abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2003 @ 14:24:37 #1
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_8979082
Ik vind 'beste' wel erg positief, misschien is 'minst erge' wel beter...

Mn beste vriendin op wie ik verliefd ben/was.. en die mij ook erg leuk vind/vond heef te kennen gegeven geen relatie te willen omdat ze onze vriendschap niet op het spel wilde zetten. (Ze is onzeker over dr zelf).

In mijn vorige topic gaf ik aan dat mn beste vriendin zich erg kwetsend naar mij toe opstelde en me gewoon af zat te katten.
Dat ik nu weet waardoor het komt is denk ik een punt... ze was nog niet zeker van onze toekomst en wilde tijd om daarover na te denken en er zou niemand tussen komen voordat ze et wist.
En ze had een gozer leren kennen..erg goed... en daarmee had ze 2 avonden gezoend en was min of meer vanplan na verloop van tijd met um te nemen... En mij dus gewoon voor de gek te houden.. Helaas die andere gozer kreeg al snel een andere vriendin.
Dit heeft ze soort van eerlijk tegen mij verteld, maar tegelijkertijd interesseerde het haar geen barst wat ik er van vond..

Ik dacht "mooie beste vriendin is dat " Dus ik vertel dat ik het lullig vond.. Liep ze het ineens te verdraaien dat ze allang had gezegd dat ze dr keuze had gemaakt had.. She never did!

Wat moet ik nu doen, onze vriendschap is me erg veel waard, en mn gevoelens maken dit gewoon zwaarder dan dat et zonder zou zijn.
Maar ik moet mezelf ook eens tegen mezelf beschermen, ik heb hoop emotionele stress gehad door dit euvel afgelopen half jaar.

Ik zat er aan te denken om dr voorgoed te lozen, of uit dr leven te verdwijnen todat ik mn gevoelens van me af heb gezet...
Of gewoon met dr om te blijven gaan?

Ik weet niet waar ik het verstandigst aan doe.
Ze mag zich misschien zwaar slecht gedragen maar zo is ze nooit echt geweest, tis een meid met een hoop problemen en dat vind ik wel iets waar je ook een beetje doorheen mag kijken. Ik wil haar heel erg graag helpen met haar problemen... ze vindt de liefde bij de verkeerde mensen en nog veel meer... en ik schijn te waardevol voor dr te zijn

Wat moet ik nu doen?? ik moet iets.... want niets doen sloopt me ook

Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
pi_8979255
Je kunt niet EN beste vrienden zijn en verliefd zijn. Dat gaat echt niet goed samen. Het moet het 1 of het ander zijn. Beide is vragen om problemen.

Denk ik..

pi_8979566
na een jaar had me beste vriendin ook ineens liefdes gevoelens voor me :S ... mja ik zei is goed kwil t wel proberen.. het gaat wel ok maar zeker niet zoals toen we beste vrienden waren.. het is heeeeeeel iets anders ze is ook ineens veranderd.. ineens allemaal ruzies enzo..bijna fataal khad t misschien liever bij beste vrienden moeten laten mja misschien komt t nog goed (she wants to marry me :S )

suc6
(ook rekening mee houden dat als het in een relatie stuk gaat dat je dr nooit meer ziet daarna omdat ze anders telkens aan je moet denken; tenminste dat zegt ze bij mij)

zondag 9 maart 2003 @ 14:55:11 #4
39446 303
(C) Roland
pi_8979607
Wat jij moet doen is zelf een keuze maken, ik kan niet aangeven op basis wat je verteld wat je moet doen.

Het klinkt allemaal vrij vaag in iedergeval, jij wil meer dan vriendschap en zij weet niet wat ze wil met haar leven. Kies voor jezelf en neem wat afstand. Ik zou wel vrienden blijven, maar niet uitgaan van meer. Anders doe je jezelf alleen maar pijn.

Ik basseer bovenstaande op wat je zegt en mijn eigen ervaringen, misschien heb je er wat aan.

Installing a new program will always screw up at least one old one.
  zondag 9 maart 2003 @ 14:55:25 #5
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_8979609
Volgens mij wil ze gewoon geen relatie en zolang jij dat niet accepteert kunnen jullie ook niet echt goede vrienden van elkaar zijn. Als jij verliefd bent op je beste vriendin en die wil niks met je zul je altijd meemaken dat zij verliefd wordt op anderen, zoent met anderen, iets wil beginnen met anderen, enzovoort. Dat is natuurlijk ook haar goed recht.

Dat ze je afkraakt is natuurlijk wel lullig, maar dat ze met andere jongens iets begint...tja, ze kan moeilijk voor altijd vrijgezel blijven omdat jij verliefd op haar bent...

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8979926
Ik verkeer in min of meer dezelfde situatie; ik ben al tijden gek op 1 van m'n goede vriendinnen en andersom gaat dit helaas niet op.
Het ging altijd wel goed. Natuurlijk vind ik het erg jammer dat ik nix met 'r kan beginnen maar vaak hadden we wel leuke momenten etc.

Nu heeft ze gister met een andere jongen gezoend, dus ik baal. Kweet nog niet wat ik d'r mee ga doen, kan m'n gevoelens nog niet echt plaatsen.

Ik denk dat het het beste is om je gevoelens voor haar te 'verdringen', al is het moeilijk. Mij lukt het ook niet. Ik probeer wel zoveel mogelijk een gewoon leven te houden, dus af en toe een meid tijdens het uitgaan etc.
Als het je lukt op deze manier je liefdegevoelens voor haar kwijt te raken en misschien zelfs verliefd te worden op een ander...

Suc6 er mee, ik ga 't ook proberen

zondag 9 maart 2003 @ 15:14:51 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8980113
Beste vrienden zijn en een relatie hebben werk niet.
Het is heel kut. Maar het is niet anders. Ik snap ook
dat ze zegt dat ze haar vriendschap niet op het spel wil
zetten.

Ik zelf vind een goeie vriendschap belangrijker dan een relatie.
En dat meen ik echt. Ik zou een relatie verbreken als het niet
ten goeden komt met m,n beste vriend. Als ik zou moeten kiezen
tussen vriendschap en m,n beste vriendin? Kies ik voor de vriendin.
Niks is zo belangrijk in je leven als goeie vrienden! Echte vrienden.

Zo denk ik er over.
Weet niet of je er iets aan hebt.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 9 maart 2003 @ 15:16:06 #8
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_8980153
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:55 schreef Angeles het volgende:
Volgens mij wil ze gewoon geen relatie en zolang jij dat niet accepteert kunnen jullie ook niet echt goede vrienden van elkaar zijn. Als jij verliefd bent op je beste vriendin en die wil niks met je zul je altijd meemaken dat zij verliefd wordt op anderen, zoent met anderen, iets wil beginnen met anderen, enzovoort. Dat is natuurlijk ook haar goed recht.

Dat ze je afkraakt is natuurlijk wel lullig, maar dat ze met andere jongens iets begint...tja, ze kan moeilijk voor altijd vrijgezel blijven omdat jij verliefd op haar bent...

het is haar goedrecht, maar als ze je beloofd er niemand tussen te laten komen.. tis een afspraak tussen ons 2 en ze komt haar belofte niet na... dat maakte et me ook te moeilijk

Ik heb ook geen behoefte meer aan een relatie met d'r, als ze zo blijft ben ik beter af met haar als een normale vriendin of misschien helemaal zonder. Een relatie heb ik bijna zo goed als zeker uit mn hoofd gezet. Dat ze zoent met anderen en iets wilt beginnen met hun doet gewoon pijn omdat je met je neus op de feiten wordt gedrukt. Tdoet ook pijn als ze je had beloofd dat er niemand tussen zou komen en toch doet ze et voordat ze er voor haarzelf uit was hoe we nu verder moeten.....

Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
  zondag 9 maart 2003 @ 15:22:14 #9
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_8980311
Ja, maar je kunt niet van haar verwachten dat ze nu nooit meer iets met een ander begint. Dat gaat gewoon niet en dat kun je echt niet van haar eisen. Het is ook maar wat jij opvat als 'tussen jullie in komen'. Iemand die tussen jullie in komt kun je ook opvatten als, iemand die jullie vriendschap bewust in de weg staat.

Zoals jij het nu opvat staat iedere jongen met wie ze buiten jou omgaat jullie vriendschap in de weg, omdat jij jaloers bent. Je kunt niet zo bezitterig doen, dat is niet erg eerlijk tegenover haar.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 9 maart 2003 @ 15:26:28 #10
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_8980418
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:22 schreef Angeles het volgende:
Ja, maar je kunt niet van haar verwachten dat ze nu nooit meer iets met een ander begint. Dat gaat gewoon niet en dat kun je echt niet van haar eisen. Het is ook maar wat jij opvat als 'tussen jullie in komen'. Iemand die tussen jullie in komt kun je ook opvatten als, iemand die jullie vriendschap bewust in de weg staat.

Zoals jij het nu opvat staat iedere jongen met wie ze buiten jou omgaat jullie vriendschap in de weg, omdat jij jaloers bent. Je kunt niet zo bezitterig doen, dat is niet erg eerlijk tegenover haar.

Het was puur met een ander er vandoor gaan wat ze beloofde niet te doen tot ze wist of et wat tussen ons zou worden (Daar had ze ff de tijd voor nodig). Ze had me best eerlijk mogen vertellen dat et nooit wat ging worden en een andere jongen leuk vond. Maar er in eerste instantie er over liegen en daarna de waarheid vertellen en erbij zeggen dat et er geen reet kan schelen wat ik van vond.. of ik et jammer vond of erg of dat ik er pijn van had....
Ben een tijd erg jaloers geweest op met iedereen met wie ze omging, dat is allang voorbij. Dat hele relatie gebeuren hoeft van mij niet meer, en ze mag van mijn part nu al een ander vriendje hebben,, daar draait et me niet zo zeer om.
Tgaat er mij om dat ze zich helemaal niets aantrekt van mijn gevoelens.. of het pijn doet ja of nee... Ze had et wat assertiever mogen brengen lama zeggen
  zondag 9 maart 2003 @ 15:31:30 #11
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_8980533
Haar reactie is inderdaad wel wat onhandig ja, maar misschien weet zij zich ook niet goed een houding te geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')