quote:als je naar het beekje hier langs mijn winkeltje loopt, daar staat een zonnewijzer midden in het water. om 15.00 precies elke dag wijst hij de richting aan die je moet lopen om bij de grot te komen. alleen de grot is niet zo makkelijk te vinden. je moet een spreuk opzeggen wil de grot uit de grond herrijzen.
Op dinsdag 8 april 2003 18:32 schreef Mashimaro_scum_bunny het volgende:
waar ligt die grot??
OFFTOPIC: ik dacht dat je een kloon was, aangezien je zo weinig posts hebt. ik ken namelijk nog een Mashimaro, en dacht dat jij dat was
quote:ik weet niet of je thuis bent in magische gebruiksvoorwerpen, maar men betaald me met magische gebruiksvoorwerpen zoals zeldzame edelstenen of geneeskrachtig kruid zoals racidemal, slangengif van de pacamuta-slang of iets dergelijks. Geld heeft voor mij geen betekenins. Daar kan ik niks mee.
Op woensdag 9 april 2003 17:34 schreef Mashimaro_scum_bunny het volgende:
bedankt!
ik zal tegen haar zeggen als ik weer thuis ben.
hoeveel krijg je van me?
En laat het even weten of ze hier wel mee wil doorgaan. Je kent de gevaren...
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 09-04-2003 17:51]
ik wil je een wel een handspiegel geven. daarin kun je de verleden, heden en in de toekomst kijken.
tenzij je die al in je bezit hebt...
quote:die heb ik nog niet, maar heb ik ook niet nodig, omdat ik die gaves al van nature heb.
Op donderdag 10 april 2003 19:13 schreef Mashimaro_scum_bunny het volgende:
ik laat je het weten wat zij ervan denkt....ik wil je een wel een handspiegel geven. daarin kun je de verleden, heden en in de toekomst kijken.
tenzij je die al in je bezit hebt...
quote:En als het nou gouden munten zijn ?
Op woensdag 9 april 2003 17:44 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ik weet niet of je thuis bent in magische gebruiksvoorwerpen, maar men betaald me met magische gebruiksvoorwerpen zoals zeldzame edelstenen
deze steen kan je krachten vergroten
ik kan je niet vertellen hoe het werkt, het is afhankelijk van persoonlijkheid en hoe je ermee omgaat.
op gegeven moment weet je wel hoe het werkt...
deze is erg zeldzaam en er is maar 3 van op de wereld.....
quote:ja ik heb 2 postduiven. als het erg belangrijk nieuws is, stuur ik allebei mijn postduiven zodat ze elkaar in de gaten kunnen houden
Op vrijdag 11 april 2003 13:42 schreef Shai-Hulud het volgende:
* telefoon gaat"Hallo, doe je ook aan postduif bezorging? En eventueel rembours?"
quote:dit is een verhaal
Op vrijdag 11 april 2003 13:45 schreef ThE_ED het volgende:[..]
En als het nou gouden munten zijn ?
Goedemiddag trouwens!
quote:wow! ik heb vaak van die steen gehoord. het is een geweldig gebruiksmiddel! ik ben er super blij mee
Op vrijdag 11 april 2003 17:27 schreef Mashimaro_scum_bunny het volgende:
*mashimaro rommelt in haar handtasje en haalt een saffier kleurige steen te voorschijn*deze steen kan je krachten vergroten
ik kan je niet vertellen hoe het werkt, het is afhankelijk van persoonlijkheid en hoe je ermee omgaat.
op gegeven moment weet je wel hoe het werkt...deze is erg zeldzaam en er is maar 3 van op de wereld.....
*mashimaro zegt gedag en loopt de winkel uit*
quote:dank je hartelijk
Op woensdag 16 april 2003 17:13 schreef Mashimaro_scum_bunny het volgende:
*mashimaro overhandigt de steen en zegt*
asjeblieft!
en bedankt!*mashimaro zegt gedag en loopt de winkel uit*
quote:Heksje loopt weer terug naar LWaS en gaat naast hem op de bank zitten. "sorry dat het zo lang duurde, maar dit was even belangrijk. kijk eens wat een mooie steen * Hanneke1983 laat de zeldzame steen aan LWaS zien
Op maandag 14 april 2003 00:43 schreef LWaS het volgende:
* LWaS zit nog steeds braaf op de bank te wachten![]()
* Hij brengt zijn vinger langzaam naar de steen en raakt hem aan
Wow, dit ziet er mooi uit zeg!
Hallo!
Ben een werkzoekende nymf, misschien dat ik hier nog wat kan toevoegen?
Ziet er druk uit en ook heksen hebben rust nodig
quote:* LWaS weet niet precies wat er gebeurt als hij de steen aanraakt en schrikt er eik van. maar omdat het heksje bij hem is, vertrouwt hij op haar....
Op donderdag 17 april 2003 17:03 schreef Hanneke1983 het volgende:
ze ziet dat hij twijfelt als ze vraagt hem de steen aan te raken, maar hij doet het toch. de reactie van de steen is erg mooi. het straalt ineens een enorme kracht in de vorm van een lichtbundel uit. ze ziet dat de lichtbundel via LWaS' vinger in zijn lichaam gaat, dat betekent dat LWaS een teken van zwakte vertoonde en dat die op dat moment werd "bijgetankt". Ze vraagt zich af wat de teken van zwakte is van LWaS...
Wat betekend het wat er nu gebeurde * vraagt LWaS
quote:
Op donderdag 17 april 2003 18:08 schreef -PassY- het volgende:
* -PassY- loopt naar binnen uit nieuwsgierigheid
quote:ja hoor
Op donderdag 17 april 2003 21:27 schreef -PassY- het volgende:
heeft u ook bezemsgewoon een kleintje voor de boodschappen zeg maar
quote:wat voor een wezen ben jij?
Op donderdag 17 april 2003 22:04 schreef nyphai het volgende:
* nyphai hobbelt het winkeltje binnenHallo!
Ben een werkzoekende nymf, misschien dat ik hier nog wat kan toevoegen?
Ziet er druk uit en ook heksen hebben rust nodig
quote:de steen liet zien dat je een teken van zwakte vertoonde en die werd op dat moment als het ware "bijgetankt". Maarreuh... *heksje kijkt verlegen weg* wat was je teken van zwakte?
Op maandag 21 april 2003 23:01 schreef LWaS het volgende:[..]
* LWaS weet niet precies wat er gebeurt als hij de steen aanraakt en schrikt er eik van. maar omdat het heksje bij hem is, vertrouwt hij op haar....
Wat betekend het wat er nu gebeurde * vraagt LWaS
Ik denk dat mijn zwakte is dat ik een zwak heb voor jou...bij jou voel ik me zo vreemd op mijn gemak....alsof ik je al zolang ken....
quote:
Op woensdag 23 april 2003 23:46 schreef LWaS het volgende:
* LWaS kijkt naar de grond en stamelt een beetjeIk denk dat mijn zwakte is dat ik een zwak heb voor jou...bij jou voel ik me zo vreemd op mijn gemak....alsof ik je al zolang ken....
* mamamiep kijkt naar de vrouw en ziet dat het Hanneke1983 is ![]()
Hallo Hanneke1983. Je hebt die spulletjes vast wel voor mij
?
* LWaS kijkt vlug weg, voordat ht Heksje ziet dat hij bloost
quote:Hee mammamiep. ik had niet verwacht jou hier te zien
Op donderdag 24 april 2003 17:41 schreef mamamiep het volgende:
Hee leuk, een winkeltje voor mijn kleine heksenspulletjes. * mamamiep kijkt om het hoekje en ziet iemand lopen Heeft u ook een nieuwe bezem? En iets van poets om mijn glazen bol op te poetsen?
* mamamiep kijkt naar de vrouw en ziet dat het Hanneke1983 is
Hallo Hanneke1983. Je hebt die spulletjes vast wel voor mij
?
natuurlijk heb ik iets om je glazen bol op te poetsten. maar hoe kan het dat ie vies is? want als je m regelmatig gekbuikt blijft hij vanzelf schoon door de magische kracht die zij uitstraalt. je moet erg voorzichtig zijn met het schoonmaken van de bol omdat het energiebanen kan wissen of veranderen in/op de bol, en dat is niet goed, dat snap je wel. ik heb een speciaal doekje wat uiterst voorzichtig omgaat met je glazen bol.
ik hoop dat ik je genoeg info heb gegeven..
wat voor ruilmiddel heb je voor me? ![]()
OFFTOPIC: ik zoek IRL ook een glazen/kristallen bol, weet jij misschien waar die te verkrijgen is? nee ik wil m niet voor rare magische doeleinden gebruiken
quote:In het eerste leven hebben we elkaar maar kort mogen kennen. het was nogal dramatisch kan ik je vertellen. we waren goede vrienden maar verloren elkaar.
Op vrijdag 25 april 2003 12:31 schreef LWaS het volgende:
Dus we kennen elkaar al zo lang? En wat hebben we dan meegemaakt samen? Vond ik je toen ook al zo...euh,m...laat maar* LWaS kijkt vlug weg, voordat ht Heksje ziet dat hij bloost
in ons tweede leven waren we man en vrouw en hadden een eigen zaak.
daarom wilde ik in dit leven ook een eigen zaakje hebben. omdat het mij bekend voorkwam en ik er dus thuis in ben.
ik kan je nu geen details vertellen over onze levens, omdat er klanten in de winkel zijn. ik vertel je er meer over als we alleen zijn. dan kun je ook meteen onduidelijkheden vragen.
ennuh, wat bedoel je met hoe je me vond?
* LWaS kijkt een beetje rond en probeert eigenlijk het onderwerp te veranderen omdat hij niet zo goed weet wat hij tegen het heksje moet zeggen
Heb jij eik ook verstand van Reiki?
*heksje ziet LWaS rondkijken en vraagt zich af of hij misschien iets nodig heeft
"LWaS, heb je misschien nog een magisch goedje nodig, omdat je zo rondkijkt?"
Heksjes eerste gedachte mag misschien wel naïef zijn, maar ze weet ook wel dat als hij 'nee' zegt, wat er wel aan de hand is...
"Ehm, of ik verstand heb van reiki? Ik heb er wel eens van gehoord, maar reiki heeft niks met het magische/ paranormale te maken...
Waarom vraag je dat eigenlijk?"
Dat boekje de geheime magische krachten in drakebloed. Deel I wil ik wel eens doorlezen. Hoeveel delen zijn er?
Ik zal je boek The book of true knowledge even uit mijn kast pakken..."
*geeft boek aan Bar_the_Grey
"bedankt voor het lenen"
quote:Nou, hij heeft een tijdje in de kast gestaan
Op vrijdag 25 april 2003 23:16 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
Hee mammamiep. ik had niet verwacht jou hier te zien
een bezem heb ik wel, maar wil je een normale bezem of een magische? en maakt het ook nog uit uit wat voor materiaal het bestaat?
natuurlijk heb ik iets om je glazen bol op te poetsten. maar hoe kan het dat ie vies is? want als je m regelmatig gekbuikt blijft hij vanzelf schoon door de magische kracht die zij uitstraalt. je moet erg voorzichtig zijn met het schoonmaken van de bol omdat het energiebanen kan wissen of veranderen in/op de bol, en dat is niet goed, dat snap je wel. ik heb een speciaal doekje wat uiterst voorzichtig omgaat met je glazen bol.
ik hoop dat ik je genoeg info heb gegeven..
wat voor ruilmiddel heb je voor me?OFFTOPIC: ik zoek IRL ook een glazen/kristallen bol, weet jij misschien waar die te verkrijgen is? nee ik wil m niet voor rare magische doeleinden gebruiken
![]()
En ik wil een magische bezem. Voor de boodschapjes enzo. En af en toe eens wat kruiden plukken op een berg
.
Maar doe mij maar zo'n doekje ja, lijkt me wel handig
.
En ik zou zo niet een winkeltje kunnen noemen in Eindhoven. Ik weet wel dat je dat soort winkeltjes hebt, maar die weet ik niet in Eindhoven. In de Heuvel heb je wel een cadeau winkeltje, maar daar hebben ze ook veel van glas. Misschien dat ze het daar hebben? Ik dacht in de kelder.
quote:ja dat is goed. het boek, en jij natuurlijk ook, zijn altijd welkom hier
Op maandag 28 april 2003 18:36 schreef Bar_the_Grey het volgende:
Ik kom het boek misschien nog een keertje terug uitlenen als ik weer een veilige plek nodig heb, waar het veilig is voor schattejagers
dit boek is deel I, de serie bestaat uit een 5tal delen, deel II gaat bv over geestekracht, hoe je spoken en geesten kunt bevrienden. deel III gaat weer over zandkrachten. Elk zand heeft een speciale genezende werking, mits in de juiste vorm in een bezwering gegoten, maar ik draaf weer veel te veel door. begin eerst maar aan deel I
interessante boeken heb jij in je bezit zeg
waar haal je ze toch vandaan?
wist je trouwens dat spoken niet bestaan? een spook is een verzinsel die voorkomt in kinderboeken. geesten bestaan wel degelijk. ze komen hier regelmatig op bezoek. de meesten doen geen kwaad, maar er zitten er ook een paar bij die het niet zo goed voorhebben. gelukkig heb ik de nodige kracht en magie in mezelf dat ik ze dan de deur kan wijzen ![]()
quote:en? lukte het zonder bol in die periode?
Op maandag 28 april 2003 20:09 schreef mamamiep het volgende:[..]
Nou, hij heeft een tijdje in de kast gestaan
. Die glazen bol dan. Ik vertrouwde een tijdje op mijzelf, kijken of dat ook ging.
En ik wil een magische bezem. Voor de boodschapjes enzo. En af en toe eens wat kruiden plukken op een berg
.
Maar doe mij maar zo'n doekje ja, lijkt me wel handig
.
En ik zou zo niet een winkeltje kunnen noemen in Eindhoven. Ik weet wel dat je dat soort winkeltjes hebt, maar die weet ik niet in Eindhoven. In de Heuvel heb je wel een cadeau winkeltje, maar daar hebben ze ook veel van glas. Misschien dat ze het daar hebben? Ik dacht in de kelder.
Je hebt verschillende soorten magische bezems. Een slechte magisch gemaakte bezen is wel moeilijk in gebruik kan ik je vertellen. Het is niet zomaar een bezem die je orders kan geven, want soms, maar dan bedoel ik ook echt zelden, heeft ie een eigen wil. Dat is dan wel vervelend.
Maar een goede magische gemaakte beziem doet alles wat je hartje je ingeeft
Bovendien kun je perfecte kruiden pukken in De Tuinen Van Fok. Ik ben daar een keer geweest met de beheerder. Het is daar prachtig en de kruiden zijn echt van optimale kwaliteit.
Mag ik vragen wat voor functie je hebt op dit eiland? Ben je ook een heks? Of alleen een waarzegster? Ik ben een heks, maar heb nog talloze andere gaven ![]()
Ehm, om even te onderhandelen...Ik neem geen geld aan. Want voor mij heeft dat geen waarde. Heb je te ruil misschien iets kostbaars voor me? Bijvoorbeeld bepaalde edelstenen, kruiden, sapjes, geuren of andere magische voorwerpen?
ik heb eens bij het chinese winkeltje een kristallen bol gezien, maar die was iets van ¤ 400 meen ik. dus dat is mij iets te duur
weet jij hoe dat cadeauwinkeltje heet in de heuvel?
quote:Nee, er is niets aan de hand...
Op maandag 28 april 2003 16:15 schreef Hanneke1983 het volgende:
"ja dat lijkt me een goed plan
ik zal straks eens in mijn agenda kijken wanneer het beste uitkomt dat ik mijn winkeltje voor een dagje kan sluiten"*heksje ziet LWaS rondkijken en vraagt zich af of hij misschien iets nodig heeft
"LWaS, heb je misschien nog een magisch goedje nodig, omdat je zo rondkijkt?"Heksjes eerste gedachte mag misschien wel naïef zijn, maar ze weet ook wel dat als hij 'nee' zegt, wat er wel aan de hand is...
"Ehm, of ik verstand heb van reiki? Ik heb er wel eens van gehoord, maar reiki heeft niks met het magische/ paranormale te maken...
Waarom vraag je dat eigenlijk?"
En waarom ik vraag over Reiki? Eik zomaar, was eik wel benieuwd of jij ook pijn kon weghalen bij andere mensen, al dan niet met het gebruik van Reiki.
Heb je trouwens nog iets te drinken voor me?
ja ik kan pijn weghalen bij mensen en dieren. heb je zelf pijn?
ja tuurlijk heb ik nog wat te drinken voor je. heb je een voorkeur? wil je iets "normaals" of net zoals die magische champagne laatst?
quote:Ik zwerf al een paar maanden rond op dit eiland. Soms ben ik een beetje heks, vind het wel leuk om dingen uit te proberen en dit beroep trekt me ook wel. Maar ik ben ook een beetje toerist, want ik kom overal.
Op dinsdag 29 april 2003 17:29 schreef Hanneke1983 het volgende:
en? lukte het zonder bol in die periode?Je hebt verschillende soorten magische bezems. Een slechte magisch gemaakte bezen is wel moeilijk in gebruik kan ik je vertellen. Het is niet zomaar een bezem die je orders kan geven, want soms, maar dan bedoel ik ook echt zelden, heeft ie een eigen wil. Dat is dan wel vervelend.
Maar een goede magische gemaakte beziem doet alles wat je hartje je ingeeftBovendien kun je perfecte kruiden pukken in De Tuinen Van Fok. Ik ben daar een keer geweest met de beheerder. Het is daar prachtig en de kruiden zijn echt van optimale kwaliteit.
Mag ik vragen wat voor functie je hebt op dit eiland? Ben je ook een heks? Of alleen een waarzegster? Ik ben een heks, maar heb nog talloze andere gavenEhm, om even te onderhandelen...Ik neem geen geld aan. Want voor mij heeft dat geen waarde. Heb je te ruil misschien iets kostbaars voor me? Bijvoorbeeld bepaalde edelstenen, kruiden, sapjes, geuren of andere magische voorwerpen?
ik heb eens bij het chinese winkeltje een kristallen bol gezien, maar die was iets van ¤ 400 meen ik. dus dat is mij iets te duur
weet jij hoe dat cadeauwinkeltje heet in de heuvel?
Maar ik wil een goede magische bezem, want ik heb geen zin in bezems met een eigen willetje
. Moet alleen even kijken wat ik ervoor kan geven. Ik had juist een goede bezem nodig omdat ik nog maar weinig kruiden heb
. Maar ik zal wel eens in De Tuinen van Fok kijken, misschien dat ik daar de juiste kruiden kan vinden. Ik zal wel eens kijken wat ik nog heb
.
Ik weet niet meer hoe die heet, maar ik ga waarschijnlijk vrijdag de stad in, dus dan zal ik weleens kijken als ik eraan denk (en als ik het nog terug kan vinden, ik verdwaal er steeds minder, maar af en toe ...
)
quote:nee, niets aan de hand
Op woensdag 30 april 2003 16:31 schreef Hanneke1983 het volgende:
niets aan de hand he....
hmmmja ik kan pijn weghalen bij mensen en dieren. heb je zelf pijn?
ja tuurlijk heb ik nog wat te drinken voor je. heb je een voorkeur? wil je iets "normaals" of net zoals die magische champagne laatst?
Mjah, die champagne van laatst beviel wel
Als ik maar niet weer omval
quote:Een soort van heks dus? Misschien kunnen we drankjes, spreuken e.d. uitwisselen
Op woensdag 30 april 2003 16:57 schreef mamamiep het volgende:[..]
Ik zwerf al een paar maanden rond op dit eiland. Soms ben ik een beetje heks, vind het wel leuk om dingen uit te proberen en dit beroep trekt me ook wel. Maar ik ben ook een beetje toerist, want ik kom overal.
Maar ik wil een goede magische bezem, want ik heb geen zin in bezems met een eigen willetje
. Moet alleen even kijken wat ik ervoor kan geven. Ik had juist een goede bezem nodig omdat ik nog maar weinig kruiden heb
. Maar ik zal wel eens in De Tuinen van Fok kijken, misschien dat ik daar de juiste kruiden kan vinden. Ik zal wel eens kijken wat ik nog heb
.
Ik weet niet meer hoe die heet, maar ik ga waarschijnlijk vrijdag de stad in, dus dan zal ik weleens kijken als ik eraan denk (en als ik het nog terug kan vinden, ik verdwaal er steeds minder, maar af en toe ...
)
Natuurlijk krijg jij een goede magische bezem. Ik weet van mezelf dat ik dit kan zonder fouten.
heb je toevallig nog naar de naam van dat winkeltje gekeken?
quote:Hmm, nee ik bloos niet
Op donderdag 1 mei 2003 17:01 schreef LWaS het volgende:[..]
nee, niets aan de hand
Bloos je nu?
Ik heb zelf geen pijn nee, hooguit pijn door liefde ofzoMjah, die champagne van laatst beviel wel
Als ik maar niet weer omval
Pijn door liefde? Dat is minder om te horen. Wil je er wat over kwijt? Misschien, als je dat wilt, kan ik je een drankje geven wat de scherpe kantjes van je verdeiet zal afschaven...
Nee hoor, je zult niet omvallen. Ik vang je wel op
En als jij me toch opvangt, doe me dan maar zo'n drankje als laatst..neem je er zelf ook één? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door LWaS op 02-05-2003 23:36]
quote:tuurlijk kun en mag je een leuke tijd met me hebben
Op vrijdag 2 mei 2003 22:16 schreef LWaS het volgende:
Erover praten ode ik liever niet..dan word i kmisschien wat emotioneel enzoIk wil liever gewoon een leuek tijd met jou hebben
En als jij me toch opvangt, doe me dan maar zo'n drnakje als laatst..neem je er zelf ook één?
weer champagne? das goed hoor. ik heb 4 smaken, zoete witte, bittere rode, en zoete aardbeien, en zachte bananen-smaak
quote:ik pak zoete witte
Op vrijdag 2 mei 2003 23:40 schreef LWaS het volgende:
doe maar zachte bananenKrijg ik ook een gratis knuffel erbij?
euh een gratis knuffel?
euh... hoezo??
en, euh..die knuffel..nou euh.... * LWaS kijkt naar de grond... ![]()
* LWaS denkt : zal ik haar vertellen dat ik me tot haar aangetrokken voel?
quote:nou euh...wil je dat echt weten?
Op vrijdag 2 mei 2003 23:43 schreef LWaS het volgende:
Welke bijwerking heeft die smaak die ik gekozen heb dan?en, euh..die knuffel..nou euh.... * LWaS kijkt naar de grond...
* LWaS denkt : zal ik haar vertellen dat ik me tot haar aangetrokken voel?
maarreuh...hoe zit dat nou met die knuffel? want euh...nouja...
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 23:47 schreef LWaS het volgende:
euhm..je kan toch mijn gedachten lezen?
quote:ik kan alleen je gedachte lezen als ik me erg concentreer...en eerlijk gezegt heb ik een zware werkdag achter de rug, dus ben nu even te moe om me te concentreren
Op vrijdag 2 mei 2003 23:49 schreef LWaS het volgende:
en euh...met gevoelens? leg eens uit
met je gevoelens....nou van de zachte bananaen-smaak worden je gevoelens ook zachter als hetw are. je laat eerder dingen los maar voelt je toch op dat moment er wel confortabel bij :)maar bij iedereen heeft het een ander effect van sterkte. de een merkt er vwijwel niks van en de ander wel...
nou....wil je het risico nemen?
Hmz, trouwens maar goed dat je mijn gdachten niet kan lezen op dit moment ![]()
maar die knuffel, die zit er dus bij?
quote:je weet wat je zegt, maar je zult je makkelijker over gevoelens van schaamte heen zetten. je beslist nog steeds zelf wat je zegt...
Op vrijdag 2 mei 2003 23:55 schreef LWaS het volgende:
Hmz..maar als ik dan dingen ga zeggen waar ik later min of meer spijt van krijg?Of dat ik me doodschaam vor dingen die ik liever niet zeg?
Hmz, trouwens maar goed dat je mijn gdachten niet kan lezen op dit moment
maar die knuffel, die zit er dus bij?
waarom is het goed dat ik je gedachten nu niet weet? wil je die misschien aan me vertellen? we zijn hier toch alleen, en je weet dat alles vertrouwelijk wordt gehouden wat je verteld...
doe me maar snel zo'n glas
quote:*glas geeft
Op zaterdag 3 mei 2003 00:02 schreef LWaS het volgende:
* LWaS kijkt naar de grond...en stamtel wat...
ik weet niet..ik durf eik nie zo goeddoe me maar snel zo'n glas
zo....vertel het maar eens
* LWaS gooit zijn glas achterover in één teug en begint dan langzaam...
nou eik...euhm...ik vind je heel erg leuk en aantrekkelijk.
* Na het zeggen van deze woorden kijkt LWaS snel de andere kant op
eik sinds dat we samen in de Tuinen zijn geweest... ![]()
Misschien kan ik maar beter weggaan...
Nee joh, ga niet weg, je hoeft je netgens voor te schamen... Ik moet eigenlijk ook wat opbiechten, maar ik durf niet zo goed.
*pakt glas magische witte wijn en neemt een diepe zucht..
Toen mijn man is overleden kreeg ik een enorm schuldgevoel omdat ik hem niet heb kunnen helpen. Hij werd plotseling ziek en ik raakte in paniek. Ik verloor hem waar ik bij was... Hij was mijn eerste grote liefde..
Sindsdien heb ik me voorgenomen, om als straf, niet meer verliefd te worden. Maar ik ben er achter gekomen dat je liefde niet kunt tegen houden als het eenmaal voorkomt. Ik probeer het tegen te houden, maar het lukt niet zo goed. Ik moet je zeggen dat ik gevoelens voor je heb
Ik voel me zo verschrikkelijk schuldig tegenover mijn man... Hij ziet alles, hij is hier nog... Omdat alles zo plotseling gegaan is, kunnen we elkaar niet loslaten. Ik heb met hem gesproken en hij vind het fijn dat ik door mijn verliefdheid voor jou weer een zonnetje mag zien in mijn leven. Maar het schuldgevoel blijft... Ik weet niet wat ik hier mee aan moet...
* LWaS schuift langzaam dichterbij het heksje en kijkt haar diep in haar ogen aan.
Je kan dus nu ook mijn gedachten niet lezen hè?
* LWaS sluit zijn ogen en zijn mond komt dicht bij de hare....
Ze twijfelt een moment maar herinnert dan de woorden van haar man "liefje ik wil alleen dat jij gelukkig wordt. als je liefde vind, laat het niet gaan maar pak het aan.."
* Hanneke1983 sluit haar ogen ook en gaat dichter tegen LWaS aanstaan. Ze voelt zijn warme lichaam tegen het hare en krijgt opeens een verlangen naar meer. Ze maakt haar lippen nat met haar vochtige tong en drukt haar lippen tegen de zijne. Ze geniet intens...
Opeens springt er een lamp kapot in Het Heksenketeltje. Ze schrikken allebei. LWaS vraagt wat er gebeurde, en Heksje Hanneke legt uit dat door haar energie, die in een seconde omhoog vloog door de kus, de lamp kapot sprong. Ze zegt: "Alles wat in het heksenketeltje staat is verbonden met de energie in mijn aura"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |