abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2003 @ 11:37:49 #151
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9031707
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:32 schreef marky het volgende:

[..]

Daar staat alleen dat van Dorp dit heeft gezegd. Aangezien we nog steeds geen officiele bevestiging hebben gehad van de producenten van Idols wachten we rustig daarop.

Edwin Jansen zal wel erg dom zijn dat die op z'n eigen site de uitslag laat zetten terwijl dit niet klopt.

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  dinsdag 11 maart 2003 @ 11:55:58 #152
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_9032241
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:37 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Edwin Jansen zal wel erg dom zijn dat die op z'n eigen site de uitslag laat zetten terwijl dit niet klopt.

Euhh er staat in het stukje dat van dorp dit vertelde er staat niets over dat het officieel is bevestigd.
pi_9033177
Wat maakt het nou uit??
Jamai heeft gewonnen en dat is het belangrijkste!!
  dinsdag 11 maart 2003 @ 13:02:44 #154
16715 Mylene
*schatje*
pi_9033883
In de uitzending repte Van Dorp geen woord over de uitslag evenals Henk Jan bij RTL Boulevard.
Edwin zei bij Barend&Van Dorp dat Jamai gewonnen had omdat hij een breder publiek zou aanspreken en Jim meer een jonger publiek.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 13:17:28 #155
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_9034285
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:02 schreef schatje het volgende:
In de uitzending repte Van Dorp geen woord over de uitslag evenals Henk Jan bij RTL Boulevard.
Edwin zei bij Barend&Van Dorp dat Jamai gewonnen had omdat hij een breder publiek zou aanspreken en Jim meer een jonger publiek.
Bij B&vD zijn zeker percentages genoemd!
ik was nog wel wakker
pi_9034332
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:00 schreef GerardVanAs het volgende:
Helaas voor iedereen hier is het nu officieel bevestigd.

http://www.jamaimusic.nl

Jamai haalt 75% van de stemmen.

Ow, en sweetsixteen, Will Young is vele malen populairder dan Gareth Gates in de UK

Dan ben je toch verkeerd geïnformeerd (mbt het feit dat Will populairder is dan Gareth in de UK).
pi_9034609
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:19 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Dan ben je toch verkeerd geïnformeerd (mbt het feit dat Will populairder is dan Gareth in de UK).

dat wou ik zeggen ja.
Billie Holiday is Lady Day!
  dinsdag 11 maart 2003 @ 14:00:31 #158
16715 Mylene
*schatje*
pi_9035533
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Bij B&vD zijn zeker percentages genoemd!
ik was nog wel wakker

Ik heb de herhaling ook gezien en heb daar helemaal niks over gehoord, sterker nog, Jamai liet bij voorbaat al weten dat ie de uitslag niet wou weten.
Maar goed, stuur wel effe een mailtje naar hen.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 14:10:33 #159
44550 toxi
Hooray for the South
pi_9035813
Jamai heeft gewoon een veel breder publiek.... En het was wel te verwachten dat Jamai meer stemmen zou krijgen.

Jim heeft gewoon veel stemmers bij de 15 jarige teenagers en jongens zoals marky

[b]Hoe zal Nederland er over honderd jaar uitzien? Een bont geheel van etnische groepen die door elkaar heen wonen, allerhartelijkste betrekkingen onderhouden en zich verrijken met elkaars cultuur? Vergeet het maar. [/b]
  dinsdag 11 maart 2003 @ 14:11:44 #160
16715 Mylene
*schatje*
pi_9035841
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 14:10 schreef toxi het volgende:
Jamai heeft gewoon een veel breder publiek.... En het was wel te verwachten dat Jamai meer stemmen zou krijgen.

Jim heeft gewoon veel stemmers bij de 15 jarige teenagers en jongens zoals marky

Marky is een volwassen man.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 15:32:46 #161
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_9038073
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 14:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb de herhaling ook gezien en heb daar helemaal niks over gehoord, sterker nog, Jamai liet bij voorbaat al weten dat ie de uitslag niet wou weten.

dan heb je niet goed opgelet hoor
pi_9038262
Dat was toch Winne ( ) he, die bij de audities Jolene zong?
pi_9038526
Voor diegenen die geinterresseerd zijn, Jamai geeft vanavond een persconferentie in hotel gooiland in hilversum.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 15:50:48 #164
48866 Hind
Geen idool
pi_9038561
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat was toch Winne ( ) he, die bij de audities Jolene zong?
Winne is best een aardige jongen hoor. Ik heb met hem de workshopronde gedaan. Ik vond hem erg sympathiek en aardig!
U kunt hier uw reclameboodschap achterlaten.
pi_9056058
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 14:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb de herhalingen ook gezien. En ook dit keer is me niets opgevallen. Er werd wel geprobeerd om wat te ontfutselen en woorden in de monden van Jamai en Edwin te leggen (net zoals dat ook bij Boulevard gebeurde), maar er werd niets los gelaten. Tenminste ik heb niets gehoord.

Ander onderwerp wat er al aan zat te komen:

quote:
Jim en Jamai nemen samen nummer op.
Amsterdam | Monday | 10-03-2003 | By: Telegraaf

De twee Idols finalisten Jim en Jamai gaan samen een duet opnemen.Dit werd zaterdag door Idols-jurylid en producer Eric van Tijn bevestigd. De twee maatjes hebben dit nummer enkele weken geleden samen geschreven. Het is een hartstikke leuk nummer, aldus van Tijn.

Ben heel benieuwd hoe dit gaat klinken. Hopelijk doet Jamai het een beetje beter dan dat geimproviseerd duetje met dat meisje van "Always On My Mind".
Sex is like Nokia: Connecting People
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:21:24 #166
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9064600
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:01 schreef CJ het volgende:
Ben heel benieuwd hoe dit gaat klinken. Hopelijk doet Jamai het een beetje beter dan dat geimproviseerd duetje met dat meisje van "Always On My Mind".
Jamai is nogal populair om duetjes mee te zingen, hij wil ook al met Hind en Hind wil het liefst ook met hem. Denk dat Jamai toch beter met zijn stem bij anderen past van Jim.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_9067386
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:21 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Jamai is nogal populair om duetjes mee te zingen, hij wil ook al met Hind en Hind wil het liefst ook met hem. Denk dat Jamai toch beter met zijn stem bij anderen past van Jim.

Heeft Jamai ook al een duet geschreven met Hind? Want het duet dat hij met Jim op gaat nemen, hadden hij en Jim al een aantal weken terug geschreven.

En volgens mij past Jamai's stem bij iedereen. Het is onzin om bij hem te zeggen dat zijn stem beter bij een andere stem past, aangezien hij een hele normale standaard allroundstem heeft.

Jim klonk trouwens prima toen hij acapella "Praise You" deed samen met Hind en Dewi bij Life & Cooking. Dus Jamai zou daar ook prima bij passen.

woensdag 12 maart 2003 @ 17:20:09 #168
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9068071
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 16:51 schreef CJ het volgende:

[..]

Jim klonk trouwens prima toen hij acapella "Praise You" deed samen met Hind en Dewi bij Life & Cooking. Dus Jamai zou daar ook prima bij passen.

Vond ik niet, vind Jim wel goed zingen, maar vind zijn stem te zwaar. Denk dat je hem te duidelijk hoort bij een duet.
pi_9068773
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 17:20 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Vond ik niet, vind Jim wel goed zingen, maar vind zijn stem te zwaar. Denk dat je hem te duidelijk hoort bij een duet.

Ja hallo?!? "Duet"...!!! Eentje zingt, dan de ander en dan ook nog eens stukjes samen... Als een iemand harder/zwaarder/overstemmender klinkt dan de ander bij het samen zingen, dan kan dat gemakkelijk bijgewerkt worden... studio, mixen, editing, mastering remember?

Wacht nou maar voordat je het eindresultaat gehoord hebt voordat je nu al met voorbarige (en bevooroordeelde) conclusies komt. Of heb je nooit gehoord van "het voordeel van de twijfel"?

woensdag 12 maart 2003 @ 18:14:54 #170
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9069238
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 17:50 schreef CJ het volgende:

[..]

Ja hallo?!? "Duet"...!!! Eentje zingt, dan de ander en dan ook nog eens stukjes samen... Als een iemand harder/zwaarder/overstemmender klinkt dan de ander bij het samen zingen, dan kan dat gemakkelijk bijgewerkt worden... studio, mixen, editing, mastering remember?

Wacht nou maar voordat je het eindresultaat gehoord hebt voordat je nu al met voorbarige (en bevooroordeelde) conclusies komt. Of heb je nooit gehoord van "het voordeel van de twijfel"?

Nee, nog nooit.
pi_9071009
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 18:14 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Nee, nog nooit.

Waarom verbaast me dat nou niet?
  woensdag 12 maart 2003 @ 20:45:23 #172
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9073049
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 19:24 schreef CJ het volgende:

[..]

Waarom verbaast me dat nou niet?

Werkelijk geen idee, leg uit?

Vooral niet mijn laatste posts serieus nemen trouwens

vrijdag 14 maart 2003 @ 11:36:17 #173
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_9112913
Procedure wegens
smaad tegen Idols

door Nienke Oort

AMSTERDAM - De vermeende dievegge van de single van Idolswinnaar Jamaï overweegt een procedure wegens smaad aan te spannen. Het betreft de veertigjarige Carmen Gopalrai uit Vinkeveen. "Ik word beschuldigd van diefstal terwijl ik die single nooit in mijn handen heb gehad", zo reageert Gopalrai woedend.

Zaterdagavond na de finale van het succesvolle programma is tijdens het eindfeest de single van Jamaï weggeraakt. Juryvoorzitter Henkjan Smits vroeg aan de dj het nummer nogmaals te draaien, maar deze gaf als antwoord het schijfje al aan 'een dame' te hebben meegegeven. Smits zette daarop een zoektocht in en kwam uit bij Gopalrai. Gopalrai, die net een nieuw platenlabel is begonnen, was ook op de party aanwezig omdat zij een single uitbrengt met drie ex-kandidaten van het programma, de groep 'Xfaktor'.

Advocaat
Haar advocaat mr. W.P.M. Mulder is van mening dat zijn cliënt in de pers dusdanig omschreven is dat zij niet anoniem kon blijven: "De suggestie van betrokkenheid bij de diefstal van de single van Jamaï is zeer nadelig voor de reputatie van mijn cliënte. Haar produktiebedrijf is in diskrediet gebracht. Wij zoeken nu uit wie verantwoordelijk voor de berichtgeving is. Zodra dat duidelijk is, overwegen we een aangifte wegens smaad of een civiele claim wegens het aantasten van de goede naam."

Het is producent Smits geweest die de pers te woord heeft gestaan over de kwestie. Smits: "Het blijft een welles/nietes spelletje. De dj zegt dat hij de single niet heeft en Carmen ook niet. De dj heeft mij in zijn tas laten kijken, Carmen niet. Daarbij heeft zij zich verdacht gemaakt door weg te lopen toen ik de beveiliging erbij haalde. Ik weet niet of zij het gestolen heeft, ik heb de zaak overgedragen aan de politie."

Gopalrai legt uit dat toen Henkjan besloot om de beveiliging erbij te halen zij zo kwaad werd dat ze is opgestapt. "Van een vlucht is geen sprake."

Geen zorgen
Over de dreigende procedure maakt Smits zich vooralsnog geen zorgen. "Volgens mij hebben de advocaat en Gopalrai geen poot om op te staan. Ik heb alleen verteld wat er die avond gebeurd is. Dan zou je dus nooit meer iets kunnen zeggen."

Mr. Mulder denkt daar anders over: "Als Smits de bron blijkt te zijn, kun je je afvragen waarom hij de zaak op deze manier in de publiciteit heeft gebracht. Hij had net zo goed de diefstal in beslotenheid bij de politie aan kunnen geven. Ik kan mij niet aan de gedachte onttrekken dat dit hele verhaal de wereld in geholpen is, om een hype rondom winnaar Jamaï in stand te houden."

Reden waarom Smits zo'n probleem maakt van het verdwijnen van het cd-tje is dat het de volledige single van Jamaï betreft. Smits: "De radiostations hebben echt alleen Step Right Up, op de cd die nu weg is staan ook nog twee andere nummers. Degene die deze cd nu in handen heeft, kan het naar de fabriek brengen, een aantal exemplaren van drukken en het bij wijze van spreken illegaal op de Albert Cuijpmarkt verkopen."

Bron: www.telegraaf.nl

pi_9113200
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 11:36 schreef marky het volgende:
Gopalrai, die net een nieuw platenlabel is begonnen, was ook op de party aanwezig omdat zij een single uitbrengt met drie ex-kandidaten van het programma, de groep 'Xfaktor'.
Wie zit daar dan in?
pi_9114394
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 11:48 schreef Sven- het volgende:

[..]

Wie zit daar dan in?

* CJ ook heel erg benieuwd is

Zou Joel er in zitten?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: