abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 december 2000 @ 19:07:15 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_599816
En vast......
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 20:09:35 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_599883
Zo zeg, die Bianca was even mooi op d'r pik getrapt, toen Robin het niet vrat dat ze zichzelf weer zo smooth in de underdog-rol probeerde te manoeuveren.
En dat allemaal om zich een houding te kunnen geven morgen, voor het geval ze niet de troostende is, maar degene die getroost moet worden.

Leuke discussie. Nee niet over die godvergeten kut-vissen, maar over opa Koos die nog zo jong in zijn hoofd is. NCRV-Koossie. Krijgt credits van Robin omdat hij weleens een verhaal verteld heeft over Els in een leren jas.

Welk een sprankelende, zelfstandige geest er in Koos huist, kwam naar voren toen Robin de champagne wou ontkurken. Koos, schreeuwend naar de redactie: "Mag-ie al open?" Braaf Koos..
Heeft-ie al vaker laten zien, die blinde volgzaamheid. Enkele weken geleden presteerde hij het zelfs om Els te gaan corrigeren, toen zij tegen de regels in alvast wilde gaan praten: "Nee, Els, dat mag niet."
Nou ja, de Koos-fans zullen dit toch wel weer uitleggen als schattig. Ik vind het bedenkelijk.

Laat morgen de enige winnen die het gezag tenminste nog enigszins durfde te tarten. Al zit de echte held niet meer in het programma.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 29-12-2000 20:13]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_599884
Lekker belangrijk wellicht maar voor iedereen die in de walvissendiscussie het spoor bijster was (inclusief Bianca en Robin): De Whaleshark/Walvishaai is de grootste VIS en de Blauwe Vinvis is het grootste zoogdier tevens grootste dier op aarde. Zo, en nu weer naar belangrijkere zaken 8)
Ergernis is ook een vorm van amusement
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2000 @ 20:13:23 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_599893
Ik weet eigenlijk niet of het spelletje er nu om gaat wie 'het gezag' zo veel mogelijk durft te tarten...

Dacht dat het vooral om kijkplezier ging, en dat geven Koos en Robin, maar zelfs Bianca toch wel op z'n tijd. Wat dat betreft ben ik allang blij dat Georgie weg is.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 29 december 2000 @ 20:48:19 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_599947
Echt een top uitzending.

Vooral die man die op dat knopje van zijn schietstoel drukte. Echt prachtig.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')