abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8994116
Ons gezin zit behoorlijk raar in elkaar, niemand bij ons thuis klopt, mijn broertje past eigenlijk nergens bij. Hij lijkt ook op niemand en terwijl iedereen bruin haar heeft is hij blond.

Mijn pa denkt altijd en overal dat hij op z'n werk zit, en heeft de dwangneurose om zich altijd en overal mee te bemoeien, ook al heeft hij geen idee waar hij het over heeft, hij is gewend leiding te geven en denkt dat dat thuis net zo gaat als op zijn werk. het valt me mee dat hij me nog niet ontslagen heeft.

Mijn moeder bedoelt alles hartstikke goed, maar heeft de gave om wat ze ook doet het altijd net zo te doen dat iemand zich eraan kan ergeren. Ook is ze de meest gestreste persoon op deze planeet. Als ik bijv. oevr 30 min bij de trein moet zijn (die hier 30 seconden lopen vandaan is) dan kan ze volledig in de stres raken en dat half uur schreeuwen en rennend doorbrengen.

Mijn zusje heeft een enorme grootheidswaanzin en vind dat de hele wereld onder haar staat. Iedereen die niet 12 blousjes over elkaar aan heeft is een boer en dus zeer minderwaardig aan haar eigen superieure persoon. Ook is de hele wereld in haar ogen stompzinnig en dom omdat ze niet alleen maar 9ens op het gymnasium halen en daarvoor bereid zijn de hele dag te leren.

Heb jij ook zo'n familie, of ouders met een dwangneurose (bijv. een schoonmaak tic is al goed genoeg) lucht dat hier je hart en deel je kommer en kwel met de enige mensen die je werkelijk begrijpen.

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_8994282
Mijn vader zit sinds kort op kookcursus, en nou wil hij alleen nog maar vlees uit de oven. En ik hou helemaal niet zo van stooflapjes!
  zondag 9 maart 2003 @ 23:20:56 #3
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_8994291
Ja zo een heb ik er ook, maar zonder daar uitgebreid op in te gaan stel ik liever de onvermijdelijke vraag...

Wat is jouw "eigenaardigheid" dan?

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_8994317
quote:
Op zondag 9 maart 2003 23:20 schreef Lexie het volgende:
Mijn vader zit sinds kort op kookcursus, en nou wil hij alleen nog maar vlees uit de oven. En ik hou helemaal niet zo van stooflapjes!
pi_8994488
Ik woon bijna 1 jaar op mezelf
  zondag 9 maart 2003 @ 23:36:48 #6
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8994737
Mijn ouders zijn wandelende dwangneuroses en ik dus ook
Gelukkig heb ik ze redelijk onder controle, maar als je bijna geleerd wordt dat dwangneuroses normaal zijn, weet je niet beter.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 9 maart 2003 @ 23:40:59 #7
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_8994875
Mijn vader is bijna altijd op ze werk en alstie thuis is dan zittie voor de tv en binnen 10 minuten slaapt hij.

Mijn moeder is zo'n beetje de saaiste persoon op de wereld en probeert de laatste maanden zo'n beetje elke dag een gesprek met me te beginnen, iets wat ze 21 jaar niet gedaan heeft en zich nu dus schuldig voelt omdat we geen band hebben.

Mijn broertje is een wandelende tijdbom...het kan 100 keer goed gaan maar als je dan wat tegen hem zegt dan wordtie achterlijk aggressief en houdtie pas op me flippen alstie iets heeft gemolt, iemand heeft geslagen of weg is gelopen met een kwade kop.

Ik ben zelf ook niet helemaal 100%....

Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_8996112
quote:
Op zondag 9 maart 2003 23:20 schreef twiFight het volgende:
Ja zo een heb ik er ook, maar zonder daar uitgebreid op in te gaan stel ik liever de onvermijdelijke vraag...

Wat is jouw "eigenaardigheid" dan?

Ik ben een ADHD patientje met een castanova complex en een enorme hekel aan alles wat met carriere te maken heeft
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_8999168
Owkee daar gaan we dan.

Mijn paps is heel aardig, maar blijft werken, 's morgens vroeg naar zijn werk en daarna tot laat in de avond thuis. Een avondje rustig op de bank zitten is een verspilling van tijd.

Mijn mams is net zo aardig, maar alles moet schoon, geen was in de wasmand, geen rommel in huis en vooral blijven schoonmaken

Mijn broertje is ook heel aardig, maar leeft zijn eigen leven en alleen als het hem uitkomt is hij aardig terug

Mijn vriend is heel logische, iedere probleem kan volgens een bepaald aantal regels opgelost worden.

En ikke, ik ben gemiddeld iedere dag depressief, aggressief en vervelend. Verder kan ik heel egoistisch zijn en heb ik vaak het gevoel dat ik altijd de persoon ben die de minste aandacht krijgt. Ik ben heel bang dat mijn ex terugkomt.

Toch houden we allemaal van elkaar en ik zou geen andere familie willen!!!

...
  maandag 10 maart 2003 @ 09:49:23 #10
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8999226
Vader werkt laat en lang en slaapt veel. Is ook nog eens superpara.
Moeder weet niet wat ze wilt.
Ik geef teveel geld uit.

Hmmm niets te klagen dus!

the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  maandag 10 maart 2003 @ 09:53:13 #11
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8999307
Mwa..

M'n zusje gooit altijd alle deuren op nachtslot & klemmen overdag.. zelfs als ze thuis is. Daarbij staart ze ook zo'n 20 seconden naar de display van de telefoon om te checken of ze echt heeft opgehangen en er geen cijfers meer te zien zijn. Oh en ze haalt ook altijd de pitjes en alles uit haar brood omdat ze bang is dat ze er een of andere rare ziekte van krijgt.

(Un)masking for the greater good.
  maandag 10 maart 2003 @ 09:55:05 #12
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8999338
Stel dat zusje maar eens aan mij voor, dan is het binnen een dag afgelopen met dat superieure gevoel
  maandag 10 maart 2003 @ 11:07:40 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_9000965
Ik woon in gezin Doorsnee geloof ik .
  maandag 10 maart 2003 @ 11:13:02 #14
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_9001127
quote:
Op maandag 10 maart 2003 09:55 schreef Frenkie het volgende:
Stel dat zusje maar eens aan mij voor, dan is het binnen een dag afgelopen met dat superieure gevoel

"I'll make you my bitch!"
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  maandag 10 maart 2003 @ 11:20:31 #15
47533 gmn
Loved by Tara
pi_9001353
Ehm.... mijn moeder is heel lief, maar alles moet altijd goed gaan en ze kan niet tegen haasten. Als ik bijvoorbeeld om 8 uur weg moet, moet ik van haar om kwart voor 7 mn bed uit.
Ook telt ze altijd alles, ze weet precies het aantal stappen naar de winkel, het station en vrienden. Verder mag je nooit een keer een beetje depri zijn, want ze is in staat je meteen (weer) naar de crisis-afdeling te brengen vor een gedwongen opname!

Mijn vader is de meest eigenwijze man die er bestaat en heeft gewoon altijd gelijk. Hoe bozer hij wordt, hoe meer hij zijn best doet om kalm te praten (dus hoe kalmer hij klinkt, hoe kwader hij is) Verder wil hij altijd zielig gevonden worden, maar toch dapper (???) hij is heel lief!

En ik, ik ben eigenwijs, licht dwangmatig en heel erg ADHD maar ik ben wel heeeeeel lief!

Carpe diem
pi_9006260
quote:
Op zondag 9 maart 2003 23:40 schreef beelz het volgende:
Mijn vader is bijna altijd op ze werk en alstie thuis is dan zittie voor de tv en binnen 10 minuten slaapt hij.
Herkenbaar.
pi_9010367
Mijn moeder laat me niks zelf doen (nog niet eens eten opscheppen ) en is een schoonmaakmaniak. Als dr 1 kruimeltje op de grond ligt dan vergaat de wereld voor haar. Als er iemand langskomt is het eerste wat ze zeggen: 'Wat is het hier netjes'
Mn pa is meestal op zn werk en alsie thuis is dan doetie alles wat ie kan om mij de kast op te jagen
Mn zus maakt me gek nu ze weer thuis woont, van mn broer hebbik niet zoveel last.
Zo, dat voelde lekker
(oja, en ik heb de neiging om alles te verneuken wat een beetje goed gaat)
pi_9020585
mijn vader denkt dattie perfect is...en probeert ons net als hem te krijgen
  maandag 10 maart 2003 @ 22:26:44 #19
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_9022151
quote:
Op zondag 9 maart 2003 23:15 schreef GWD het volgende:
Ons gezin zit behoorlijk raar in elkaar, niemand bij ons thuis klopt, mijn broertje past eigenlijk nergens bij. Hij lijkt ook op niemand en terwijl iedereen bruin haar heeft is hij blond.

Mijn pa denkt altijd en overal dat hij op z'n werk zit, en heeft de dwangneurose om zich altijd en overal mee te bemoeien, ook al heeft hij geen idee waar hij het over heeft, hij is gewend leiding te geven en denkt dat dat thuis net zo gaat als op zijn werk. het valt me mee dat hij me nog niet ontslagen heeft.

Mijn moeder bedoelt alles hartstikke goed, maar heeft de gave om wat ze ook doet het altijd net zo te doen dat iemand zich eraan kan ergeren. Ook is ze de meest gestreste persoon op deze planeet. Als ik bijv. oevr 30 min bij de trein moet zijn (die hier 30 seconden lopen vandaan is) dan kan ze volledig in de stres raken en dat half uur schreeuwen en rennend doorbrengen.

Mijn zusje heeft een enorme grootheidswaanzin en vind dat de hele wereld onder haar staat. Iedereen die niet 12 blousjes over elkaar aan heeft is een boer en dus zeer minderwaardig aan haar eigen superieure persoon. Ook is de hele wereld in haar ogen stompzinnig en dom omdat ze niet alleen maar 9ens op het gymnasium halen en daarvoor bereid zijn de hele dag te leren.

Heb jij ook zo'n familie, of ouders met een dwangneurose (bijv. een schoonmaak tic is al goed genoeg) lucht dat hier je hart en deel je kommer en kwel met de enige mensen die je werkelijk begrijpen.

Misschien hebben ze aan de drugs gezeten?
(serieus)
Mijnes wel tenminste..
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
  dinsdag 11 maart 2003 @ 13:11:11 #20
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_9034104
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:31 schreef GWD het volgende:

[..]

Ik ben een ADHD patientje met een castanova complex en een enorme hekel aan alles wat met carriere te maken heeft

effekort dus: je bent druk, je hebt last van grootheidswaanzin en geilt op echte meiden en Fok! kloontjes.
en een carriere is in jouw ogen tijdverspilling.
hebik dat goed?

edit: mijn vriendin kan niet tegen open deuren. die MOETEN dicht.
mijn moeder heeft niet echt een dwangneurose.
de plee naar beneden laten staan.

mijn vader tja eh, weet niet en ik. meerdere maar die vind ik persoonlijk niet erg.
een er van is dat er geluid MOET zijn voordat ik wat ga doen op me pc.
ik start dus eerst winamp en zet dan me boxen aan en ga DAN pas wat doen.
als ik op de laptop werk omdat me eigen pc kapot is heb iuk daar geen last van.

[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 11-03-2003 13:14]

pi_9034187
Mijn vader heeft elk uur een glas Jenever nodig, .
Is it washable?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')