quote:Ach, er zijn zoveel mensen die er commentaar op hebben. Kijk, ik kan me voorstellen dat iemand het niet leuk vind, smaken verschillen nou eenmaal... Maar de meeste gaan echt zeiken over dat het suf is enzo, terwijl ze het niet eens meegemaakt hebben...
Op maandag 10 maart 2003 00:37 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Kijk ik nog bijna over die sub heen ook
. Gelukkig lijk ik niet gek ofzo als enige hier
.
quote:Mja is ook weer zo. "Boeiend". Doe of laat wat jij wil.
Op maandag 10 maart 2003 00:39 schreef HeatWave het volgende:[..]
ach het was 2 tegen 1, dus zo erg was het niet, er zijn genoeg pro carnavallers op fok! hoor...
quote:tuurlijk, dat is logisch toch?
Op maandag 10 maart 2003 00:40 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Mja is ook weer zo. "Boeiend". Doe of laat wat jij wil.
quote:Of vergelijken met wat je ziet op de duitse TV-zenders
Op maandag 10 maart 2003 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ach, er zijn zoveel mensen die er commentaar op hebben. Kijk, ik kan me voorstellen dat iemand het niet leuk vind, smaken verschillen nou eenmaal... Maar de meeste gaan echt zeiken over dat het suf is enzo, terwijl ze het niet eens meegemaakt hebben...
quote:Thnx
Op maandag 10 maart 2003 00:38 schreef Troel het volgende:[..]
nou vooruit, ik gooi er voor jou ook eentje in!
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:41 schreef HeatWave het volgende:[..]
tuurlijk, dat is logisch toch?
in het noorden zal het nooit wat worden..
Ik zat met carnaval in de bus uit de stad achter 2 volwassen kerels die de HELE WEG hetzelfde deuntje zongen met een vogelmuts op hun kop
"en die ouwe sint jan, ja die kan er wat van" 15 minuten lang!!!!!!!!
Dat is dus mijn beeld van carnaval
quote:LOL
Op maandag 10 maart 2003 00:43 schreef GHansieIII het volgende:[..]
. (ow eehm niet alleen een smilie) "Natuurlijk is dat zo dacht je van niet dan?" "Van mij moet je niks, ik wil alleen een mening overbrengen" (En maar van zulk ge-reetlik).
ach live and let live, maar IK doe niet mee
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:45 schreef HeatWave het volgende:
het is een discussie die je nooit zal beslissenin het noorden zal het nooit wat worden..
Ik zat met carnaval in de bus uit de stad achter 2 volwassen kerels die de HELE WEG hetzelfde deuntje zongen met een vogelmuts op hun kop
"en die ouwe sint jan, ja die kan er wat van" 15 minuten lang!!!!!!!!
Dat is dus mijn beeld van carnaval
quote:ik ook, terwijl ik af en toe best bij FC Twente te vinden ben...
Op maandag 10 maart 2003 00:46 schreef GHansieIII het volgende:[..]
![]()
![]()
. Tja, zo heb ik ook een heel erg verkeerd beeld van voetbal en voetbalsupporters waar ik beide niet veel van moet hebben, terwijl er toch niks mis mee schijnt te zijn.
quote:Tja daar zit ook een kern van waarheid in helaas.. heel veel voetbalsupporters zijn debielen. maar veel ook niet
Op maandag 10 maart 2003 00:46 schreef GHansieIII het volgende:[..]
![]()
![]()
. Tja, zo heb ik ook een heel erg verkeerd beeld van voetbal en voetbalsupporters waar ik beide niet veel van moet hebben, terwijl er toch niks mis mee schijnt te zijn.
quote:Ach "Hier in Hoorn" hadden we eehm, een majorreteteam van 5jarigen, een huifkar (
Op maandag 10 maart 2003 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Delft was de "grote" optoch bezig en de meeste mensen die langs de kant stonden waren niet verkleed (gewoon bezig met normale leven) en keken echt alsof ze een paar gekken zagen lopen...
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:50 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Ach "Hier in Hoorn" hadden we eehm, een majorreteteam van 5jarigen, een huifkar (
), een prinsenwagen die in 2 uur in elkaar was geverft en een dansgroepje ofzo. En dan mag je ze niet uitlachen
.
Whahaha
In Den Bosch hadden we pas een echte optocht! Al kan ie wel beter...
quote:En dan het wormvormig aanhangsel van Hoorn --> Zwaag, bouwt in dat jaar zo'n 20-30 wagens in elkaar waar je U tegen zegt (heb ze tijdens m'n rijles allemaal gezien, ze staan dan uitgestald langs de kant van de weg). Een soort van bloemenkorso met veel bier
Op maandag 10 maart 2003 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Whahaha
In Den Bosch hadden we pas een echte optocht! Al kan ie wel beter...
quote:Dat is wel komisch ja. Sommige café's zouden zo graag willen, en dan doen ze zo'n halve poging, dat dan zo'n sneue vertoning word. Dan geeft carneval toch een meerwaarde aan je avond uitgaan, al is het maar om eens goed te kunnen lachen
Op maandag 10 maart 2003 00:53 schreef HeatWave het volgende:
In Amsterdam merk je er weinig van, maar sommmige cafes doen krampachtig hun best, die mijd ik dan ook
quote:Zwaag jah
Op maandag 10 maart 2003 00:52 schreef GHansieIII het volgende:[..]
En dan het wormvormig aanhangsel van Hoorn --> Zwaag, bouwt in dat jaar zo'n 20-30 wagens in elkaar waar je U tegen zegt (heb ze tijdens m'n rijles allemaal gezien, ze staan dan uitgestald langs de kant van de weg). Een soort van bloemenkorso met veel bier
.
quote:* HeatWave ook
Op maandag 10 maart 2003 00:56 schreef Troel het volgende:
* Troel gaat slapen
truste allemaal!!!
en dat is geen toeval
quote:Welterusten Troel
Op maandag 10 maart 2003 00:56 schreef Troel het volgende:
* Troel gaat slapen
truste allemaal!!!
[Dit bericht is gewijzigd door GHansieIII op 10-03-2003 00:58]
quote:sttt, zeg dat nou niet