quote:Ik kijk de herhaling straks nog wel weer. Werd dit voor of na het moment dat Edwin zei dat hij de percentages niet wist, en dat Jamai ook zei dat hij hier niets over gehoord had? En toen Edwin zei dat dit misschien nog wel in de komende weken bekend werd gemaakt?
Op maandag 10 maart 2003 23:44 schreef Cybart het volgende:
beter opletten dan, Henk heeft hem er zelfs mee gefeliciteerd, en het publiek gaf applaus
quote:Henk Jan zei bij RTL Boulevard volgens mij wat anders over het stemmen, herhaling komt straks.
Op maandag 10 maart 2003 23:46 schreef CJ het volgende:[..]
Ik kijk de herhaling straks nog wel weer. Werd dit voor of na het moment dat Edwin zei dat hij de percentages niet wist, en dat Jamai ook zei dat hij hier niets over gehoord had? En toen Edwin zei dat dit misschien nog wel in de komende weken bekend werd gemaakt?
quote:lol.. vaag dat ik dat heb gemist
Op maandag 10 maart 2003 23:44 schreef Cybart het volgende:
beter opletten dan, Henk heeft hem er zelfs mee gefeliciteerd, en het publiek gaf applaus
quote:Net gezien. Hij zei dat hij het ook niet wist waarom het in Nederland niet bekend werd gemaakt. En toen noemde hij wat fictieve redenen op, zoals misschien dat Jim wel enorm werd verslagen door Jamai of weet ik veel wat. Maar het waren dus gewoon redenen die verzonnen waren.
Op maandag 10 maart 2003 23:52 schreef schatje het volgende:[..]
Henk Jan zei bij RTL Boulevard volgens mij wat anders over het stemmen, herhaling komt straks.
Hij wist het dus ook niet.
[/lekker belangrijk]
Wanneer is de Barend & VD herhaling?
quote:Van Dorp.
Op dinsdag 11 maart 2003 00:05 schreef schatje het volgende:
Maar wie zei dat dan bij Barend&Van Dorp??
quote:Er is ook al een topic over.
Op dinsdag 11 maart 2003 00:06 schreef APK het volgende:[..]
Van Dorp.
quote:En even daarvoor ook al eentje gesloten.
Op dinsdag 11 maart 2003 00:08 schreef schatje het volgende:
Er is ook al een topic over.
Ghehe.
quote:LOL
Op dinsdag 11 maart 2003 00:08 schreef APK het volgende:[..]
En even daarvoor ook al eentje gesloten.
Ghehe.
Jamai - Step Right Up (11,3 MB)
Jamai - You Are Always On My Mind (6,61 MB)
(Rechtermuisknop -> Doel Opslaan Als)
Ik heb deze dus niet van Kazaa gejat, maar gewoon zelf opgenomen
Voor dit filmpje heb je Windows Media Player 9 nodig.
Deze kun je hier downloaden:
http://www.windowsmedia.com/download/
Hopen dat dit wel mag....modjes zijn liev
Jamai heeft 1,4 miljoen SMS-jes en telefoontjes gekregen en Jim 500.000.
De waarheid komen we nu nooit meer te weten en de afwezigheid van een notaris tijdens alle shows wekt alleen maar het vermoeden dat er wel gerommeld is met de percentages.
quote:als niemand t weet, waarom gordon dan wel
Op dinsdag 11 maart 2003 07:24 schreef GerardVanAs het volgende:
Gordon zei vanmorgen dat die zeker wist wat het stemverschil was afgelopen zaterdag terwijl niemand dit nog weet.Jamai heeft 1,4 miljoen SMS-jes en telefoontjes gekregen en Jim 500.000.
quote:ik zeg alleen maar: in onder andere Duitsland werd het percentage direct bekendgemaakt.
Op dinsdag 11 maart 2003 08:37 schreef marky het volgende:
Het vervelende van het geheel is dat doordat ze het niet genoemd hebben je dit soort speculaties krijgt. Van Dorp noemede het al op internet rondgaande percentage van 75/25 en dat komt redelijk overeen met dat wat Gordon noemt.De waarheid komen we nu nooit meer te weten en de afwezigheid van een notaris tijdens alle shows wekt alleen maar het vermoeden dat er wel gerommeld is met de percentages.
Als je een uitslag uit die geweldige computers op een kaartje kunt zetten, kun je het ook ff in beeld zetten.
quote:*mee eens is*
Op dinsdag 11 maart 2003 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
ik zeg alleen maar: in onder andere Duitsland werd het percentage direct bekendgemaakt.
Wat zou het voor zin hebben om dit pas over een paar weken te doen? Moet een notaris eerst handmatig alle smsjes natellen ofzo![]()
Als je een uitslag uit die geweldige computers op een kaartje kunt zetten, kun je het ook ff in beeld zetten.
quote:Jim was beter dan Jamai kijk de topics er maar op terug.
Op dinsdag 11 maart 2003 09:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik was er niet op de dag van de uitzending (op vakantie)
ik heb wel gehoord dat jamai veel beter zong dan jim.
maar ja jim is toch veel leuker om te zien?
maar net als in engeland: gareth was toch wel een stuk leuker dan will en gareth is veel populairder dan will!!
denk ik dan.
quote:wannneer is de herhaling?
Op dinsdag 11 maart 2003 09:22 schreef marky het volgende:[..]
Jim was beter dan Jamai kijk de topics er maar op terug.
Jamai haalt 75% van de stemmen.
Ow, en sweetsixteen, Will Young is vele malen populairder dan Gareth Gates in de UK
quote:Daar staat alleen dat van Dorp dit heeft gezegd. Aangezien we nog steeds geen officiele bevestiging hebben gehad van de producenten van Idols wachten we rustig daarop.
Op dinsdag 11 maart 2003 11:00 schreef GerardVanAs het volgende:
Helaas voor iedereen hier is het nu officieel bevestigd.Jamai haalt 75% van de stemmen.
Ow, en sweetsixteen, Will Young is vele malen populairder dan Gareth Gates in de UK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |