abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 00:05:09 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_600477

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 02:01:04 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_600675
02:00 uur
Robin loopt in z'n onderbroek en t-shirt door het huis. Hij heeft net even in de keuken staan rommelen. Ik zie Koos en Bianca niet. Die zullen wel slapen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 02:03:39 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_600679
02:05 uur
Robin is weer naar bed gegaan.
pi_600688
Nee Robin was verstoppertje aan het spelen met de camera's
Try anything once, twice to be sure
pi_600891
rust in huize bb
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_600983
10:50 bianca wordt wakker en stapt onder de douche
  zaterdag 30 december 2000 @ 12:14:33 #7
7694 crocodile
Het doet er niet toe...
pi_601147
11:20 Ik zie Koos nu ook lopen. Hij gaat even naar buiten om 5 seconden sneeuw te gaan ruimen. Het dooit volgens hem.
11:50 Koos en Bi-anca hebben afgesproken dat ze elkaar een bedrag zullen geven als ze winnen, hoeveel wordt niet duidelijk.
12:13 Robin is wakker en komt de kamer in.
.....wat je zegt, maar hoe je het zegt.
  zaterdag 30 december 2000 @ 12:47:12 #8
7694 crocodile
Het doet er niet toe...
pi_601233
12:30 K: vind deze dag wel een hoogtepunt in z'n leven.
12:40 K: hebben je ouders wel eens ruzie, R? R: Ruzie niet echt, wel eens een veningsverschil.
K: Heeft nooit gemerkt dat zijn ouders ruzie hadden, ook zoenen heeft hij ze nooit zien doen.
  zaterdag 30 december 2000 @ 14:10:02 #9
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_601485
14.00
De bewoners moeten de achterdeur op slot doen, en mogen blijkbaar niet meer in de tuin komen. De sleutel werkt niet aan de binnenkant, alleen aan de buitenkant. Alledrie buigen ze zich erover. Ook BBmevrouw bemoeit zich er mee.

Koos zit te morrelen met de sleutel en zegt ineens: 'Hij doet 't, hij zit op slot'
BBmevrouw is tevreden, wou net al gaan bellen.
Robin moet ook even voelen, en de deur gaat open.
K: "He Waarom doe je dat nou, ze waren er net in getrapt."
Robin probeert het dan nog maar eens, en nu gaat de deur echt op slot. Ze moeten het uitgebreid laten zien aan de BBmevrouw, want ze wil zeker weten dat de deur op slot is.

14.10
Robin is met z'n gewichten aan het spelen.
R: Ik ben blij dat er geen feestje gepland is.
B: Ja, jij wilt graag snel weg he
R: Ja, ik ga echt nog wel stappen vanavond.
B: Wij zullen ook allemaal wel langs de psychiater moeten.
R: Maar dat zal toch wel niet zo lang duren.

† In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 15:34:21 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_601767
15:25 uur
Koos zit te lezen op de bank. Robin loopt door het huis. Bianca is al bezig haar koffer in te pakken. Ze vraagt Robin haar te helpen de koffer dicht te maken. Gezamelijk lukt het hun. Hierna gaan ze thee drinken. Bianca: "Er kan nog net één kopje thee vanaf, we zijn door de voorraad heen".

Bianca is duidelijk een beetje zenuwachtig. Ze loopt maar heen en weer door het huis. Ze hebben de badkamer opgeruimd. Robin kan niet eten: "Ik denk dat door de spanning komt, ik eet helemaal niks, ik heb gewoon geen trek. Ik heb géén trek". Koos blijft onverstoorbaar lezen.

Robin: "Ik ben blij dat we naar huis gaan". Bianca: "Nog 4 uurtjes".

† In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 15:43:24 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_601811
15:40 uur
Ze zijn even gaan zitten. Koos: "Het is nou stil, he? Stilte voor de storm". Ze mogen van BB niet naar buiten. Robin vindt dat flauw. Bianca: "Ja, maar toen ze steeds zeiden 'niet opdat kippenhok, deden jullie dat toch weer'". Robin: "Als we daar afspraken over maken, houden we ons daar heus wel aan".

Koos gaat een stukje brood smeren. Ze gaan nog maar een keer schaken. Robin: "Hmmm, kijken of ik het op kan brengen om een keer serieus te blijven. We maken er een lang potje van, zodat ik goed kan denken". Hij staat al na 'n paar beurten mat echter!
Koos: "Dat had je nou net níet moeten doen".

† In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 15:45:51 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_601825
15:45 uur
Koos: "Drie en een halve maand Els niet gezien...". (Zwijmel, Red.)

Bianca begint te zingen. (Dat had ze ook nou net níet moeten doen. Red.)

zaterdag 30 december 2000 @ 16:35:58 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_602034

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 30 december 2000 @ 16:44:00 #14
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_602073
16.35
De bewoners worden opgedragen door BB om hun koffers en het BB koffertje weer uit te pakken. Dit om het straks voor de camera dan weer in te kunnen pakken.

BB: 'Pak 'm niet helemaal leeg hoor, want jullie hebben straks 3 minuten om 'm weer in te pakken.'
..
Bianca pakt de koffer uit, en daarna meteen weer in. Dat is ook niet goed volgens BB: 'Nee, dat komt pas over een uur of zo.'

zaterdag 30 december 2000 @ 16:47:37 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_602084
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 30 december 2000 @ 16:54:44 #16
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_602109
16.50
Koos en Bianca zitten dus te lezen. Robin zit gewoon op de bank. Ze lijken het huis al vast te laten wennen aan de stilte die vanaf vanavond z'n intrede zal doen.
pi_602212
eten wordt klaar gemaakt, koos leest. Dit was mijn laatste keer tot volgend jaar!
muziek, m'n lust en mijn leven
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 17:51:06 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_602224
17:45 uur
Ze zijn druk bezig met voorbereidingen voor hun laatste maaltijd. Pannenkoeken! Bianca: "Die eet ik voorlopig niet meer". Robin dekt de tafel.

Ze gaan eten. Bianca: "Galgenmaal". De gesprekken gaan vooral over het naar huis gaan. Bianca: "We're going home!". Koos: "That's for sure, en we slapen allemaal ergens anders vannacht!". Bianca: "Jij lekker bij je Elsje". Robin: "Ik ook lekker bij m'n Elsje, m'n moeder".

Bianca vraagt of ze zich nou bewust waren van de camera's. Zij wel. Robin: "Vooral omdat ze zo'n herrie maakten". Koos: "Ik vertel het wel als ik er uit ben".

zaterdag 30 december 2000 @ 17:55:29 #19
7694 crocodile
Het doet er niet toe...
pi_602228
17:40 e.v.
R. voetbalt wat, binnen.
K: Het licht buiten op dak is uit.
Ze gaan eten, pannekoeken.
R: we hebben nu in ieder geval de zekerheid dat we naar huis gaan.
B: er staan mensen in de tuin
Ze slapen vannacht allemaal ergens anders:
B waarschijnlijk in Amersfoort bij haar moeder.
K: bij Els.
17:50 Het gaat over hoe bewust ze waren van de aanwezigheid van de camera's. Allemaal wel, de een meer dan de ander.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 18:21:05 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_602327
18:10 uur
Bianca hoort Fewrdi en Hieke in het voorraadhok rommelen. Het eerste wat ze roept: "Is het druk?". Gelukkig mogen Fewrdi en Hieke niks zeggen. Ze moven met de koffers.
  zaterdag 30 december 2000 @ 18:25:37 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_602341
Georgie en Kim kruipen de dbk in en zetten daar een taart en cocktails neer.

Sander van Volumia roept ze naar de dbk. Ze herkennen zijn stem niet.

zaterdag 30 december 2000 @ 18:30:26 #22
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_602358
Na een minuut of vijf is Robin er ineens achter.

R: 'Volumia !!! Xander van Volumia'
B: 'Ja natuurlijk, met die schorre stem.'
K: 'Ik heb zelfs nog een handtekening van 'm thuis.'

Ze doen alledrie vrij hysterisch.

K: 'Heeft hij niet die vriendin die iedereen in de maling neemt? Dat chineesje (red. )'
B: 'Ja, Wendy van Dijk'

† In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 18:54:39 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_602472
18:55 uur
Ze vragen zich af hoe laat ze weten wie er gewonnen heeft. Ze denken rond 'n uur of 10. Koos hoopt eerder. Ze vragen zich ook af of de winnaar er nog even alleen in moet zitten. Koos: "Zit je daar in je uppie met die twee-en-een-halve ton". Bianca: "Nee, dan zit je met z'n tweeën". Koos: "Ja, ik ga niet in m'n uppie door het huis rennen van blijdschap".

Koos vertelt dat z'n buurman ooit 2,5 ton heeft gewonnen. Koos: "Toen dacht ik, ik kan nu net zo goed gaan verhuizen, want twee huizen naast elkaar waar iets gewonnen wordt, dat gebeurt toch nooit".

† In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 18:58:20 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_602486
19:00 uur
De stem roept nu om dat 't niet over 'n uurtje gebeurd is, maar dat het hele avond gaat duren. Koos vraagt: "Ook voor de nummer 3?". Stem: "Dat zullen we nog wel zien". koos: "Oh, de nummer 3 is er dus om 10 uur wel uit". Geen reactie van de stem.

Stem: "Koos, we komen vanavond een paar keer live in het huis, het zou wel handig zijn dat jij dan niet op het toilet zit".
Bianca: "nou ja, waar slaat dát nou op?".

† In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 19:05:22 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_602532
19:05 uur
Ze gaan nog maar een keer kaarten...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')