quote:Die gratis dingen? Dat is toch niet leuk? Of zitten daar ook zeldzamen enzo tussen?
Op zondag 9 maart 2003 19:09 schreef Mr_Noname het volgende:
Stranger moet je Jelly's gaan verzamelen
quote:Geen punt, maar zoals eerder vemeld doe ik niet meer aan IRC, ben er een beetje verslaafd aan geweest enne nou nu dus niet meer. :
Op zondag 9 maart 2003 19:09 schreef Mr_Noname het volgende:
Dankje, dat je ook ff het IRC kanaal der in zet enzo. Zit daar nog steeds in mijn eentje maarjaAan iedereen DOWNLOAD IRC
quote:Er is zo ondertussen zelfs al meubilair van Jelly te krijgen. En dat is verre van gratis.
Op zondag 9 maart 2003 19:10 schreef Stranger het volgende:[..]
Die gratis dingen? Dat is toch niet leuk? Of zitten daar ook zeldzamen enzo tussen?
quote:Is die Jelly Shop een beetje rustig? En is het een beetje goedkoop?
Op zondag 9 maart 2003 19:11 schreef Mr_Noname het volgende:
Zijn niet gratis alleen, er is ook een Jelly Shop
quote:begin maar niet an plushies, die zijn zo ongelooflijk duur da's niet leuk meer. Sommige altans
Op zondag 9 maart 2003 19:13 schreef Stranger het volgende:[..]
Is die Jelly Shop een beetje rustig? En is het een beetje goedkoop?
Ik dacht zelf meer aan plushies of toiletpotten ofzo
quote:Fuzzles zijn ook wel cool
Op zondag 9 maart 2003 19:14 schreef Quintony het volgende:[..]
begin maar niet an plushies, die zijn zo ongelooflijk duur da's niet leuk meer. Sommige altans
The Darkness Faerie says 'Haven't you brought my Green Lupe Plushie back yet? '
Thx
ja, had ff snel goedkope gekocht, anders ben je rond de 850 kwijt.... scheelt toch weer iets..
[Dit bericht is gewijzigd door Cyber op 09-03-2003 19:57]
quote:doen we in trade...
Op zondag 9 maart 2003 19:56 schreef Wendigo het volgende:
Sure is goed heb je een link voor je shop ?
hier:
http://www.neopets.com/island/tradingpost.phtml?type=browse&criteria=id&search_string=57535736
quote:muhahaha, wat een loser...
would u like to share accounts, if so neomail me, i think it would b fun.
> you don't have to say yes, this is my new account. i have an older 1 that i have been on 4 13months, i am gonna transfer all my stuff to the 1, and we would share both b/c it wouldn't b fair to the other person to share only 1
quote:ja echt??? waar??
Op zondag 9 maart 2003 19:11 schreef Quintony het volgende:[..]
Er is zo ondertussen zelfs al meubilair van Jelly te krijgen. En dat is verre van gratis.
Je kunt natuurlijk die sleutelhangers gaan verzamelen, die zijn heel goedkoop en er zijn er veel van.
Trading Cards kan ook, maar daar zijn er zo'n 300 van en zitten ook hele dure bij.
Ik ben zelf trots op mijn complete verzameling booster packs. Daar zijn er maar 12 van, dus haalbaar, maar er zitten wel een paar unbuyables bij die je via de trading post e.d. moet krijgen.
Je kunt b.v. ook easter neggs verzamelen, dat is ook wel te doen als je gewoon flink wat geld hebt. En je weet dat ze hoogstwaarschijnlijk meer waard gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |