Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
Koos zit te morrelen met de sleutel en zegt ineens: 'Hij doet 't, hij zit op slot'
BBmevrouw is tevreden, wou net al gaan bellen.
Robin moet ook even voelen, en de deur gaat open.
K: "He Waarom doe je dat nou, ze waren er net in getrapt."
Robin probeert het dan nog maar eens, en nu gaat de deur echt op slot. Ze moeten het uitgebreid laten zien aan de BBmevrouw, want ze wil zeker weten dat de deur op slot is.
14.10
Robin is met z'n gewichten aan het spelen.
R: Ik ben blij dat er geen feestje gepland is.
B: Ja, jij wilt graag snel weg he
R: Ja, ik ga echt nog wel stappen vanavond.
B: Wij zullen ook allemaal wel langs de psychiater moeten.
R: Maar dat zal toch wel niet zo lang duren.
Bianca is duidelijk een beetje zenuwachtig. Ze loopt maar heen en weer door het huis. Ze hebben de badkamer opgeruimd. Robin kan niet eten: "Ik denk dat door de spanning komt, ik eet helemaal niks, ik heb gewoon geen trek. Ik heb géén trek". Koos blijft onverstoorbaar lezen.
Robin: "Ik ben blij dat we naar huis gaan". Bianca: "Nog 4 uurtjes".
Koos gaat een stukje brood smeren. Ze gaan nog maar een keer schaken. Robin: "Hmmm, kijken of ik het op kan brengen om een keer serieus te blijven. We maken er een lang potje van, zodat ik goed kan denken". Hij staat al na 'n paar beurten mat echter!
Koos: "Dat had je nou net níet moeten doen".
Bianca begint te zingen. (Dat had ze ook nou net níet moeten doen. Red.)
BB: 'Pak 'm niet helemaal leeg hoor, want jullie hebben straks 3 minuten om 'm weer in te pakken.'
..
Bianca pakt de koffer uit, en daarna meteen weer in. Dat is ook niet goed volgens BB: 'Nee, dat komt pas over een uur of zo.'
Ze gaan eten. Bianca: "Galgenmaal". De gesprekken gaan vooral over het naar huis gaan. Bianca: "We're going home!". Koos: "That's for sure, en we slapen allemaal ergens anders vannacht!". Bianca: "Jij lekker bij je Elsje". Robin: "Ik ook lekker bij m'n Elsje, m'n moeder".
Bianca vraagt of ze zich nou bewust waren van de camera's. Zij wel. Robin: "Vooral omdat ze zo'n herrie maakten". Koos: "Ik vertel het wel als ik er uit ben".
Sander van Volumia roept ze naar de dbk. Ze herkennen zijn stem niet.
R: 'Volumia !!! Xander van Volumia'
B: 'Ja natuurlijk, met die schorre stem.'
K: 'Ik heb zelfs nog een handtekening van 'm thuis.'
Ze doen alledrie vrij hysterisch.
K: 'Heeft hij niet die vriendin die iedereen in de maling neemt? Dat chineesje (red. )'
B: 'Ja, Wendy van Dijk'
Koos vertelt dat z'n buurman ooit 2,5 ton heeft gewonnen. Koos: "Toen dacht ik, ik kan nu net zo goed gaan verhuizen, want twee huizen naast elkaar waar iets gewonnen wordt, dat gebeurt toch nooit".
Stem: "Koos, we komen vanavond een paar keer live in het huis, het zou wel handig zijn dat jij dan niet op het toilet zit".
Bianca: "nou ja, waar slaat dát nou op?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |