Ben bezig met een opdracht voor school over IQ, en vroeg me af of je toch bij een partner uitkomt met hetzelfde IQ.
Verder zoek ik voor dezelfde opdracht nog wat IQ uitslagen... Dus schaam je je niet, laat dan even je geboortedatum en IQ achter.
Dank je
Cath.
Edit:
Geboortedatum: 21-5-81
IQ onbekend..
[Dit bericht is gewijzigd door MidnightMotion op 09-03-2003 19:14]
ben overtuigd.... ben ook nog niet helemaal wakker
[Dit bericht is gewijzigd door Gran_Turismo op 09-03-2003 20:10]
quote:Ben het met je eens, maar hoor wel eens anders...
Op zondag 9 maart 2003 19:13 schreef MidnightMotion het volgende:
Denk dat het wel een eind helpt, als je niet op hetzelfde niveau een conversatie kan houden houdt het voor mij een eind op. Ik denk dat het zelfs heel belangrijk is voor een echte goede relatie....
Cath.
quote:Nou, als de IQ's te ver uit elkaar liggen, zal degene met het hoge IQ waarschijnlijk diepgang in de relatie missen.
Op zondag 9 maart 2003 19:14 schreef Gran_Turismo het volgende:
Gsus wat heeft liefde nou weer met t IQ te maken
quote:2 vliegen in één klap
Op zondag 9 maart 2003 19:14 schreef _knight_ het volgende:
Zie ik hier een cross post ?
Wie wil een IQ-test voor me maken?
quote:nou het heeft wel enigzins verband, ik kan me niet voorstellen dat ik een relatie heb met een meisje met een iq van 90 terwijl ik er zelf eentje heb van ergens tussen de 135-140
quote:Maar wat voor diepgang precies?
Op zondag 9 maart 2003 19:15 schreef Glacius het volgende:[..]
Nou, als de IQ's te ver uit elkaar liggen, zal degene met het hoge IQ waarschijnlijk diepgang in de relatie missen.
Cath.
quote:Ik ga er niet bewust naar op zoek maar als ik in een gesprek merk dat ze niet al te slim is zal ik er niet verder mee gaan.
Op zondag 9 maart 2003 19:15 schreef Cathalijn het volgende:[..]
Ben het met je eens, maar hoor wel eens anders...
Maar ga je ook bewust op zoek naar iemand van je eigen intelligentie?Cath.
quote:Bij gesprekken bijvoorbeeld? Mijn ervaring is dat mensen met lagere IQ's wat liever over oppervlakkige dingen praten.
Op zondag 9 maart 2003 19:17 schreef Cathalijn het volgende:[..]
Maar wat voor diepgang precies?
Cath.
Ja, it does matter a bit, I guess.
Het werkt gewoon lekkerder als je op 1 level ligt, als je dezelfde humor hebt, dezelfde grapjes leuk vindt en als de ander begrijpt waar je het over hebt. Of dat je samen naar een film kunt kijken die verder reikt dan schietentietenhelikopters. Kortom: als je elkaar wat te melden hebt.
quote:Hmm ja zit wat in, maar als jij t moppie van je dromen tegen komt die gewoon de vrouw van je leven is, maar niet zo slim is als jou.
Op zondag 9 maart 2003 19:15 schreef Glacius het volgende:[..]
Nou, als de IQ's te ver uit elkaar liggen, zal degene met het hoge IQ waarschijnlijk diepgang in de relatie missen.
quote:Sorry maar.. what the?
Op zondag 9 maart 2003 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
Tjezus, worden jullie nou geil als ik dan zeg dat ik 's 144 bij een IQ-test heb gescoord? Het doet mij nl. geen reet. Het gaat erom wat je ermee kunt doen in het echte leven.
Dat je vantevoren al aan gaat nemen dat iemand half ondersteboven is van jouw IQ vind ik niet echt een al te fijne eigenschap .
quote:Geen sluikreclame hier hae ! !;)
Ennuh.....luv met IQ....of geslaagde relatie..nee ik denk het niet
Bedoel ....anders zouden al die blondjes dus geen vriend ofzo hebben, het oog wil ook wat
quote:Ja, ben ik met je eens. Maar heb al eens gehad dat iemand boos tegen me zei dat liefde bij iedereen diepgang heeft. Beetje slecht argument...
Op zondag 9 maart 2003 19:19 schreef Glacius het volgende:[..]
Bij gesprekken bijvoorbeeld? Mijn ervaring is dat mensen met lagere IQ's wat liever over oppervlakkige dingen praten.
Cath.
quote:Hm, wat is jouw IQ?
Op zondag 9 maart 2003 19:22 schreef spooner2k het volgende:[..]
het oog wil ook wat
quote:Dat is absoluut niet waar....
Op zondag 9 maart 2003 19:19 schreef Glacius het volgende:[..]
Bij gesprekken bijvoorbeeld? Mijn ervaring is dat mensen met lagere IQ's wat liever over oppervlakkige dingen praten.
Veel mensen met een hoog iq, zijn denk ik ook sneller nerds, of vak idioten... geen lol aan
quote:Dan begrijp je mijn intonatie/bedoeling niet, want ik bedoel juist dat ik het helemaal suf vind als mensen elkaar afrekenen op IQ. Het zegt nl. niets over wie iemand nu werkelijk is. En al helemaal niets over hoe die iemand in relaties staat.
Op zondag 9 maart 2003 19:22 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Sorry maar.. what the?
Dat je vantevoren al aan gaat nemen dat iemand half ondersteboven is van jouw IQ vind ik niet echt een al te fijne eigenschap
.
quote:hoho, ik hou ook wel van schietentietenhelicopter films maar wil dat zeggen dat je IQ laag is en dat als je vriendin er niet van houd dat je realtie slecht is?Nee, het is vooral belangrijk (net wat je zegt) dat je op 1 nieveau zit en dat heeft vaak toch een sterke samenhang met je intelligentie.
Op zondag 9 maart 2003 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
Tjezus, worden jullie nou geil als ik dan zeg dat ik 's 144 bij een IQ-test heb gescoord? Het doet mij nl. geen reet. Het gaat erom wat je ermee kunt doen in het echte leven.Ja, it does matter a bit, I guess.
Het werkt gewoon lekkerder als je op 1 level ligt, als je dezelfde humor hebt, dezelfde grapjes leuk vindt en als de ander begrijpt waar je het over hebt. Of dat je samen naar een film kunt kijken die verder reikt dan schietentietenhelikopters. Kortom: als je elkaar wat te melden hebt.
quote:Het gaat niet om de hoogte van het IQ, het gaat om het verschil met je partner...
Op zondag 9 maart 2003 19:24 schreef Lopat het volgende:[..]
Veel mensen met een hoog iq, zijn denk ik ook sneller nerds, of vak idioten... geen lol aan
Cath.
quote:Je hoeft niet steeds je naam onder elke post te zetten hoor
Op zondag 9 maart 2003 19:25 schreef Cathalijn het volgende:[..]
Het gaat niet om de hoogte van het IQ, het gaat om het verschil met je partner...
Cath.
Ik reageerde op iemand die zij dat iemand met een hoog iq meer diepgang kent... dat probeerde ik te weerleggen
quote:hey, het was maar voobeeld
Op zondag 9 maart 2003 19:25 schreef MidnightMotion het volgende:[..]
hoho, ik hou ook wel van schietentietenhelicopter films maar wil dat zeggen dat je IQ laag is en dat als je vriendin er niet van houd dat je realtie slecht is?Nee, het is vooral belangrijk (net wat je zegt) dat je op 1 nieveau zit en dat heeft vaak toch een sterke samenhang met je intelligentie.
Ghe, volgens mij moet ik me wat meer nuanceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |