quote:60 np geeez das wel erg weinig
Op dinsdag 18 maart 2003 00:09 schreef Cyber het volgende:[..]
haha, idd domme kau's..
net nog iemand die een lab map voor 60 NP had..
ik heb 'm gelukkig te pakken..
zit in m'n shop..
is nog niet verkocht, maar zit wel onder de shopwiz waarde...
trust me...koop nu het nog kan dus..
('k zit overigens maar een paar honderd NP onder de rest..)
quote:En net nu ik het zeg f5-enter ik over een map piece van 1 NP heen
Op dinsdag 18 maart 2003 21:08 schreef Stranger het volgende:
Ik heb geen map mazzel meer de laatste tijd![]()
ook door andere vensters te openen loop ik wel es wat goedkoops mis.. ![]()
niet fijn....
Something has happened!
You find a mystical codestone on the floor!
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door NaRRaToR op 18-03-2003 23:27]
zo'n snowager plushie kan je niet eens aan je pet geven...
is meer een showmodel ofzo..
quote:Ik kras eigenlijk 1 of 2 keer per dan 10,000 en dan nog eens een plushie of wat snowballs
Op dinsdag 18 maart 2003 23:26 schreef Cyber het volgende:
ik had laatst nog 10,000 NP gekrast met zoeentje..
ojah, snowager niet vergeten natuurlijk..zo'n snowager plushie kan je niet eens aan je pet geven...
is meer een showmodel ofzo..
Vandaag had ik bij de snowager een neggigitus injection
quote:hmm.. welke cards heb je dan..?
Op woensdag 19 maart 2003 01:28 schreef Stranger het volgende:[..]
Ik kras eigenlijk 1 of 2 keer per dan 10,000 en dan nog eens een plushie of wat snowballs
Vandaag had ik bij de snowager een neggigitus injection
The ray is fired at PetCyberIxi...
... and he changes sex!!!!
(was ie toch niet blij als mannetje..
)
quote:Altijd race to riches..
Op woensdag 19 maart 2003 10:15 schreef Cyber het volgende:[..]
hmm.. welke cards heb je dan..?
ennuh, ik heb er ook 2 van..beide bij de snowager vandaan..
quote:Waarom heb ik nou nooit die mazzel
Op woensdag 19 maart 2003 10:30 schreef Cyber het volgende:
vet..!!
ik ga ff naar de fok guild en something has happened..
Dr Sloth appeared and gave you a Kachee Transmorphication Potion..:):):)
dat zijn nog es aardige "evil" doctors..
tijd om zo'n sloth plushie te bemachtigen..
(zijn behoorlijk duur 100K+ en uitermate zeldzaam)
quote:als ze ze niet komen ophalen, wat gebeurt er dan mee
Op woensdag 19 maart 2003 11:02 schreef Mr_Noname het volgende:
Wie meegedaa heeft met de wedstrijd van mij. MOET BINNEN 2 DAGEN ZEN PRIJZEN OPHALEN. anders heb je pech. ik wil die items kwijt namelijk!
quote:'k zal het doorgeven aan freakypauwie..
Op woensdag 19 maart 2003 11:02 schreef Mr_Noname het volgende:
Wie meegedaa heeft met de wedstrijd van mij. MOET BINNEN 2 DAGEN ZEN PRIJZEN OPHALEN. anders heb je pech. ik wil die items kwijt namelijk!
trouwens...
net weer ff gekrast.. ![]()
10,000 NP
en toen weer een stel cards gekocht.. als je er 10 a 900np koopt (terror trove wel te verstaan) dan heb je 10 kansen op 10,000np.. en zeg nou niet dat dat niet verleidelijk is...... ![]()
of 6 faeries fortune cards.... heb je volgens mij nog meer kans, want hoe "zeldzamer" de kaart hoe makkelijker het is om prijzen te winnen....
en quiggles zijn geen limited edition plushies meer..
tijd dat ze "echt" limited edition plushies geven ofzo.. of iig wat meer variatie......
[Dit bericht is gewijzigd door Cyber op 19-03-2003 19:45]
Gek, want dat account is al jaren oud.
quote:Kan best! Dan heb je waarschijnlijk in het begin gelijk een artikel in je items gehad voordat je een keer gekeken hebt. En uiteraard heb je dan sindsdien altijd minstens een item erin gehad...
Op donderdag 20 maart 2003 12:16 schreef Jojogirl het volgende:Ik was net aan het spelen met het guild account en had net alle items naar de shop verhuisd, toen ik ineens de mededeling kreeg dat ik in aanmerking kwam voor een newbie pack. En toen ik naar m'n items ging had ik daar idd 5 nieuwe items staan.
Gek, want dat account is al jaren oud.
Trouwens... KAN IK EEN UITNODIGING VOOR HET FOK GUILD KRIJGEN? (schreeuwen is eenmalig)
quote:Aan die verklaring zat ik zelf ook al te denken, maar dit was niet de eerste keer dat het account geen items had, dus dat kan het eik ook niet geweest zijn.
Op donderdag 20 maart 2003 12:45 schreef BAUKstEr het volgende:[..]
Kan best! Dan heb je waarschijnlijk in het begin gelijk een artikel in je items gehad voordat je een keer gekeken hebt. En uiteraard heb je dan sindsdien altijd minstens een item erin gehad...
Trouwens... KAN IK EEN UITNODIGING VOOR HET FOK GUILD KRIJGEN? (schreeuwen is eenmalig)
Als je even zegt wat je Neopets username is, stuur ik je meteen een invitation voor het guild.
quote:Je moet aan twee dingen voldaan hebben: zowel geen items als geen neopoints in de hand
Op donderdag 20 maart 2003 12:49 schreef Jojogirl het volgende:
Aan die verklaring zat ik zelf ook al te denken, maar dit was niet de eerste keer dat het account geen items had, dus dat kan het eik ook niet geweest zijn.Als je even zegt wat je Neopets username is, stuur ik je meteen een invitation voor het guild.
username: baukster
Ik kan trouwens geen invitation sturen. Je hebt ws. in je instellingen staan dat je geen guild invitations wil ontvangen, dus dat moet je eerst even veranderen als je een invite wil.
Dit moet mijn "lucky'' day zijn.. Vanmiddag op het werk 10000 np op een kraslot, nu hier thuis eerst 5000 np op een kraslot en nu net 97000 np op de scorchy jackpot.. *lol*
*nog vettere lach*
ohhhh... een mappiece .. in de verkoop ermee.. en ik denk .. laat me eens een Peak Of Plenty scratchcard zoeken en kopen.. 11000 voor betaald, en 50000 mee gewonnen..
[Dit bericht is gewijzigd door LazySod op 20-03-2003 20:52]
eerste keer gelijk ook 50,000NP ![]()
2e keer nix helaas...
en een trade gecancelled, en nu heb ik over de 700,000NP.. ![]()
200K omhoog in 2 dagen... ![]()
da's best leuk voor iemand die maar 2/3 uurtjes per werkdag online kan zijn.....
![]()
nu slapen..
![]()
morgen weer vroeg op om MotoGP te spelen.. ![]()
oh, en bij de lab-ray ging ie 2 movement point omlaag.. ![]()
goh, jojo, 'k zie nu pas dat je OOK in leiden woont..
* Cyber zwaait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |