sterker nog, in de brugklas waren de meisjes met een bebrommerde vriend magisch...
Kortom, is al tijden zo.

pi_8996344
Misschien zijn die 20 -ers nog mentaal 16

[Dit bericht is gewijzigd door Meuk op 10-03-2003 00:47]

pi_8996363
Ik ga en ging altijd om met vrouwen een stuk ouder als ik....

ben nu 22, en de dames waar mee ik date zijn gem. 25....

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8996399
het kan verschillend uitgelegd worden (denk ik).
-jongere meisjes zijn wat naiever en zijn wat makkelijker te vormen
dan de wat oudere meisjes.. ?
-wellicht wat gewilliger ? Nou..goed, dat komt wel in iedere leeftijdscategorie voor dus dat kan het niet zo zijn.
-anderzijds een stukje compensatie van grote broer, kleine zusje syndroom ?
-het is gewoon cool om wat oudere vrienden te hebben ? (zeker voor
de gemoedstoestand voor de ouders want er is toch een volwassener
persoon bij aanwezig ? )

Zelf ben ik ook wat ouder (zie mijn profiel) en heb ik ook veel
jonge vrienden om me heen. Ik wordt door mijn jeugdigere uiterlijk
jonger geschat maar desondanks wordt ik best wel cool ondervonden.
Voor mij is het ook een "uitvlucht" wellicht om minder gauw volwassen
te worden en ga ik ook gewoon nog lekker uit op de zaterdag naar de discotheek.

my 2ct

Resistance is futile, you shall be assimilated
pi_8996400
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:41 schreef beelz het volgende:
grin tis ook in zwolle zo hoor
viel mij laatst op dattik ook altijd op jongere meisjes val en zelf hebbik daar mijn theorie over:
je bent 16 en word verliefd op een meisje van 16...samen hebben jullie een geweldige tijd en omdat het je eerste liefde was blijft dit altijd bij je
het raakt uit en je blijft dus altijd in je eerste liefde hangen en daarom val je steeds op jongere meisjes...je bent 17 en valt op meisje van 16...je word 18 en valt op meisje van 16...en zo ga je door tot je officieel pedo bent of eindelijk uit dat ding stapt omdat je weer op iemand verliefd word die van jou leeftijd is
I don't think so. Dat jongens van rond de 20 vaak met meiden van jaar of 16 hebben ligt eerder aan het emotionele niveau van de jongen. Niet dat die meiden zo volwassen zijn, maar de jongens zijn vaak minder volwassen dan hun vrouwelijke leeftijdsgenoten.
Bovenstaande geldt dus voor de jongens van 20 die met meiden van 16 hebben. Daarom is het zo vaak dat de man ouder is dan de vrouw.
pi_8996442
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:47 schreef Lopat het volgende:
Ik ga en ging altijd om met vrouwen een stuk ouder als ik....

ben nu 22, en de dames waar mee ik date zijn gem. 25....

groot gelijk
degene die ouder daten lopen opzich iets voor op leeftijdsgenoten, ik zie dat om me heen ook wel.
pi_8996517
Sjah, ikzelf geef ook de voorkeur aan ouder als ik (1 of 2 jaartjes geen 10) maar toch. Bij sommige 16 jarige meisjes kan ik het me wel voorstellen hoor, die zien er vaak uit als 20 jarige, enorme tieten en nog zo'n onschuldig koppie
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  maandag 10 maart 2003 @ 01:02:16 #13
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_8996613
het ligt vooral ook aan het feit dat het stoer is om als een jong meisje een oudere vriend te hebben [die al beschikt over een rijbewijs/auto e.d.
en weet ik veel wat voor materiele bezittingen (met name meer geld kan handig zijn)]; zodat ze kan opscheppen tegen haar vriendinnetjes op school.
eigenlijk triest dat mensen voor zoiets overstag gaan vanwege de 'coolheidsfactor'

het is trouwens voor de jongens in die leeftijdsgroep (15-16) ook steeds moeilijker om een vriendin van eigen leeftijd te krijgen omdat vrijwel al die meiden alleen maar naar oudere jongens kijken

pi_8996644
Ik denk dat het altijd zo geweest is en het je nu je wat ouder bent pas opvalt! Ik had op m'n 16e ook een vriend van 20/21 en van dat verschil was weinig te merken (had ook niks met 'coolheid' ofzo te maken overigens, we waren gewoon verliefd en het was gewoon een normale leuke jongen van 20), op je 16e ben je als meisje zijnde toch al best volwassen en jongens zijn dat pas ...uh wat later.

[Dit bericht is gewijzigd door teardrop op 10-03-2003 01:09]

pi_8996648
helaas voor de mannen die ouder preferen zijn er bar weinig vrouwen die interesse hebben in jonger...
pi_8996711
Hoe dichter bij de nul.... hoe strakker om de ...
TRANCE-MP3-MASTER
  maandag 10 maart 2003 @ 01:11:24 #17
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_8996746
  • Mannen zijn per definitie geil
  • Jongere vrouwen zijn sneller onder de indruk van je 'levenservaring' *grinnik*
  • Mannen zonder ervaring hebben liever een vrouw zonder ervaring en komen dan automatisch in de jongere sector terecht
  • Oudere mannen hebben vaak een vlottere praat (meer ervaring met vrouwen?) dan jongere mannen, en kunnen daarom een jongere vrouw sneller ergens inlullen
  • Jongere vrouwen vinden het cool om tegen hun vriendinnen op te scheppen (don't you deny it, we know it's true)
  • + en + is +

daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
      maandag 10 maart 2003 @ 01:14:10 #18
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_8996782
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 01:04 schreef teardrop het volgende:
    [blabla]

op je 16e ben je als meisje zijnde toch al best volwassen en jongens zijn dat pas ...uh wat later.

Het cliché! Het cliché!

Wat mensen al niet verzinnen in een vlaag van waan.

deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
      † In Memoriam † maandag 10 maart 2003 @ 01:14:21 #19
    47213 ArmaniMania
    pi_8996784
    vreemd nu ik er zo over na denk, zijn mijn laatste 2 vrienden 5 jaar ouder geweest. ikzelf ben 28, zou ik ouder zijn dan dat ik ben ?

wat ik hier mee wil zeggen,echte liefde kent geen leeftijd.merkte er niks van het leeftijdsverschil van jongere of oudere meiden,tis hoe je aan elkaar aanpast

maandag 10 maart 2003 @ 01:15:05 #20
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_8996796
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 01:04 schreef blieblie het volgende:
    helaas voor de mannen die ouder preferen zijn er bar weinig vrouwen die interesse hebben in jonger...
    Wel weer een gelukje voor oudere vrouwen die jong prefereren
    deed het licht uit
      maandag 10 maart 2003 @ 01:16:50 #21
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_8996818
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 01:14 schreef ArmaniMania het volgende:
    wat ik hier mee wil zeggen,echte liefde kent geen leeftijd.merkte er niks van het leeftijdsverschil van jongere of oudere meiden,tis hoe je aan elkaar aanpast
    Volgens mij heeft 90% van de 20 jarige jongens helemaal geen liefde voor dat meisje, maar doen ze het gewoon om de platte lust.
    deed het licht uit
    pi_8996845
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 01:04 schreef blieblie het volgende:

Dan generaliseren die vrouwen (niet geheel onterecht begrijp ik wel) want niet iedereen die jonger is is per defenitie oninteressant. Maarja bewijs dat maar eens als ze geen oog voor je hebben
    pi_8996853
    Het leeftijdsverschil is niet tijdsgebonden. Mijn vriendinnen waren altijd ouder en ik ben getrouwd met een vrouw van 39. Terwijl ik zelf 26 ben. Valt aan te raden
    Ik heb een oom en tante die 9 jaar in leeftijd verschillen en mijn grootmoeder en grootvader hadden een kloof van 13 jaar tussen hun. Het is van alle tijden, het hangt alleen van de personen af...
    www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
    pi_8997013
    ik ben zelf 26 en ik heb 2 x verkering gehad
    toen ik 15 was met een jongen die 8 jaar ouder was en 2 jaar later met een die 14 jaar ouder was.
    vaak zijn meiden van 15 a 16 volwassener dan jongens van die leeftijd.
    En dat is dus ook de reden dat jonges van 20+ op ze vallen/ verliefd worden.
    Wat nu ook het "probleem" is , is dat je tegenwoordig niet goed kunt zien hoe jong of dat iemand is.
    10 jaar geleden ging dat nog wel.

ik vind dat er niks op tegen is tegen grote leeftijdsverschillen, zolang iedereen maar gelukkig is met elkaar.

Thank Drunk I'm a Goddess!
      FOK!fossiel maandag 10 maart 2003 @ 01:33:28 #25
    10 RemCOW
    SG Special power! :D
    pi_8997037
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 01:14 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Het cliché! Het cliché!

Wat mensen al niet verzinnen in een vlaag van waan.

Inderdaad. Echt wat een K U T - argument
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    Let's have fun ---- Life will suck soon enough
    Hattrick: 206761
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')