quote:goed idee
Op zondag 9 maart 2003 22:43 schreef Lucille het volgende:
Naar de dokter gaan maybe?
Je kunt natuurlijk ook proberen de vinger zelf weer in de kom te krijgen
quote:Geniaal.
Op zondag 9 maart 2003 22:43 schreef Lucille het volgende:
Naar de dokter gaan maybe?
quote:Volgens mij issie wel terug geschoten want bewegen lukt wel, maar het voelt alsof het niet goed zit, als ik het aanraak daar bij het knokkeltje zegmaar dan doet het ook errug pijn.
Op zondag 9 maart 2003 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
Als ie uit de kom is, kun je 'm niet meer bewegen toch?
Anyway, als je wilt weten wat er loos is, zorg dan dat je bij het ziekenhuis een x-ray foto laat maken. Huisartsen kunnen het op de een of andere manier niet zien als iets uit de kom is. Ik kan het weten. Mijn teen was uit de kom, en twee huisartsen konden het simpelweg NIET zien (Ouderdom komt met gebreken? Stelletje ouwe lullen...). Ik kon aanwijzen wat ik wilde, maar ze zagen het gewoon niet. Gevolg was dat ze m'n ontkomde teen in een verbandje wikkelden. Na 3 weken was het uitgegroeid tot een trauma. Maar liefst 3 operaties en 1 jaar later zat dat ding weer terug op z'n plek.
Don't even ask.
Laten x-rayen dus.
Ik heb eens een duim uit de kom gehad en daar was best wel veel kracht voor nodig.. Ook om 'm terug te krijgen!
Ik raad je aan eerst af te wachten. Als je vingerkoot of hele pink van zijn plek gaat dan vinden de spieren dat niet leuk. Geef ze de tijd om ff bij te komen van de schrik.
Mocht je er na een dag of 3 nog steeds last van hebben, dan zou ik een dokter opzoeken.
quote:Het gebeurde bij het gitaarspelen. Nogal een zwaar stuk waarbij pinkje veel nodig is. Nog steeds zeer pijnlijk, dus zo ff langs de dokter.
Op zondag 9 maart 2003 22:52 schreef calvobbes het volgende:
Wat heb je dan gedaan waardoor die uit de kom kan zijn geschoten!?!?! Weet je wel zeker dat die uit de kom is?Ik heb eens een duim uit de kom gehad en daar was best wel veel kracht voor nodig.. Ook om 'm terug te krijgen!
quote:Ik zou normaal ook nog ff wachten maar ik moet woensdag concert spelen en wil daar het liefst ook nog wel ff voor repeteren...
Op maandag 10 maart 2003 00:30 schreef SONiCB00M het volgende:
One thing straight. Je vinger heeft een scharniergewricht, géén kogelgewricht. Van een pink uit de kom kan dus geen sprake zijn want die is er niet!Ik raad je aan eerst af te wachten. Als je vingerkoot of hele pink van zijn plek gaat dan vinden de spieren dat niet leuk. Geef ze de tijd om ff bij te komen van de schrik.
Mocht je er na een dag of 3 nog steeds last van hebben, dan zou ik een dokter opzoeken.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 10-03-2003 12:16]
quote:Idd, maar jeetje wat is dit pijnlijk
Op maandag 10 maart 2003 18:53 schreef Light het volgende:
Is minder natuurlijk, verplicht 3 weken geen gitaar spelen. Maar aan de andere kant ook wel goed dat je naar de dokter geweest bent, nu kan die pink in ieder geval eens wat bijkomen van dat vele spelen. Een poosje rust kan vast geen kwaad.
quote:jawel hoor, ik had pas mijn arm uit de kom leggen, en ik kon hem nog bewegen, tot op een zeker moment mijn spieren zo gruwelijk verstijfd waren en het zweet van mijn hoofd druppelde van de pijn. Toen hield ik er maar mee op
Op zondag 9 maart 2003 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
Als ie uit de kom is, kun je 'm niet meer bewegen toch?
Maar ik had niet echt door dat ie uit de kom was (dacht wtf is dat voor bs, ik wil em weer gebruiken), slingerde met me arm em er weer in, alleen niet echt helemaal goed.
1/2 uur later vloog die weer uit de kom en weer vreselijke pijn.
Toen maar naar ex-chirurg gereden die het goed gemaakt heeft
Maar zoals al eerder gezegd werd, er zit geen kom bij de pink
quote:Nee idd, het is het scharnier, wist ik voorheen niet
Op woensdag 12 maart 2003 16:13 schreef Chnub het volgende:
Mijn arm was pas gelee ook uit de kom. Gleed uit en kon ff niet meer opstaan.
Werd geel van de pijn en zweet droop er van af .
Ik kon me arm ongeveer 10cm bewegen maar echt niet op een manier zoals jij het beschrijft.Maar ik had niet echt door dat ie uit de kom was (dacht wtf is dat voor bs, ik wil em weer gebruiken), slingerde met me arm em er weer in, alleen niet echt helemaal goed.
1/2 uur later vloog die weer uit de kom en weer vreselijke pijn.
Toen maar naar ex-chirurg gereden die het goed gemaakt heeftMaar zoals al eerder gezegd werd, er zit geen kom bij de pink
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |