quote:Er is geen verbod op Breezahchicks, er wordt alleen zeer terecht opgemerkt dat dat 'n debiele benaming is voor mensen van precies hetzelfde niveau als degene die die benaming verzonnen heeft
Op zondag 9 maart 2003 20:29 schreef lindaatje het volgende:
Ahum...er zijn echt wel veel minder 'jonge meisjes' (tja, er is kennelijk een verbod op het woord Breezahchicks) die hardop gillen Jamai je bent echt lekker. Zoals dat bij Jim wel het geval is, die 'jonge meisjes' kan het dan ook niet echt schelen dat Jim slecht zingt, naar mijn mening (Ik mag natuurlijk niet voor iedereen spreken).Trouwens, mensen die beweren dat ze slim zijn gewoon erg onzeker over zichzelf.
Trouwens, mensen die zichzelf slim noemen zijn juist het tegenovergestelde van onzeker, lijkt mij??
quote:Dank je Marky
Op zondag 9 maart 2003 20:04 schreef marky het volgende:[..]
meisjes met een moedercomplex gebeld/smst.
EN mijn nichtjes van 12/13/16/18/20 hebben allemaal al een moedercomplex
Beetje stomme opmerking
quote:Ik vind dat hij slecht zingt, hij zingt wel beter dan voorgaande weken hoor, maar er is iets met die stem van hem, dat nasale.
Op zondag 9 maart 2003 20:31 schreef Taurus het volgende:[..]
Er is geen verbod op Breezahchicks, er wordt alleen zeer terecht opgemerkt dat dat 'n debiele benaming is voor mensen van precies hetzelfde niveau als degene die die benaming verzonnen heeft
En ik denk dat zelfs jonge meisjes ook kunnen horen wanneer iemand slecht of goed zingt; Jim zingt niet slecht, sorry meid..Trouwens, mensen die zichzelf slim noemen zijn juist het tegenovergestelde van onzeker, lijkt mij??
![]()
Tuurlijk niet, onzekere mensen proberen met opmerkingen als, ik ben in ieder geval slimmer dan jij, zichzelf omhoog te praten. Nooit lessen in de psychologie gehad?
quote:Je moet het niet persoonlijk opvatten.
Op zondag 9 maart 2003 20:32 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Dank je Marky
Ik had je toch wat anders ingeschat.
![]()
![]()
Beetje stomme opmerking
Het gaat mij alleen maar om dat er maar steeds wordt geroepen dat Jim er nog was omdat die breezer vrouwtjes hun beltegoed er doorheen hebben gejaagd voor Jim. Dat is niet waar net zo min als dat voor Jamai alleen maar moeders en meisjes met een moedercomplex hebben gebeld.
quote:Ja!
Op zondag 9 maart 2003 21:28 schreef RedGuy het volgende:
en ik vind het eigenlijk heel leuk.
Tell her you looooooove her, lalala.
Ik hoop wel dat ze dat ballet in de dichtsbijzijnde kliko gedumpt hebben. Het was net alsof ze een dansje van K3 aan het doen waren bij dat liedje.
quote:Heb ik kennelijk gemist, wat deed ie dan??
Op zondag 9 maart 2003 19:07 schreef SmashBro het volgende:
Die arm van Will Young bij zijn optreden gisteren was trouwens idd echt heel erg irritant.
quote:Haha, hoe kan je dat nou gemist hebben.
Op zondag 9 maart 2003 22:02 schreef schatje het volgende:[..]
Heb ik kennelijk gemist, wat deed ie dan??
quote:Ik snap ook wel dat ie het deed om extra kracht te zetten bij het zingen, maar het leidde gewoon af van het liedje.
Op zondag 9 maart 2003 22:17 schreef lindaatje het volgende:
Hij legde zeg maar heel veel gevoel in zijn liedje. Maar ja, dat wordt dus niet door iedereen gewaardeerd
quote:
Op zondag 9 maart 2003 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik hoop wel dat ze dat ballet in de dichtsbijzijnde kliko gedumpt hebben. Het was net alsof ze een dansje van K3 aan het doen waren bij dat liedje.
Ik zou het niet beter kunnen omschrijven
quote:Hoe sterk ik ook tegen het begrip "BrEeZahChIcK" ben...wat je nu schijft is niet waar. In de filmpjes van de tourbussen denk ik toch wel dat er een overduidelijk verschil te zien was. Jamai kon nog redelijk normaal op straat lopen maar Jim werd echt letterlijk van alle kanten belaagd door meisjes.
Op zondag 9 maart 2003 20:12 schreef CJ het volgende:Die meiden gilden net zo hard voor Jamai als voor Jim.
quote:Nee, eigenlijk niet nee, maar ik ben zelf clever enough om te concluderen dat je uit 1 opmerking niet kan opmaken dat iemand onzeker is, heb ik geen lessen voor nodig hoor
Op zondag 9 maart 2003 20:36 schreef lindaatje het volgende:[..]
Ik vind dat hij slecht zingt, hij zingt wel beter dan voorgaande weken hoor, maar er is iets met die stem van hem, dat nasale.
Maar goed, ik zei dus, het kan die jonge meisjes niet schelen dat hij slecht zingt, ik heb nergens geschreven dat ze niet horen dat iemand slecht of goed zingt.Tuurlijk niet, onzekere mensen proberen met opmerkingen als, ik ben in ieder geval slimmer dan jij, zichzelf omhoog te praten. Nooit lessen in de psychologie gehad?
"ik heb nergens geschreven dat ze niet horen of hij goed of slecht zingt" en "het maakt hun niks uit dat hij slecht zingt" is beetje tegenstrijdig, als Jim echt zo vreselijk klonk zou zelfs het "grootste breezer-verslaafd meisje" geen fan van hem zijn hoor. Jij kan er niet van houden> Mij stoort dat nassale in zijn stem niet erg, en velen met mij. Ik denk dat er moeilijk te discussieren valt over de vraag of Jim wel of niet kan zingen als hij in de finale is beland, door jonge meisjes of niet. Nogmaals ;je kan er niet van houden, maar zingen kan ie.
quote:Net zo stom als het begrip: BrEeZaHcHiCk
Op zondag 9 maart 2003 20:32 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Dank je Marky
Ik had je toch wat anders ingeschat.
![]()
![]()
Beetje stomme opmerking
dat armpje van will young leidde inderdaad gewoon af. Zat iedere keer van: ow nee daar gaat ie weer met dat armpje. liedje zong ie wel heel mooi btw. Was dat armpje toch nog ergens goed voor
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-03-2003 08:21]
quote:Leuk dat je ook even in gaat op die domme term "BrEeZaH-chicks".
Op zondag 9 maart 2003 20:29 schreef lindaatje het volgende:
Ahum...er zijn echt wel veel minder 'jonge meisjes' (tja, er is kennelijk een verbod op het woord Breezahchicks) die hardop gillen Jamai je bent echt lekker. Zoals dat bij Jim wel het geval is, die 'jonge meisjes' kan het dan ook niet echt schelen dat Jim slecht zingt, naar mijn mening (Ik mag natuurlijk niet voor iedereen spreken).
Die term 'Breezah-chick' is gewoon een gigantische meeloop term die te pas en te onpas wordt gebruikt om iedereen die Jim leuk vindt onder te scharen. En dat is nogal kortzichtig om iedereen over één kam te scheren. Ik ken iemand die in de categorie 'jonge meisjes' valt. Ze is nog 17 jaar, vind Jim leuk en goed, maar dringt geen BreEzAhs, is geen huppelkutje en begeeft zich ook niet in die BrEeZah-kringen. Leuk dat ze dan door mensen als jij automatisch in een hokje gestopt wordt omdat ze Jim toevallig goed vindt.
En dan nog even over dat 'slecht zingen'. Tja, ik weet niet wat mevrouw de expert verstaat onder 'goed zingen' of 'slecht zingen', maar 'slecht' is het zeker niet. Dat jij hem 'niet mooi vindt zingen' is heel wat anders dan het feit dat je zegt dat iemand 'slecht zingt' of 'niet kan zingen'.
quote:Ja tuurlijk.
Trouwens, mensen die beweren dat ze slim zijn gewoon erg onzeker over zichzelf.
quote:Nee, Breezers worden alleen door 16-jarigen en ouderen gedronken
Op maandag 10 maart 2003 01:11 schreef CJ het volgende:[..]
En je ziet toch hopelijk ook wel in dat de meeste fans van Jim te jong zijn om legaal Breezers te drinken?
*proest*
quote:Ja, want dat mag niet van de wet
Op maandag 10 maart 2003 01:24 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Nee, Breezers worden alleen door 16-jarigen en ouderen gedronken
*proest*
Meet & Greet Will Young
Onze twee laatste finalisten hadden een ontmoeting met de winnaar van het Engelse Pop Idol: Will Young. Ze voelden zich alle drie als een vis in het water op het Idolspodium. Bekijk de foto's.
Jim en Jamai ontmoeten Will Young!
quote:Als we toch over 'grote aantallen' gaan praten wel ja. Het merendeel van de Breezer-drinkers is 16+. En toevallig weet ik dat omdat we net zelf een drankje ("Sex On The Beach") op de Duitse markt (binnenkort ook Nederlandse) markt hebben afgezet. Daarvoor hebben we onderzoek gedaan en daaruit is gebleken dat de Breezers netjes door de 16+ doelgroep gedronken worden.
Op maandag 10 maart 2003 01:24 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Nee, Breezers worden alleen door 16-jarigen en ouderen gedronken
*proest*
Ik moet er niet aan denken als mensen die ons drankje drinken en fan van Jim zijn straks te koop staan als "Sex On The Beach-chicks".
En aangezien de aanhang van Jim zich volgens velen vooral onder de 16 bevindt (zeg maar 8 tot 16), klopt het hele statement dat 'alleen maar' "Breezah-chicks" op hem zouden stemmen. Het is gewoon een overgehypte term, die door velen te pas en te onpas wordt gebruikt.
quote:Woensdag en donderdag misschien?
Op maandag 10 maart 2003 09:52 schreef Stranger het volgende:
*te lui om te zoeken*Maareh... wordt die finale nog herhaald?
quote:Yep, net als normaal de gewone uitzending op woensdag en de backstage op donderdag.
Op maandag 10 maart 2003 09:52 schreef Stranger het volgende:
*te lui om te zoeken*Maareh... wordt die finale nog herhaald?
quote:En dan zie ik gewoon het hele spektakel?
Op maandag 10 maart 2003 09:55 schreef SmashBro het volgende:[..]
Yep, net als normaal de gewone uitzending op woensdag en de backstage op donderdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |