Mijn vriendin vertrouwt de pil niet zo, en wil dus graag dat ik een condoom gebruik. Nou vooruit dan Maar het probleem is dat ik hem niet om krijg. Ja, het is zo super simpel.. Maar toch lukt het niet.. Als ik de voorhuid naar achter schuif en de condoom uitrol, dan duwt de voorhuid alles weer terug naar voren, en het condoom blijft dus niet echt zitten
Het is sowieso al redelijk moeilijk om het condoom volledig uit te rollen.. ik kom tot over de eikel, maar dan wil hij niet meer echt veel verder naar achter, ten eerste omdat het gewoon errug strak zit, en de naar achter geschoven voorhuid weer naar voren wil..
En ik kan me nu niet voorstellen dat mijn leures nu te groot is voor condooms, qua lengte zit ik toch rond het gemiddelde.. een gemiddelde dikte ken ik niet, maar verwacht niet dat ik daar nu overheen zit :p
Iemand tips?
[Dit bericht is gewijzigd door da_morpheus op 09-03-2003 23:27]
of redeneer omgekeerd en neem grotere condooms
Probeer eens een bredere condoom.
[Dit bericht is gewijzigd door AMADEUZ op 09-03-2003 23:31]
quote:dan nog een maatje groter.. ?
Op zondag 9 maart 2003 23:33 schreef da_morpheus het volgende:
durex topsafe ook al geprobeerd.. dat ging inderdaad als beste van ze allemaal, maar nog niet goed...
kijk hier eens?
http://www.condomerie.nl/NedWijzer.html
En anders gewoon doorrollen. Wie is er nu sterker, jij of je voorhuid??
en daarna moet je met je ene hand de bovenkant goed vasthouden en met je andere hand de condoom met wat geweld afrollen
dat werkt voor mij....
quote:welke tips heb je nu allemaal gebruikt?
Op maandag 10 maart 2003 00:04 schreef da_morpheus het volgende:
en bedankt!! hij blijft nu goed zitten
quote:? ja en van die Pil raken je hormonen helemaal niet van streek...
Op maandag 10 maart 2003 00:07 schreef harrie1 het volgende:
ik ken je relatie niet
maar als je relatie vast is kan ik je maar 1 advies geven
stuur je vriendin naar de dokter
de pil is betrouwbaarder dan een condoom!!!!
tja als je relatie nog niet zo lang is wordt het anders en is het savesex belangrijker
een tipje
met een groter condoom heb je minder spanning om je leuter en dus zal je voorhuid evengoed terug rollen
is je voorhuid niet te kort?
de meeste condooms zijn niet gemaakt voor hollandse maatjes
maar is een universele maat en de nederlanders hebben nu eenmaal meer dan chineese een pi(n)k
quote:de pil is betrouwbaarder, maar 99% dat wil zeggen 1 op de 100 keer dat er toch eentje doorkomt (de kans op bevruchting is dan nog wel klein)
Op maandag 10 maart 2003 00:07 schreef harrie1 het volgende:
ik ken je relatie niet
maar als je relatie vast is kan ik je maar 1 advies geven
stuur je vriendin naar de dokter
de pil is betrouwbaarder dan een condoom!!!!
tja als je relatie nog niet zo lang is wordt het anders en is het savesex belangrijker
een tipje
met een groter condoom heb je minder spanning om je leuter en dus zal je voorhuid evengoed terug rollen
is je voorhuid niet te kort?
de meeste condooms zijn niet gemaakt voor hollandse maatjes
maar is een universele maat en de nederlanders hebben nu eenmaal meer dan chineese een pi(n)k
achja ik overleef het wel
quote:Die vorige van jou was diegene die het uiteindelijk deed werken...
Op maandag 10 maart 2003 00:05 schreef Jantje171282 het volgende:[..]
welke tips heb je nu allemaal gebruikt?
quote:En ik heb een vaste relatie, bijna een jaar..
en als je de voorhuid laat zitten zoals ie zit en door met je vingers de condoom uit elkaar te trekken wijder maakt dus, helemaal eroverheen trekken (over de voorhuis)
hiervoor moet je hem vantevoren wel een paar slagen afrollen
en daarna moet je met je ene hand de bovenkant goed vasthouden en met je andere hand de condoom met wat geweld afrollen
quote:had hem al uitgetest vlak voordat ik zei "bedankt, nu lukt het"
Op maandag 10 maart 2003 00:16 schreef Jantje171282 het volgende:
morpheus is stil, volgens mij is ie m aan t uittesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |