abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2003 @ 23:36:48 #1
39403 a_Man
You'll dig it the most :)
pi_8994738
Laatst nog Iron Monkey 2 gezien. Ik vond de eerste film best goed en dacht laat ik deze maar huren omdat regisseur Yuen Woo Peng dit deel ook regisseerde en Donnie Yen weer van de partij was. Wat een mistake was dat zeg.
In tegenstelling tot deel 1 zag deze film er erg low budget uit en de meeste personen zijn slechtgekleed. Vooral de slechteriken zagen er lachwekkend uit. De gevechten waren gemiddeld en soms zag je duidelijk het touwwerk. Kortom: een afrader naar mijn mening.
I've seen them do it, man. They're fucking drownin' em in that shit :)
pi_8994861
wild wild west.. we zijn destijds halverwege de film met de hele zaal de polonaise gaan doen om er nog een beetje plezier in te krijgen..
pi_8994869
Austin Powers 3 is walgelijk slecht.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_8994882
mouling rouge...

mijn vriendin had em een keer meegenomen maar wat een baggerfilm, niet dat ik niet van 'muziekfilms' houdt... maar echt ronduit eng

onder
pi_8994928
Die Ali G-film was ook ferm overroepen.
  zondag 9 maart 2003 @ 23:43:49 #6
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_8994979
The Postman... Er komt geen einde aan en het is alsof de schrijver geen keuze kon maken tussen 2 verhalen en ze dus maar achter elkaar geplakt heeft. Het is een soort ode aan de Amerikaanse postbestelling met een post-apocalyptisch Mad Max sausje dat op alle fronten de plank compleet mis slaat.

Maar da's mijn mening... heb 'm halverwege doorgespoeld en dat doe ik anders echt nooit.... dit was te erg.

We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 9 maart 2003 @ 23:44:18 #7
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_8994995
quote:
Op zondag 9 maart 2003 23:41 schreef Haanibal het volgende:
mouling rouge...

mijn vriendin had em een keer meegenomen maar wat een baggerfilm, niet dat ik niet van 'muziekfilms' houdt... maar echt ronduit eng

Erg he en sommige mensen verklaren me voor gek als ik dit zeg.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zondag 9 maart 2003 @ 23:45:07 #8
39403 a_Man
You'll dig it the most :)
pi_8995022
Er zijn uitzondering natuurlijk, maar meestal zuigen vervolgfilms.
I've seen them do it, man. They're fucking drownin' em in that shit :)
pi_8995074
AI - Artificial Intelligence. Slechtste film ooit gezien.
pi_8995166
Signs, bah wat een slecht en saai verhaal, viel echt bijna in slaap.
verder ook nog Ghost Dog, zelfde lakenen pak, slecht en saai verhaal
Even a broken clock is right twice a day.
pi_8995169
The Contender........ONTZETTEND saai van het begin tot het eind....en hij duurt nog es 128 min.....echt ZOON ontzettende saaie film, geen ENKEL stukkie actie of iets dergelijks....afschuwelijk!
pi_8995250
quote:
Op zondag 9 maart 2003 23:49 schreef danos het volgende:
Signs, bah wat een slecht en saai verhaal, viel echt bijna in slaap.
verder ook nog Ghost Dog, zelfde lakenen pak, slecht en saai verhaal
Allebei mee eens!
  zondag 9 maart 2003 @ 23:55:40 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8995320
AI - Artificial Intelligence
Zeeeer slecht. Want het is niet meer dan een moderne pinokkio film. Anders kan ik het niet zien. Zo zonden van m,n geld.

The ring.
Zeer slecht. De hele hype er om heen. De beste film ooit. En het word de knaller van 2003. En hij is zoooo eng. Geloof me. Je mist er niets aan. Het gaat werkelijk nergens over. Wat een zuig film is dat zeg.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8995327
quote:
mouling rouge...

jep kutfilm
"De kinderen werden op alfabetische volgorde in het ravijn geworpen"
pi_8995579
quote:
Op zondag 9 maart 2003 23:56 schreef SlickerThanAverage het volgende:

[..]

jep kutfilm

nee nee!
Goede film
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_8995827
de hulk 2003
wat een film
ik vond de serie altijd wel leuk en ook de films die daarbij hoorde
maar deze ziet er zo slecht uit!
echt super nep!
je kan heel duidenlijk zien zat alles is ingefilmt
en ja dit was de echte film die in juni? uitkomt
en nee dit was niet een copy van internet
  maandag 10 maart 2003 @ 00:19:18 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8995883
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:16 schreef harrie1 het volgende:
de hulk 2003
wat een film
ik vond de serie altijd wel leuk en ook de films die daarbij hoorde
maar deze ziet er zo slecht uit!
echt super nep!
je kan heel duidenlijk zien zat alles is ingefilmt
en ja dit was de echte film die in juni? uitkomt
en nee dit was niet een copy van internet
Lang leven snew digital productions?????
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8996039
Behind Enemy Lines. Bagger cliche verhaal.
Snap niet dat Gene Hackman zich voor die film geleend heeft.
quote:
Op zondag 9 maart 2003 23:55 schreef ook_gek het volgende:
AI - Artificial Intelligence
Zeeeer slecht. Want het is niet meer dan een moderne pinokkio film. Anders kan ik het niet zien. Zo zonden van m,n geld.
Wat is er mis met een modern sprookje?
Of hou je gewoon niet van dat soort film?

Niet dat ik AI nou zo geweldig vond, eind was mij iets te vergezocht, maar goed..

Redactie Frontpage maandag 10 maart 2003 @ 00:37:48 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8996211
Beautiful Mind: echt een baggerfilm over een man die stemmen hoort in zijn hoofd. Het echte verhaal is verkracht voor deze baggerfilm dus een reden te meer het NIET (IK HERHAAL: NIET) te kijken!
  maandag 10 maart 2003 @ 00:43:26 #20
22386 the_RAVEN
Radioactieve Raaf
pi_8996297
2001 a space travesty met Leslie Nielsen, zelfs als je van Naked gun humor houdt is deze film niet te pruimen, zo flauw dat het niet meer grappig is.

Net 8 legged freaks gekeken, een soort disney-comedy-horror film (onmogelijke combinatie dus)

pi_8997163
quote:
mouling rouge...

Ik hou al niet van muziekfilms, maar deze spant de kroon wat betreft ellende! Op de voet gevolgd door magnolia en the perfect storm.... zowat de slechtste films die ik de afgelopen 10 jaar heb gezien.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  Trouwste user 2022 maandag 10 maart 2003 @ 01:51:53 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_8997257
The usual suspects.

Wat een makkelijk script.

We verzinnen iets spannends, maar dan blijkt op het eind dat het allemaal verzonnen is.

Toen JR Ewing werd beschoten bij Dallas bleek het ook een droom te zijn.

Maar dat was iig minder pretentieuze crap.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8997292
'Go For Broke', een bagger film met oa "sterren" als Pras van de Fugees en Bobby Brown .. 2 mannen gaan verkleed als vrouw de vrouwengevangenis in,en proberen te ontsnappen

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_8997322
the sixth sense en bridget jones diary

eerste was zo gehyped, dat waarschijnlijk mijn verwachtingen veel te hoog gespannen waren, ik vond hem echt te traag en te saai

de tweede was gewoon bagger vond ik

2 films die ik niet eens heb afgekeken

pi_8997426
Black Knight, wat een baggerfilm

Die martin lawrence die probeert grappig te zijn door zich als een wannabe gangster te gedragen

en het plot slaat ook al nergens op, hij valt in een sloot en is ineens in middeleeuwen

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')