mijn vriendin had em een keer meegenomen maar wat een baggerfilm, niet dat ik niet van 'muziekfilms' houdt... maar echt ronduit eng
Maar da's mijn mening... heb 'm halverwege doorgespoeld en dat doe ik anders echt nooit.... dit was te erg.
quote:Erg he en sommige mensen verklaren me voor gek als ik dit zeg.
Op zondag 9 maart 2003 23:41 schreef Haanibal het volgende:
mouling rouge...mijn vriendin had em een keer meegenomen maar wat een baggerfilm, niet dat ik niet van 'muziekfilms' houdt... maar echt ronduit eng
quote:Allebei mee eens!
Op zondag 9 maart 2003 23:49 schreef danos het volgende:
Signs, bah wat een slecht en saai verhaal, viel echt bijna in slaap.
verder ook nog Ghost Dog, zelfde lakenen pak, slecht en saai verhaal
The ring.
Zeer slecht. De hele hype er om heen. De beste film ooit. En het word de knaller van 2003. En hij is zoooo eng. Geloof me. Je mist er niets aan. Het gaat werkelijk nergens over. Wat een zuig film is dat zeg.
quote:jep kutfilm
mouling rouge...mijn vriendin had em een keer meegenomen maar wat een baggerfilm, niet dat ik niet van 'muziekfilms' houdt... maar echt ronduit eng
quote:nee nee!
Op zondag 9 maart 2003 23:56 schreef SlickerThanAverage het volgende:[..]
jep kutfilm
quote:Lang leven snew digital productions?????
Op maandag 10 maart 2003 00:16 schreef harrie1 het volgende:
de hulk 2003
wat eenfilm
ik vond de serie altijd wel leuk en ook de films die daarbij hoorde
maar deze ziet er zo slecht uit!
echt super nep!
je kan heel duidenlijk zien zat alles is ingefilmt
en ja dit was de echte film die in juni? uitkomt
en nee dit was niet een copy van internet
quote:Wat is er mis met een modern sprookje?
Op zondag 9 maart 2003 23:55 schreef ook_gek het volgende:
AI - Artificial Intelligence
Zeeeer slecht. Want het is niet meer dan een moderne pinokkio film. Anders kan ik het niet zien. Zo zonden van m,n geld.
Niet dat ik AI nou zo geweldig vond, eind was mij iets te vergezocht, maar goed..
Net 8 legged freaks gekeken, een soort disney-comedy-horror film (onmogelijke combinatie dus)
quote:Ik hou al niet van muziekfilms, maar deze spant de kroon wat betreft ellende! Op de voet gevolgd door magnolia en the perfect storm.... zowat de slechtste films die ik de afgelopen 10 jaar heb gezien.
Wat een makkelijk script.
We verzinnen iets spannends, maar dan blijkt op het eind dat het allemaal verzonnen is.
Toen JR Ewing werd beschoten bij Dallas bleek het ook een droom te zijn.
Maar dat was iig minder pretentieuze crap.
eerste was zo gehyped, dat waarschijnlijk mijn verwachtingen veel te hoog gespannen waren, ik vond hem echt te traag en te saai
de tweede was gewoon bagger vond ik
2 films die ik niet eens heb afgekeken
Die martin lawrence die probeert grappig te zijn door zich als een wannabe gangster te gedragen
en het plot slaat ook al nergens op, hij valt in een sloot en is ineens in middeleeuwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |