nu is mijn vraag: Als er luiers voor katten bestaan, en ze zou makkelijk rond kunnen klauteren in huis, zou je haar dan een luier aandoen en laten leven of alsnog een spuitje geven? Want wees nou eerlijk: zoiets is toch leven voor een kat. Aan de andere kant heb ik zoiets van: Haar broertje is er blij mee, ik ben er blij mee, ze heeft geen pijn.. en ze leeft nog...
jullie mening AUB...
Ik kan hem nu nog een kick geven, naar F&F oid. Zeg maar. .
quote:nja.. ik ben eigenlijk alleen echt bekend in onzin en SEX
Op zondag 9 maart 2003 23:41 schreef PrivateRyan het volgende:
Waarom open je dit toch in Onzin? Je weet dat je geen serieuze reacties krijgt he?Ik kan hem nu nog een kick geven, naar F&F oid. Zeg maar.
.
kick maar
quote:Zeg
Op zondag 9 maart 2003 23:41 schreef PrivateRyan het volgende:
Je weet dat je geen serieuze reacties krijgt he?
quote:sorry yvonne...
Op zondag 9 maart 2003 23:43 schreef yvonne het volgende:
Nattuurlijk laten leven, er bestaan al jaren luiers voor katten trouwens, sproeiende fok katers bijvoorbeeld.
Fok he,, niet FOK!
maar ik vind het niet echt een leven voor een kat... een kat hoort te dartelen en te springen.. deze is als ze met haar voorpootjes loopt net een wandelend skateboard...
quote:Katten, alle dieren trouwens, passen zich vrij snel aan bij een handicap,
Op zondag 9 maart 2003 23:44 schreef Tessje het volgende:[..]
sorry yvonne...
maar ik vind het niet echt een leven voor een kat... een kat hoort te dartelen en te springen.. deze is als ze met haar voorpootjes loopt net een wandelend skateboard...
Als je kat verder vrolijk is en verder gezond is, wie ben jij dan om dat leven te laten beeindigen?
quote:ik vind het vrij moeilijk om te kiezen. Maar ik vind het ook vrij egoistisch op de een of andere manier... maar inderdaad.. het liefste heb ik dat ze blijft leven.. nu nog eens kijken morgen wat pappie en mammie ervan vinden. die luiers kosten natuurlijk wat..........
Op zondag 9 maart 2003 23:46 schreef yvonne het volgende:[..]
Katten, alle dieren trouwens, passen zich vrij snel aan bij een handicap,
voor jouw kat is DIT het leven, ze past zich aan en blijft wat er ook gebeurd is, kat.Als je kat verder vrolijk is en verder gezond is, wie ben jij dan om dat leven te laten beeindigen?
of dierenvrienden moeten mij gaan sponseren
quote:dat was ze al want ze is aangereden....... je mag hier maar dertig voor de deur.. want het is nog binnen de bebouwde kom.. maar mensen rijden hier 100
Op zondag 9 maart 2003 23:44 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik hoop voor je dat je het beest niet naar buiten laat gaan, dan is ie binnen de korste keren de pisang ...
quote:Dan ga jij er toch staan verdorie
Op zondag 9 maart 2003 23:49 schreef Tessje het volgende:. maar mensen rijden hier 100
en er wordt niet gecontroleerd
quote:het is wel zo dat ze pas 7 maanden is. Ik zit er nu ook een beetje mee dat ik tot ze ongeveer 12 is luiers moet blijven kopen. Nu heb ik dat er echt voor over. Maar ik moet echt zien wat mijn ouders ervan vinden. Ik bedoel, alleen dekentjes al waar ze op kon liggen omdat ze toch naar de kattebak moet eigenlijk kosten al 10 euro.. daar doe je nog geen week mee want het moet om de zoveel uur verschoont worden...
Op zondag 9 maart 2003 23:51 schreef seriewoordenaar het volgende:
We hebben zelf 4 katten. Ik zou kiezen voor de luier. Zoiets zal vast bestaan, aangezien er ook 'maandverbanden' voor katten bestaan. Hoewel het beestje technisch gezien geen liefde voelt voor jou heb jij een bepaalde band met het diertje. Als je kat niet in een blijvende staat van pijn verkeert zie ik geen probleem om nog samen vele momenten van plezier te hebben.
Het is misschien een moeilijke beslissing, maar ik denk puur rationalistisch gezien dat een spuitje het beste is.
quote:en dan te denken dat hier serieuze mensen horen te zitten...
Op zondag 9 maart 2003 23:57 schreef Misanthroopia het volgende:
Een flinke spuit vol botuline.
quote:precies, een beetje respect is ook ver te zoeken soms
Op maandag 10 maart 2003 00:00 schreef Tessje het volgende:[..]
en dan te denken dat hier serieuze mensen horen te zitten...
als jullie hier niet serieus over kunnen zijn heb ik 1 woord: "Bedankt". Dit gaat over mijn kat die gewoon echt mijn maatje is en waarbij ik nu de keuze heb over leven of dood... mijn vakantie was ook niet echt geweldog doordat ik de hele tijd aan dat beestje zat te denken...
Dat meisje komt met een serieuze vraag waar ze echt mee zit, en niets ten koste van de WEL normaal reageerenden, dan kan je toch ook gewoon antwoorden, anders hou je je virtuele stoere bek maar!
Dat het JOU nou niets doet is je goed recht, maar klik niet op reply en ga ergens anders mans doen!
Losers.....
tess, sterkte en ik spreek je morgen wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |