Het is neit dat ik hier iets tegen heb ofzo, moet iedereen voor zichzelf weten. maar wanneer is deze rage aangeslagen, of is het alleen plaatselijk hier ofzo???
erger vind ik die half en eind 20ers met meisjes van 16
quote:Hmmm, in mijn omgeving is dat altijd al geweest
Op maandag 10 maart 2003 00:37 schreef GWD het volgende:
Vroeger toen ik een jaar of 15 was, bleef iedereen lekker in zijn eigen leeftijdsgroep hangen, je had vriendinnen van 14 of van 16. Zelfs de gedachte aan een leeftijdsverschil groter dan 2 jaar maakte je misselijk, men noemde dat wanhoop of pedofilie. Tegenwoordig schijnt het steeds meer rage te worden om als 20+ er met meisjes van 16 jaar of jonger het bed in te duiken. Ik zie steeds meer vrienden om me heen relaties beginnen met jongere meisjes. Ook op school hebben veel mensen relaties met jongere en worden mensen met een rijbewijs door hun vriendin op de scooter opgehaald omdat ze net haar brommerrijbewijs heeft.Het is neit dat ik hier iets tegen heb ofzo, moet iedereen voor zichzelf weten. maar wanneer is deze rage aangeslagen, of is het alleen plaatselijk hier ofzo???
Sterker nog, in de brugklas waren de meisjes met een bebrommerde vriend magisch...
Kortom, is al tijden zo.
ben nu 22, en de dames waar mee ik date zijn gem. 25....
Zelf ben ik ook wat ouder (zie mijn profiel) en heb ik ook veel
jonge vrienden om me heen. Ik wordt door mijn jeugdigere uiterlijk
jonger geschat maar desondanks wordt ik best wel cool ondervonden.
Voor mij is het ook een "uitvlucht" wellicht om minder gauw volwassen
te worden en ga ik ook gewoon nog lekker uit op de zaterdag naar de discotheek.
my 2ct
quote:I don't think so. Dat jongens van rond de 20 vaak met meiden van jaar of 16 hebben ligt eerder aan het emotionele niveau van de jongen. Niet dat die meiden zo volwassen zijn, maar de jongens zijn vaak minder volwassen dan hun vrouwelijke leeftijdsgenoten.
Op maandag 10 maart 2003 00:41 schreef beelz het volgende:
grin tis ook in zwolle zo hoor
viel mij laatst op dattik ook altijd op jongere meisjes val en zelf hebbik daar mijn theorie over:
je bent 16 en word verliefd op een meisje van 16...samen hebben jullie een geweldige tijd en omdat het je eerste liefde was blijft dit altijd bij je
het raakt uit en je blijft dus altijd in je eerste liefde hangen en daarom val je steeds op jongere meisjes...je bent 17 en valt op meisje van 16...je word 18 en valt op meisje van 16...en zo ga je door tot je officieel pedo bent of eindelijk uit dat ding stapt omdat je weer op iemand verliefd word die van jou leeftijd is
quote:groot gelijk
Op maandag 10 maart 2003 00:47 schreef Lopat het volgende:
Ik ga en ging altijd om met vrouwen een stuk ouder als ik....ben nu 22, en de dames waar mee ik date zijn gem. 25....
het is trouwens voor de jongens in die leeftijdsgroep (15-16) ook steeds moeilijker om een vriendin van eigen leeftijd te krijgen omdat vrijwel al die meiden alleen maar naar oudere jongens kijken
[Dit bericht is gewijzigd door teardrop op 10-03-2003 01:09]
+ en + is +
quote:
Op maandag 10 maart 2003 01:04 schreef teardrop het volgende:
[blabla]op je 16e ben je als meisje zijnde toch al best volwassen en jongens zijn dat pas ...uh wat later.
Wat mensen al niet verzinnen in een vlaag van waan.
wat ik hier mee wil zeggen,echte liefde kent geen leeftijd.merkte er niks van het leeftijdsverschil van jongere of oudere meiden,tis hoe je aan elkaar aanpast
quote:Wel weer een gelukje voor oudere vrouwen die jong prefereren
Op maandag 10 maart 2003 01:04 schreef blieblie het volgende:
helaas voor de mannen die ouder preferen zijn er bar weinig vrouwen die interesse hebben in jonger...
quote:Volgens mij heeft 90% van de 20 jarige jongens helemaal geen liefde voor dat meisje, maar doen ze het gewoon om de platte lust.
Op maandag 10 maart 2003 01:14 schreef ArmaniMania het volgende:
wat ik hier mee wil zeggen,echte liefde kent geen leeftijd.merkte er niks van het leeftijdsverschil van jongere of oudere meiden,tis hoe je aan elkaar aanpast
quote:
Op maandag 10 maart 2003 01:04 schreef blieblie het volgende:
helaas voor de mannen die ouder preferen zijn er bar weinig vrouwen die interesse hebben in jonger...
ik vind dat er niks op tegen is tegen grote leeftijdsverschillen, zolang iedereen maar gelukkig is met elkaar.
quote:Inderdaad. Echt wat een K U T - argument
Op maandag 10 maart 2003 01:14 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Het cliché! Het cliché!
Wat mensen al niet verzinnen in een vlaag van waan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |