abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8994403
Heejj hallo mensen,

Mijn vriendin vertrouwt de pil niet zo, en wil dus graag dat ik een condoom gebruik. Nou vooruit dan Maar het probleem is dat ik hem niet om krijg. Ja, het is zo super simpel.. Maar toch lukt het niet.. Als ik de voorhuid naar achter schuif en de condoom uitrol, dan duwt de voorhuid alles weer terug naar voren, en het condoom blijft dus niet echt zitten Het is sowieso al redelijk moeilijk om het condoom volledig uit te rollen.. ik kom tot over de eikel, maar dan wil hij niet meer echt veel verder naar achter, ten eerste omdat het gewoon errug strak zit, en de naar achter geschoven voorhuid weer naar voren wil..
En ik kan me nu niet voorstellen dat mijn leures nu te groot is voor condooms, qua lengte zit ik toch rond het gemiddelde.. een gemiddelde dikte ken ik niet, maar verwacht niet dat ik daar nu overheen zit :p

Iemand tips?

[Dit bericht is gewijzigd door da_morpheus op 09-03-2003 23:27]

Admin zondag 9 maart 2003 @ 23:25:52 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8994433
prbeer het eens in sex forum zou ik zo zeggen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_8994476
Gebruik er niet een met verwijding,
en lees gewoon de geleverde handleiding
pi_8994531
Al ben je over het stukje voorhuid heen zaldie niet zo teruggeduwd worden.. Effe doorzetten met afrollen Tenzij het echt te strak zit.. Mdan zou je andere moeten zoeken ofzo..
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
  zondag 9 maart 2003 @ 23:29:52 #5
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_8994533
Koop een kleinere lul!

of redeneer omgekeerd en neem grotere condooms

...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_8994538
ik ken alle handleidingen wel van buiten hoor.. heb al verschillende merken geprobeerd.. en kan heus wel een handleiding opvolgen!!
Maar nu dat niet lukt vraag ik of er misschien mensen zijn die tips hebben die niet in de handleiding staan...
pi_8994573
Heb je de normale condoom? Deze moet passen als je een gemiddelde joekel hebt.

Probeer eens een bredere condoom.

[Dit bericht is gewijzigd door AMADEUZ op 09-03-2003 23:31]

pi_8994583
iets te strak misschiens?

probeer anders durex topsafe.. die zijn iets groter..

pi_8994626
IJzerdraad rond je geslacht zodat het condoom wordt tegengehouden?
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_8994641
durex topsafe ook al geprobeerd.. dat ging inderdaad als beste van ze allemaal, maar nog niet goed...
pi_8994679
quote:
Op zondag 9 maart 2003 23:33 schreef da_morpheus het volgende:
durex topsafe ook al geprobeerd.. dat ging inderdaad als beste van ze allemaal, maar nog niet goed...
dan nog een maatje groter.. ?

kijk hier eens?
http://www.condomerie.nl/NedWijzer.html

pi_8994806
featherlite is dunner en rekt dus wat beter en het voelt beter
onder
pi_8995168
Probeer het eens samen met je vriendin
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zondag 9 maart 2003 @ 23:50:30 #14
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_8995190
Probeer het eens als je een erectie hebt

En anders gewoon doorrollen. Wie is er nu sterker, jij of je voorhuid??

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_8995224
Maar als ik de voorhuid naar achter trek, dan de condoom er over uitrol, past het wel oké, maar zodra ik de condoom loslaat komt de naar achter geschoven voorhuid weer naar voren en neemt de condoom mee naar voren..
pi_8995413
en als je de voorhuid laat zitten zoals ie zit en door met je vingers de condoom uit elkaar te trekken wijder maakt dus, helemaal eroverheen trekken (over de voorhuis)
hiervoor moet je hem vantevoren wel een paar slagen afrollen

en daarna moet je met je ene hand de bovenkant goed vasthouden en met je andere hand de condoom met wat geweld afrollen

pi_8995465
Misschien moet je eerst wat glijmiddel op je lul smeren....
zodat he wat beter glijd?

dat werkt voor mij....

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8995541
en bedankt!! hij blijft nu goed zitten
pi_8995580
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:04 schreef da_morpheus het volgende:
en bedankt!! hij blijft nu goed zitten
welke tips heb je nu allemaal gebruikt?
pi_8995639
ik ken je relatie niet
maar als je relatie vast is kan ik je maar 1 advies geven
stuur je vriendin naar de dokter
de pil is betrouwbaarder dan een condoom!!!!
tja als je relatie nog niet zo lang is wordt het anders en is het savesex belangrijker
een tipje
met een groter condoom heb je minder spanning om je leuter en dus zal je voorhuid evengoed terug rollen
is je voorhuid niet te kort?
de meeste condooms zijn niet gemaakt voor hollandse maatjes
maar is een universele maat en de nederlanders hebben nu eenmaal meer dan chineese een pi(n)k
pi_8995739
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:07 schreef harrie1 het volgende:
ik ken je relatie niet
tja als je relatie nog niet zo lang is wordt het anders en is het savesex belangrijker
een tipje
met een groter condoom heb je minder spanning om je leuter en dus zal je voorhuid evengoed terug rollen
maar is een universele maat en de nederlanders hebben nu eenmaal meer dan chineese een pi(n)k
? ja en van die Pil raken je hormonen helemaal niet van streek...
Kan me Goed voorstellen dat een vrouw niet De pil wil slikken....
ranzige hormonen bom is het
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8995749
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:07 schreef harrie1 het volgende:
ik ken je relatie niet
een tipje
de pil is betrouwbaarder, maar 99% dat wil zeggen 1 op de 100 keer dat er toch eentje doorkomt (de kans op bevruchting is dan nog wel klein)
hij bedoelt: dubbelop, wil mijn vriendin voorlopig ook, omdat ze het niet vetrouwd (der nichtje kreeg op der 18e een keendje, maar was wel aan pil)

achja ik overleef het wel

pi_8995799
morpheus is stil, volgens mij is ie m aan t uittesten
pi_8995848
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:05 schreef Jantje171282 het volgende:

[..]

welke tips heb je nu allemaal gebruikt?

Die vorige van jou was diegene die het uiteindelijk deed werken...
quote:
en als je de voorhuid laat zitten zoals ie zit en door met je vingers de condoom uit elkaar te trekken wijder maakt dus, helemaal eroverheen trekken (over de voorhuis)
hiervoor moet je hem vantevoren wel een paar slagen afrollen
en daarna moet je met je ene hand de bovenkant goed vasthouden en met je andere hand de condoom met wat geweld afrollen
En ik heb een vaste relatie, bijna een jaar..
Ze slikt de pil, maar wil toch wat extra zekerheid.. Want een kindje kunnen we nu absoluut niet gebruiken, zij zit bij de marine (veel aan het varen), en ik moet nog 6 jaar studeren..
Tuurlijk, zonder condoom zou een stuk makkelijker en misschien ook fijner zijn.. maar hoe klein de kans is, maar we kunnen de gevolgen van een msilukte bescherming absoluut niet gebruiken.. Ze zegt bovendien dat ze de pil soms wel eens vergeet, en dan is de zekerheid toch wel ietsje minder denk ik zo...
pi_8995886
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:16 schreef Jantje171282 het volgende:
morpheus is stil, volgens mij is ie m aan t uittesten
had hem al uitgetest vlak voordat ik zei "bedankt, nu lukt het"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')